Jij hebt de keuze omdat je in belgie woont toch? Ik zeg nu plaats er maar 2 terug. Voor mijn gevoel heb je dan meer kans. Maar ik heb er totaal geen verstand van. De kans op een tweeling zou mij in ieder geval niet tegenhouden. Ik was ook boos dat er 3 de prullenbak in zijn gegaan, terwijl ze op dag 3 wel prima van kwaliteit waren. Had liever gehad dat ze er dan nog eentje bij hadden geplaatst. Had het in ieder geval echt een kans gehad....
Wat fijn dat je toch ook al door mag Mackwek! Zal zeker wel een goed gevoel geven... Gaan jullie het verder ook gewoon in natuurlijke cyclus doen dan? Ondanks dat je redelijk onregelmatig bent? Ik heb idd de keuze en ben van België... Wat cryo's betreft heb je hier altijd keuze voor één of twee. Het is ook niet het idee aan 2 kindjes dat me doet twijfelen, maar eerder de risico's die ermee samen hangen... Bij een tweeling lopen zowel moeder als kindjes natuurlijk wat meer risico. Maar er zijn ook tal van gezonde tweelingzwangerschappen natuurlijk. Misschien moeten we dan idd maar voor 2 gaan... De meesten zeggen het wel tegen mij en ergens wil ik de kans idd ook wel wat verhogen, omdat de endometriose nog altijd in mijn achterhoofd zit. Om eerlijk te zijn heb ik nu al sinds mijn menstruatie zeurende buikpijn en dat blijft maar duren... Ik maak me daar echt zorgen over. Helaas kunnen ze 'preventief' niks doen en is het altijd maar afwachten... Hopelijk kan ik bij de terugplaatsing nog even mijn bezorgdheid laten horen aan mijn eigen gyn.
@Dora ik zou ook voor 2 gaan. Wat je zegt, er zijn al genoeg tweeling zwangerschappen goed gegaan. En je hebt een grotere kans dat het lukt. En daarbij ze houden je in het ziekenhuis goed in de gaten, toch?! Wel lastige keuze.... Ook zoiets wat ze hier in NL niet doen, meteen 2 terugplaatsen.. Wel mooie grootte van de follikels! @mackwek. Wat fijn dat je waarschijnlijk meteen door mag. Dat is fijn. Wij zijn er nu weer wat maandjes uit zo dadelijk..... Na ja, daarna hopelijk goede en gezonde energie voor de cryootjes.
Hallo meiden. Hier zijn heel wat verhalen bijgekomen sinds augustus. Ik heb toen mijn eerste icsi terugplaatsing gehad en deze is helaas mislukt. Er waren geen goede embryo's om in te vriezen. Ik heb toen even niet meer op het forum meegelezen omdat ik even alles moest "vergeten ". Het heeft me trouwens wel ontzettend geholpen door die verschrikkelijke periode. Want wat voelde ik me beroerd en verdrietig. Nu ben ik weer begonnen met de tweede poging en heb ik donderdag de uitgangsecho. De stress en onzekerheid gaat weer beginnen. Voor iedereen hier veel sterkte en succes en dat er maar veel positieve verhalen voorbij mogen komen.
Ondanks dat ik een onregelmatige cyclus heb, lukt het mij iedere keer prima om mijn eisprong te vinden. Ik heb er redelijk wat last van dus merk het aan heel mijn lijf. Mocht het niet lukken wordt het automatisch volgende ronde een kunstmatige cyclus. Succes tess! Snap dat je het af en toe even wilt vergeten. Hier ben je altijd welkom😘
@Mackwek: Super, dan ben jij ook alweer aan het aftellen naar een terugplaatsing één van de komende weken/dagen! Hopelijk lukt het goed in je natuurlijke cyclus! Word je gevolgd met echo's tussendoor toch? @Tess: Hier ben je altijd welkom hé, voor een lach of een traan... Iedereen heeft hier wel eens zijn betere en slechtere dagen! Veel succes komende dagen!
Meiden, ik lees wel mee, maar heb weinig te melden op het moment. Zit nog steeds op dat stomme wachtbankje.
Hoi meiden, Ik wil even laten weten, dat wij besloten hebben om voorlopig te stoppen en geen cryo terug te laten plaatsen. persoonlijke redenen hebben ons doen besluiten om minimaal een half jaar te stoppen. Ik wens jullie ontzettend veel succes!! Ik lees af en toe nog mee.
