Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Waaaat???! :$
    Exact wat Mackwek zei... Dat is gewoon helemaal privé!
    Bij mij hebben ze zich laatst op het werk ook vragen gesteld; omdat ik regelmatig eens een dag of langer afwezig/later was. En ik heb hen rechtuit gezegd dat dat privé is, dat het niets met hen of het werk te maken heeft, maar dat het privé is... Onbegrijpelijk eigenlijk...

2. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Heb je het inmiddels op kunnen lossen espoir? Hoop het zo voor je.

Bij jou alles nog goed dora? Wanneer heb je je eerste echo?

Ik ben nu gestart met de progynova. Heb geen last van bijwerkingen gelukkig. Volgende week dinsdag een echo en als alles volgens planning gaat zondag 30 oktober de terugplaatsing.

3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Ik zou vandaag gebeld worden door de Gyn. Natuurlijk niet gebeurd. Ik ben bang dat het deze ronde sws niks wordt, zit nu op dag 12..

4. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag de punctie gehad onder narcose. Er zijn 5 eicellen meegegaan naar het VU. Tijdens de controles waren het er meer. Weet iemand hoe dit kan of waar de rest gebleven is zeg maar 😂? Ga het sowieso de volgende keer vragen.
    Maandag is de terugplaatsing geweest. En nu is het afwachten geblazen.
    Vanaf zondag avond erg last van een steek links onder in mijn buik. Vanacht constant wakker van de pijn. Nu wordt het gelukkig minder.
    Afwachten geblazen nu....vanaf wanneer na de tp testen jullie thuis?

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Espoir: Zeker contact opnemen met het ZH hoor, dit kan toch zomaar niet, dat ze dit allemaal laten 'passeren'! Ga maar op je strepen staan! Niet langer wachten, het zou zonde zijn dat deze ronde zomaar voorbij gaat!

@Mackwek: Hier gisteren opnieuw bloedname gehad en alle waarden waren mooi gestegen. Er is een echo ingepland voor 2 november; dus dan zullen we al moeten zien of er een hartje zit of niet... Heel spannend wel. Waarden waren van 130 naar 1400 gegaan op 6 dagen, dus zeker mooi verdubbeld. Ik voel het ook meer en meer hoor; de kwaaltjes die ik voor het testen had komen sterker en sterker door. Maar vind het fijn dat te voelen; dan weet ik dat het goed zit en dat is tenslotte wat ik ervoor moet over hebben!
    Veel succes met de progynova; gelukkig niet teveel bijwerkingen voor je!

@Tess84: Follikels zijn niet hetzelfde als eicellen en het zijn enkel de follikels die ze tijdens een echo op voorhand zien. Follikels zijn vochtblaasjes waarin eicellen KUNNEN zitten. Gewoonlijk zit er één eicel per follikel, maar er kunnen evengoed lege follikels zijn en follikels waarin 2 eicellen groeien. Ik had ook bij de laatste follikelmeting 13 follikels, waaruit dan 11 eicellen zijn verder gekomen. Van die 11 waren er 8 rijp voor bevruchting en die zijn dan bevrucht geweest; uiteindelijk 6 embryo's aan over gehouden. Het is een heuse afvalrace hé! Ben je teleurgesteld dat het er uiteindelijk maar 5 zijn?
    En terugplaatsing ook al achter de rug! Spannend! Heb je dag 3 of dag 5 embryo's? En weet je wat de kwaliteit was van degene die je pas hebt teruggekregen? Mijn duimen draaien!
    Steken in mijn buik; maar echt opvallend betekenden hier goed nieuws. Het was een pijn die ik voordien nog nooit gevoeld had. Ik heb 8 en 9dpo getest en op 9dpo zag ik een duidelijke stijging op de test. Hangt er ook een beetje vanaf hoe oud je emmy's waren natuurlijk. Een blastocyste is meestal klaar om meteen in te nestelen; terwijl een 7-cellig embryo bijvoorbeeld eerst nog wat verder moet delen. Ik vond het bizar dat ik zo vroeg positief testte, maar ik voelde dat er wat aan de gang was ook. Heb je pregnyl of iets anders gehad? Want daarmee moet je natuurlijk ook opletten als je test!

6. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Dora! Duimen voor je! Het is het gegunt na alles wat je al hebt gedaan.
    Als ik dat allemaal lees.....

Bij mijn zijn er 3 embryo's. Een 7cellige is teruggeplaatst. Arts zei dat hij er goed uit zag. Iets met nummertjes noemde ze nog.
    Ik gebruik die bolletjes...
    Ga gewoon maar proberen rustig af te wachten hihi....
    Volgende week zaterdag bloedprikken

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    @dora, ik heb net gebeld, Gyn was nu aan het opereren maar zou daarna terugbellen. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze alsnog gaan meewerken om s middags afspraken in te plannen 😔

8. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Dora, wat goed! Dat is een mooi resultaat. Killing, dat wachten zeker?

Tess, waarom is de punctie bij jou onder narcose gedaan? Hopelijk heb je een positieve bloedtest.

9. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ze niet goed bij een van de eierstokken kunnen komen. Ze moeten dan heel hard op mijn buik duwen en dat lukt niet als ik wakker zou zijn.
    Opzich vind ik het wel fijn. Krijg ik niks van het alles mee. Zag er de eerste keer heel erg tegenop maar de tweede keer viel het me alles mee.

10. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Nou ze wijken dus echt niet... gewoon dikke vette pech..

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hoe gaat het nu dan verder? Moet je een cyclus overslaan en hopen dat je volgende maand wel een afspraak kan maken?
    Vind dat echt verschrikkelijk erg... Om de mensen van het ziekenhuis te vervloeken vind ik, echt domme mensen :$

12. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad. Absoluut geen greintje medeleven en meedenken.:x

Hoe gaat het verder met iedereen? Iemand al datums voor wat dan ook?
    Ik heb morgen mijn echo. Hopen dat alles gaat zoals het hoort en dan hopelijk zondag de eerste cryoterugplaatsing.
    Ik heb een aantal kutdagen achter de rug, dus hoop dat ik je mag volgen dora! ;)

13. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Meerdere cyclussen ben ik bang. Ivf spreekuur is van 10 tot 11, zkhs is 3 kwartier rijden vanaf mijn werk. En ik werk dus de ochtenden..

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen! Ik ben ontzettend dankbaar dat het bij de 2de tp al gelukt is; had ik echt niet meer zien aankomen. De laatste poging had ik eigenlijk al opgegeven in mijn hoofd en ondertussen kan ik het nog altijd niet geloven. Hopelijk komt dat besef bij de echo volgende week.
    Ik ga morgen nog eens bloed laten prikken bij de huisarts, gewoon om de lange weken tot de echo te kunnen overbruggen.

15. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    De echo was goed. Aanstaande zondag de terugplaatsing. Vind het nu toch wel weer erg spannend worden!:):)

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Super zeg! Jij krijgt er maar eentje terug of vergis ik mij?
    Hopelijke en goede ontdooiing en mooie tp!

17. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ja maar eentje. In Nederland heb je pas de keuze voor 1 of 2 als je met je laatste behandeling bezig bent of als je ouder bent dan 38.
    Heel vreemd..... Ik heb altijd al gedacht dat zwanger worden voor mij niet vanzelfsprekend zou zijn. Al ver voor onze kinderwens dacht ik dit. Maar tegelijkertijd heb ik wel altijd gedacht dat het goed zou komen. En dat er dan een tweeling zou komen.
    Ik geloof eigenlijk helemaal niet in bijzondere of spirituele gebeurtenissen. Maar ik kan niet ontkennen dat ik al een aantal keer heb meegemaakt dat ik vooraf al wist wat er zou gaan gebeuren.
    Dus tsjah.....ik weet het zelf ook niet. Afwachten. Alweer.........

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Afwachten! Ben heel benieuwd en duim voor je!

Hier vandaag nog bloedname gehad bij de huisarts en waarden waren opnieuw mooi verdubbelt om de 2 dagen, dus heel blij mee en nu aftellen naar de echo!

19. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Yes, baby on board!!:D
    Een mooie blasto teruggeplaatst. Hopen dat het ons iets moois mag brengen.

20. Flappie84

Flappie84 Lid

8 sep 2016
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat fijn Mackwek. Hoop op veel geluk voor jullie!
    Dora hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina