Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dames,
    Wat denken jullie?
    Eerste test is van gisteren 9dpo en 10 dagen na pregnyl.
    Tweede test is van vandaag 10dpo en 11 dagen na pregnyl.

Vraag me niet waarom ik vandaag opnieuw getest heb, want ik weet het niet :) Gisteren had ik getest om te kijken hoeveel pregnyl er nog in mijn lichaam zat en ik was van plan om dinsdag of woensdag pas weer een testje te wagen net voor de bloedname...
    Ik durf niet geloven dat het van een zwangerschap zou kunnen zijn...

Bijgevoegde bestanden:

• 16.jpg
      16.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,7 KB
      Weergaven:
      8
  2. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Dora! Ik hoop het voor je dat het gelukt is. Nog een paar dagen in spanning dus.

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Idd, nog even afwachten en woensdag pas de bloedname... Ben al bang dat het vals positief is toch hoor.

4. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Dora!!! Hij loopt op toch??? Heb je pregnyl 5000 gespoten? Die moet er al uit zijn toch?
    Maar hij loopt op!!! Jeetje meid, je bent misschien gewoon zwanger!!! Ik ben bijna hieper de pieper hier. Lijkt me wel erg spannend voor jou, jezelf nog een paar weken afvragen of het er 1 of 2 zijn. :D

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hij is idd donkerder, maar 't is nog vroeg natuurlijk en wie weet was mijn urine gisteren geconcentreerder dan vandaag; ik durf het nog niet helemaal te geloven, misschien morgen als er nog een duidelijke streep staat... Al kan er ook nog zoveel misgaan natuurlijk, zo pril...
    Ben vooral heel bang dat het morgen toch weer niets blijkt, al is het natuurlijk idd wel héél spannend dat het misschien toch zover is...

Heb idd pregnyl 5000 gehad, maar vorige maanden had ik zelfs op 11 en 12dpo nog een tuurstreepje (maar niet zo duidelijk als deze)...
    Zit bij mij altijd lang in mijn systeem, maar oplopen doen ze idd wel. Morgenvroeg opnieuw testen met vl... Hij vond het nog maar een licht streepje (heeft ook wel slechte ogen haha ;) de tuurstreep van gisteren zag hij zelfs niet, op foto ook niet, maar ik zie hem wel duidelijk).

Ben nu gewoon heel bang dat het morgen toch teleurstellend zal zijn... Maar wel heel spannend! En 1 of 2... idd, maar ze zijn allemaal welkom :)

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hij loopt écht op! Zo onwerkelijk!
    Ben er eigenlijk nog heel rustig onder, vanbinnen wel heel blij, maar ik spring nog geen gat in de lucht voorlopig. Ik wacht eerst de bloedname van woensdag af, maar het ziet er goed uit voorlopig!

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,5 KB
      Weergaven:
      5
  7. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Yes!!! Gefeliciteerd! Snap je voorzichtigheid, maar hoop dat je snel wel een gat in de lucht kunt springen!
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):)

8. Flappie84

Flappie84 Lid

8 sep 2016
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Waaaauuuuw Dora dat ziet er goed uit! Ik feliciteer je ook alvast hoor. Wat een fijn bericht. Ik hoop dat woensdag ook een mooi bericht geeft!

9. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Yesss dora wat geweldig!! Gefeliciteerd die is hartstikke positief!! Ben super blij voor je nu hopen dat dit kleintje lekker bij je blijft zitten. Heerlijk gaan genieten nu 😘😘

10. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Dora, wat goed! Je ziet m oplopen! Vind het ook al een mooie streep voor deze termijn.

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vandaag nog een opgelopen test (kon het niet laten nu) en een positieve clearblue (die lag al lang in de kast ;) ). Dus duimen draaien voor een goede startwaarde morgen!

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Net gebeld met het ziekenhuis, bloedwaarden zijn prima! Hcg 130 en progesteron 21. Over 2 weken moet ik opnieuw bloed laten prikken en als dan alles mooi gestegen is; wordt er 2 weken later een echo ingepland. Blijft verdorie wel spannend op deze manier... Ben nu eens zo bang om dat kleine gelukje weer te moeten afgeven. Morgen nod, zal stilaan wel mogen blij gaan zijn zeker? Durf niet goed :)

13. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Poeh, dan denk je die verschrikkelijke wachtweken gehad te hebben, moet je hier op wachten. Maar ik vind dat je gewoon al blij mag zijn!

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dat mag inderdaad, heb je gelijk in hoor! We zijn alweer een stapje dichter en daar moet ik idd blij mee zijn, het zal waarschijnlijk spannend blijven tot een kindje er is... en dan nadien als er een kindje is, ben je ook nooit meer gerust ;) Voor nu zit het in ieder geval goed!

15. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Wat goed Dora !

Wij hadden besloten om toch voor een cryo te gaan. Gisteren te horen gekregen dat ik weer een vaan heb voor 5 ochtenden per week, vanaf maandag.

Dinsdag zou ik de eerste Fm hebben. Gebeld of dat bij uitzondering ook 1 of 2 x s middags was. Weigeren ze aan mee te werken, heel lul verhaal hing ze op😢. Ben zo boos en verdrietig.

Bel morgen weer terug tijdens het telefonische spreekuur. Hopelijk zit er dan een andere vpk. En dan zeg ik dat we nu dus deze ronde niet door kunnen omdat ze geen uitzondering willen maken...

16. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Spannend dora! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? (Heb je vast al naar gekeken);)
    Zijn jullie klaar voor een tweeling? Geen idee of jullie een groot gezin zouden willen.

Wat een goed nieuws espoir! En fijn dat jullie gelijk deze keus durven maken!
    Ik herken het standvastige van het ziekenhuis. Bij ons werken ze ook met van die blokken. Terwijl ik vorige keer 's middags alleen een afspraak had. En toen besloot de arts ter plekke een echo te maken. Dus lijkt me niet erg moeilijk.
    Ook nog een idee. Maak je daar gewoon een afspraak voor. :cool:

17. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Ik weet ook dat mijn ivf arts op dinsdag middag altijd gewoon spreekuur heeft. Dus haar smoes dat er smiddags nooit ivf artsen zijn is bullshit..

Het is voor "ons" al zo moeilijk om zwanger te raken, ik ba echt heel erg dat het ziekenhuis ook nog moeilijk doet.. alsof we voorbond plezier het ziekenhuis plat lopen 😡

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Espoir: Super! Alleen gek dat je zo'n botte reactie kreeg zeg, ze zouden toch moeten weten dat niet iedereen zomaar alles door mekaar kan gooien om naar een fm te komen... Hopelijk heb je morgen meer succes!

@Mackwek: Zal ongeveer rond 22 juni zijn... Vind ik heerlijk die periode! Lang licht, goed weer, veel zon! Ik kijk ernaar uit!
    Wij hadden graag 2 kindjes gewild; ik ben 28 en mijn vriend is er 45, dus heel veel tijd hebben we niet meer (mijn vriend wilde max. tot zijn 48 proberen), dus moesten er 2 in één keer komen, dan zijn we daar wel heel blij mee zijn en zou ons gezinnetje compleet zijn! Is dat niet het geval zijn we natuurlijk ook heel blij! Maar dan is het de vraag of er nog wel een 2de zal komen omwille van mijn vriend zijn leeftijd.

19. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Nou, ze willen dus echt niet meewerken 😡 Moest het m'n nieuwe werkgever maar meteen vertellen. Heb echt een potje zitten janken s...

20. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Serieus!!! 😱😱😱 Net of je het zo makkelijk tegen jan en allemaal vertelt. Het is goddorie prive!!! Heeft mij ook veel moeite gekost om mijn baas en directe collega's in te lichten. En ik werk er al 8 jaar! Er heeft niemand iets te maken met je priveleven! Al helemaal niet als je die mensen net een week kent!

Deel Deze Pagina