@Taatje: Veel succes gewenst! Hopelijk komt privé alles op de rails en misschien gebeurt er nog wel een spontaan wonder! @Fientje: Het begint toch te korten bij jou! Hier dadelijk opnieuw follikelmeting!
Follikelmeting achter de rug... 1 eitje van 16mm, dus het zal nipt zijn... Moet nu nog de bloeduitslag afwachten en indien die goed is gaan ze me inplannen. Baarmoederslijmvlies was al mooi dik. Als het bloed nog niet goed zit; moet ik waarschijnlijk morgen of overmorgen nog eens terug en dat komt net niet goed uit met het werk Dus hopelijk straks een positief telefoontje! We hebben besloten om voor 2 cryo's te gaan, spannend dus!
Zonet telefoon gehad en blijkbaar was het toch al wel in orde... Vanavond de pregnyl zetten; vanaf vrijdag starten met utrogestan en dan gaan ze zaterdag de cryo's ontdooien en krijg ik 's middags telefoon over wanneer we zondag in het ziekenhuis moeten zijn voor de terugplaatsing! Wordt wel spannend, zal ook de eerste keer zijn dat het bang afwachten wordt of de cryo's goed ontdooien... En dan weer die spannende wachtweken...
MMM-lijstje Wachten op opstart Taatje84, evaluatie ziekenhuis 26/09 en voorbereiding cryo-tp Nath91, uitgangsecho 27/09 Barnel, ICSI2 Flappie84, cryo-tp in november Pauze Wachten op FM Wachten op pick up Wachten op TP Dora26, 2/10 (2 cryo's uit icsi 1) Fientje, 20/09 Wachten op BN Negatieve BN of slecht nieuws Flappie84, ongesteld op 11/09 Taatje84, ongesteld op 15/09 Zwanger
Als er nog dingen op het lijstje aangepast moeten worden, geef maar een gil! Ik heb ook nog 'pauze' toegevoegd...
Spannend dora! Succes zondag😘😘😘 Ik heb vanmorgen ook weer een follikelmeting gehad. Ik kon precies voorspellen dat er al een ei aan het groeien was, maar nog niet groot genoeg.(is die hoofdpijn toch nog ergens goed voor). En ik kreeg gelijk, een eitje van 12 mm. We zijn op de goede weg dus. Nu aanstaande maandag weer een echo.
Hoi meiden even terug van weggeweest hahaha. Heb nog niet alles terug gelezen dus dat doe ik later even. Dora26 heel veel succes met je tp vanmiddag. Dat ze maar mooi bij je mogen blijven plakken dit keer 😘 Hier loopt de behandeling trein weer gestaag. Afgelopen woensdag heeft mijn vriend weer sperma ingeleverd. Aankomende woensdag krijgen we via bel afspraak de uitslag. We hopen natuurlijk super erg dat er weer zaadcellen zijn gevonden. Maar mocht dit niet zo zijn word de tese operatie november ingepland. Dus dat is eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Als alles daarbij goed gaat zullen we in december onze eerste tp weer krijgen. Heel spannend dus weer deze komende tijd. Gelukkig zitten mijn eitjes nog veilig in de vriezer dus hoef ik geen nare punctie tegen die tijd en word alles in kunstmatige cyclus gedaan. K hoop natuurlijk dat we woensdag te horen krijgen dat er weer zaadcellen zijn gevonden want dan gaat het balletje weer wat sneller rollen. Ik hou jullie sowieso op de hoogte. En voor iedereen hier draaien mijn duimen overuren dat iedereen snel zwanger mag zijn 😘😘😘
Sennie, brrr wat moet dat toch vreselijk zijn om af te wachten op het resultaat... Ik hoop van harte voor jullie dat er een aantal zaadcellen gevonden worden! Ookal zijn het er maar enkele! Hoeveel eitjes heb je momenteel in de vriezer zitten als ik dat mag vragen? En lukt het voor je vriend ook wat; wat ik denk dat dit voor hem toch ook wel raar moet zijn... Wetende dat er mogelijk een tese aankomt etc. Hoop dat jullie ook snel verder kunnen. December zal ten vroegste zijn dan? En indien er nog een tese tussen komt misschien later ofzo? Veel goede moed gewenst! En hopelijk woensdag toch positief nieuws!