Als jullie liever geen lijstje doen, even goed hoor, was maar een voorstel om het van iedereen wat te kunnen volgen Laat maar horen wat jullie ervan denken!
MMM-lijstje Wachten op opstart Taatje84, evaluatie ziekenhuis 26/09 en voorbereiding cryo-tp Nath91, uitgangsecho 27/09 Barnel, ICSI2 Flappie84, cryo-tp in november Wachten op FM Dora26, 26/09 fm voor cryo-tp Wachten op pick up Wachten op TP Wachten op BN Negatieve BN of slecht nieuws Dora26, ongesteld na ICSI1 Flappie84, ongesteld op 11/09 Taatje84, ongesteld op 15/09 Zwanger
Een lijstje is een goed idee! ik heb aanstaande zondag hopelijk de tp. Weten jullie misschien of het verplicht is dat de partner aanwezig is bij de cryo terugplaatsing vanwege identificeren oid? Mijn vriend is met enige regelmaat voor zijn werk in het buitenland
Ook hier is het einde verhaal..... Vandaag bloed laten prikken en een uur voor ik kon bellen wist ik het al. Jeetje, wat komt dit zwaar aan. Heftiger dan in een gewone cyclus vind ik. Nu had ik toch grotendeels het gevoel 'nu komt het allemaal goed'. 26e gesprek met de arts voor hoe nu verder.
Meiden, ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. Sorry dat ik een tijd niet gereageerd heb. Maar moest sommige dingen even een beetje loslaten. Ik heb morgen de punctie. Vind het mega mega spannend en zie er eigenlijk best wel tegenop. Als het goed is kunnen er om en nabij 13 follikels aangeprikt worden. Dus ben benieuwd. Wat hadden jullie aan tijdens de punctie? Zal mezelf ook even in het lijstje zetten. Wat betekent BN?
MMM-lijstje Wachten op opstart Taatje84, evaluatie ziekenhuis 26/09 en voorbereiding cryo-tp Nath91, uitgangsecho 27/09 Barnel, ICSI2 Flappie84, cryo-tp in november Wachten op FM Dora26, 26/09 fm voor cryo-tp Wachten op pick up Fientje, 17-09 punctie (10.00 uur) Wachten op TP Wachten op BN Negatieve BN of slecht nieuws Dora26, ongesteld na ICSI1 Flappie84, ongesteld op 11/09 Taatje84, ongesteld op 15/09
He verdorie mackwek! Ik had zo'n goede hoop voor jou! Ik herken je gevoel precies! De gedachte 'nu komt het goed' En dat het dan toch misgaat, komt dan nu echt hard aan. Vond ik ook erger dan in gewone cyclus. Sterkte meid en laat je verwennen!
BN = Bloedname Goh, weer slecht nieuws erbij zeg... Gaan we met z'n allen door naar een volgende poging. Dan moet er toch wel minstens één iemand op roze hoor!
MMM-lijstje Wachten op opstart Taatje84, evaluatie ziekenhuis 26/09 en voorbereiding cryo-tp Nath91, uitgangsecho 27/09 Barnel, ICSI2 Flappie84, cryo-tp in november Wachten op FM Dora26, 26/09 fm voor cryo-tp Wachten op pick up Fientje, 17-09 punctie (10.00 uur) Wachten op TP Wachten op BN Negatieve BN of slecht nieuws Dora26, ongesteld na ICSI1 Flappie84, ongesteld op 11/09 Taatje84, ongesteld op 15/09 Zwanger
Mackwek, wat ontzettend balen! Snap dat de klap aankomt. Ik had bij jou ook echt goede hoop. Sterkte met het verwerken. Fientje, succes vandaag! Hoop dat het meevalt.
Oh Mackweck, wat shit!! Wat een slechte ronde was dit bij ons allemaal zeg!! Op naar positieve berichten nu! Fientje, veel succes vandaag, hopelijk valt alles mee! Hoe laat moet je?
Hoi meiden, Wat een proces he dit? Ik heb op 21 augustus mijn 1e terugplaatsing via icsi gekregen. (had maar twee eitjes, dus was erg spannend of er wel bevruchting was). Helaas op de testdag (5 september) negatieve zwangerschapstest en week later weer negatieve test. Maar ben nu, na twee weken gestopt te zijn met utrogestan, nog steeds niet ongesteld geworden. Zijn er hier meer meiden die zo lang op hun menstruatie moesten wachten na het stoppen met de utrogestan bolletjes? Liefs, Semma
Ik ben na mijn punctie en verse tp veel te snel ongesteld geworden doorheen de utrogestan. Had jij een vere terugplaatsing of een cryo? Want blijkbaar durft dat wel eens te verschillen... Alhoewel 2 weken wachten wel lang is. Heb je het ziekenhuis hierover al op de hoogte gebracht? Zij zullen vast wel weten of het normaal is of niet. 2 weken lijkt wel héél lang vind ik...
Hoi, Bedankt voor je reactie! ik had een verse tp. Geen cryo's helaas. Het ziekenhuis zegt: afwachten. En als het nog langer duurt weer contact opnemen. Ik had ook bloedingen door de utrogestan heen, maar dat was alleen maar bij afvegen en soms een druppeltje in mijn inlegkruisje. Na paar dagen hield dat op. Heel idioot. Heb paar dagen geleden nog maar een keer getest, maar helaas weer negatief. Dus zwanger ben ik niet. Waarschijnlijk op hol geslagen lijf door alle hormonen. Vind het alleen heel gek dat ik geen lotgenoten kan vinden die dit ook hebben meegemaakt. Ben erg aan het 'detectiven' geslagen op internet