That's the spirit! Nee nog niet getest na het debacle van de vorige keer. Ik hoop dat ik kan wachten tot zaterdag!
@Dora26, ik ken jou nog van de iui topic en lees nu toevallig dat je zwanger bent. Wat ontzettend leuk voor je! Geniet er lekker van meid.
Ik zag net je test voor komen bij het ovulatie en zwangerschapstesten topic. Maar je bent volgens mij hartstikke zwanger hoor meid!! Ik zie de streepjes mooi en duidelijk!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! 🎈 🎉 🎊
Wow espoir! Op de tweede foto zie ik hem wel hoor! Ik denk dat je nu voorzichtig moet genieten en zaterdag als hij donkerder is je het uit mag gillen! Ik volg je volgende week, goed?
Ik zie hem ook hoor Espoir! En ik weet hoe lichter de streepjes worden na het uploaden, dus ziet er veelbelovend uit! Hopelijk lopen ze mooi op! Duimen draaien overuren voor je!
Niet zo lekker. Heb al een week af en aan bloedverlies.gisteravond nog 3 uur op de spoed geweest en een echo gehad. Met 5+1 nig nauwelijks wat te zien natuurlijk.. hcg was wel weer mooi gestegen.. 5-12 90 9-12 526 10-12 823
Met mij gaat het geweldig!!! Ik heb vannochtend positief getest! IK BEN ZWANGER!!! Ow mijn god, ik kan het nauwelijks geloven!
Oh dat is schrikken espoir! Dit zal slopender zijn als de gewone wachtweken schat ik. Hou vol meid! Wanneer heb een echo waar ze hopelijk wel iets op kunnen zien?
@Espoir: Pfff dat moet verschrikkelijk zijn die bloedingen... Angstaanjagend gewoon. Hoewel er wel veel vrouwen zijn die het de eerste weken van hun zwangerschap hebben. Heb je voor de rest last van pijn ofzo? Je hcg lijkt me ook heel mooi te stijgen! Het wordt verschrikkelijk spannend aftellen naar de volgende echo dan... Hopelijk gewoon een mooi beebje te zien dan! @Mackwek: Wat een super nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! Was het van een cryo-tp? (kan ik me even niet meer herinneren, sorry!). Ben ontzettend blij voor je!
Espoir jeetje meid wat een spanning voor je!! Maar wat dora26 al zegt veel vrouwen hebben in het 1e trimester bloedingen. En je hcg is prachtig gestegen. Dus zolang je geen krampen of iets hebt zou ik gewoon de hoop houden dat alles okay is!! Ik ga aan je denken de 20ste😘 @mackweck wat goed meid gefeliciteerd!! Ben super blij voor je. Lekker gaan genieten. Dora26 zag net je handtekening wat vliegt de tijd!! Alweer bijna 13 weken zwanger!! Wat heerlijk dat de meest spannende periode nu achter de rug is Hoe voel je je? Zit je al heerlijk op je roze wolk? 😍😍 Hier bijna weer van start. Eerst volgende menstruatie mag ik beginnen. Die zal rond de 24ste van deze maand zijn. Hoe het er nu voor staat krijg ik tussen 12 en 20 januari mijn tp. Super veel zin in!! Afgelopen maand heb ik meerdere positieve testen gehad. Dat zou dus een wondertje zijn geweest. Maar helaas liepen de testen weer af en werd ik een paar dagen later ongesteld. Maar het is dus wel even spontaan gelukt geweest. Dus deze maand hebben we het voor de vorm nog gewoon geprobeerd. Je weet maar nooit. En vind het een fijn idee dat ik hoe dan ook deze maand nog start. Dat maakt het allemaal wat minder heftig denk ik..
Onze laatste cryo van icsi poging 1 ja. Zo opgelucht dat ik niet meer hoef te gaan spuiten voor nu. Vanmorgen bloed moeten laten prikken, dus ben benieuwd.
@Mackwek: Super zeg! Laat je nog even horen hoe je bloedonderzoek was? @Sennie: De tijd lijkt nu wel vooruit gevlogen ja... Toen ik in de eerste weken zat (5, 6, 7, 8) leek het écht een eeuwigheid te duren allemaal... Bij 7 weken dan een kloppend hartje en toen een beetje geruster, bij 10 weken beweging te zien en toen begon ik het een beetje te geloven, bij 12 weken alles erop en eraan en goedgekeurd... Toen is het pas echt beginnen doordringen, eens we die 'angstige' weken door waren. Ik zit nog niet op een roze wolk, maar ik hoop dat dat komt als we de uitslag van de nipt aankrijgen. Alles zag er oké uit, maar die uitslag zou dan toch ook weer een bevestiging zijn. En tegen de feestdagen gaan we de familie op de hoogte brengen, gisteren het werk op de hoogte gebracht en ik denk als ik het niet meer hoef te 'verbergen', dat ik pas echt zal kunnen genieten. Dus ik ben op weg naar die roze wolk, maar zit er nog niet op Wat 'mooi' dat het toch spontaan gelukt blijkt te zijn bij jou... ookal is het dan natuurlijk niet goed afgelopen (heel dubbel hé). Ik weet niet of het een troost kan zijn, maar ik heb meerdere vrouwen op het forum hier gehad die aflopende testen hadden, maar dan de maand of 2 maanden nadien wel goed zwanger bleken! Alsof hun lichaam toen wist wat het moest doen ofzo. Ik hoop van harte dat dit voor jou volgende maand ook zo zal zijn! En intussen een dikke knuffel en succes!