Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Ik wil hier ook even laten weten dat het niet goed is.. wist ik al een tijdje natuurlijk, maar is dinsdag echt bevestigd. Heb nu 2x eek uur cytotec gehad om de miskraam op te wekken, maar tot nu toe gebeurd er niks..

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Oh meid... Wat verschrikkelijk en dan zeker met deze dagen er nog eens bij... Heel veel sterkte gewenst! Hopelijk krijg je niet teveel last en is het snel voorbij. Al is dat vreemd om je zoiets toe te wensen...
    Dikke knuffel! Ik denk aan je!

3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Vandaag echo gehad, en ik ben weer "schoon".. bms was al weer aan het opbouwen zelfs, dus hopelijk deze maand nog een menstruatie en dan in februari weer een terugplaatsing!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hoop met je mee dat je lichaam nu weet wat te doen en dat het volgende terugplaatsing allemaal goed verloopt!
    Zullen vast heel dubbele feestdagen voor je geweest zijn, maar de moed zeker nog niet verliezen! Ik duim heel erg voor je!

5. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi meiden
    @Espoir ik duim heel erg voor je dat je nu snel blijvend zwanger mag zijn. Het is niet niks een miskraam en ik gun je een onbezorgde zwangerschap 😘😘

Hier aankomende maandag eindelijk weer een tp van een vers embryo. Vandaag met de vieze witte bolletjes mogen starten. Het gaat ineens in een snelvaart en heb het gevoel qua gedachten nog niet bij deze ontwikkelingen mee te gaan. Er was gezegt om het zh dat het nog wel 2 weken tot een tp kon duren en ineens was dat maar een paar dagen. Maar ik moet gewoon maar leren meegaan in de flow en ik heb er ook wel weer zin in. Nu hopen dat het natuurlijk zijn vruchten zal afwerpen en er embryo's ontstaan en daarna 1 blijft plakken😍😍

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Sennie heb je ondertussen dan alweer een punctie gehad? Of moet je ze nog krijgen! Enig idee hoeveel follikels er aan het groeien zijn? Ik duim voor je!

7. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi Dora26 de punctie heb ik in augustus al gehad. Mijn eitjes zijn toen ingevroren en mijn partner heeft een tese operatie gehad in november. Nu zit ik in een kunstmatige cyclus waarbij ze dus een vers embryo terugplaatsen. Alles word vandaag of morgen (geen idee wanneer eigenlijk haha) ontdooid. Ik heb 5 eitjes en ze hebben 6 rietjes tese materiaal. Waarvan 1 rietje word ontdooid om alle 5 de eitjes te bevruchten. En als er embryo's ontstaan word daar 1 van teruggeplaatst. De rest van goede kwaliteit word ingevroren mocht het dan niet lukken nu kan ik gelijk door met mijn ingevroren cryo's. Dus nu word het duimen dat er bevruchtingen van plaats vinden. Blijft toch spannend omdat alles eerst ingevroren is geweest:D

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Is dat dan een helemaal 'verse' poging? Vreemd :) Aangezien je eitjes toch ingevrozen zijn geweest en ook de zaadjes dan...
    Cryo's zijn het in ieder geval niet, maar is er ook niet meer kans dat er nu eitjes/zaadjes zullen doodgaan door het invriezen? Of maakt dat de kans niet kleiner?
    Nu je het zegt ben ik weer helemaal mee met je verhaal, sorry!
    Hopelijk komen er mooie embryo's van en kunnen er nog een aantal in de vriezer! Hopelijk snel goed nieuws!

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Espoir, hoe gaat het nog met jou?

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ze noemen het vers omdat de embryo's pas gemaakt worden voor de terugplaatsing en ze dus niet eerst ingevroren zijn geweest als embryo zijnde zeg maar :D
    Ik snapte er zelf ook niet veel van maar ik heb me laten vertellen dat het invriezen van de eitjes en zaadjes geen negatieve gevolgen zouden hebben. In principe ontdooit alles altijd goed vertelde ze me. Uiteraard blijft er wel altijd een kans dat er geen embryo's ontstaan maar volgens het zh had het invriezen hier niks mee te maken. Ik probeer maar gewoon hoop te houden dat ik maandag goed nieuws krijg en de tp gewoon door gaat.

@ Espoir ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat?😘 hopelijk gaat alles okay met je ♥

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Oh dat klinkt alvast goed! Ik duim met je mee voor goed nieuws maandag!

12. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Lief dat jullie aan me denken. Heb t hele weekend in bed gelegen met buikgriep. Voel me nu wel iets beter gelukkig..

Verder heb ik t idee al weer een eisprong gehad te hebben. Had vrijdag en gister veel vruchtbaar slijm..
    Hopelijk dan ook over 2 wkn gewoon een menstruatie.. ik wil echt zsm weer verder!

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Aj nog een fikse griep erbij gehad ook, gelukkig weer ietsje beter! Verzorg jezelf maar goed en hopelijk kan je idd snel verder!

14. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi meiden vandaag is hier de tp doorgegaan. Het was een dag 3 8 cellig embryo. Een toppertje volgens de arts. Nu gaat het lange wachten beginnen. :)

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Klinkt goed! Duimen draaien voor je!

16. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Succes met wachten! Achteraf stelde dát wachten niks voor met het wachten op de eerste echo als je pril zwanger bent... maar alles stap voor stap!

17. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dank je wel. En daar heb je gelijk in ik vond de wachtweken tot de echo het langst duren helemaal toen ik al voelde dat het fout zat afgelopen zwangerschap. En steeds te horen kreeg je moet gewoon afwachten want jou gevoel zegt niks. Nou toen voelde het helemaal als een hel. Maar goed gelukkig is elke zwangerschap anders en inderdaad eerst maar eens deze stap zien verder te komen:)

18. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb hier een hele tijd geleden wat gepost, maar ivm een miskraam even niet.

@Espoir, mijn verhaal kwam heel erg overeen met jouw verhaal! Super blij zwanger te zijn (duh), hcg steeg erg mooi (1-2 weken, 2-3 weken, 3+), maar toch begon het bruinverlies. Dit ging over in wat bloedverlies. Spoedecho, met 5+2, toen leek nog alles goed (weinig te zien, maar de grote van het vruchtzakje was zoals het moest, en er was een dooierzakje te zien). Twee dagen later ging het dan toch mis. Als ik jouw verhaal lees, kan ik zeggen 'gelukkig al na twee dagen', want zo'n weken lijken me erg! Het was heftig en verdrietig, ook al was het nog zo pril.

Gelukkig is mijn cyclus weer snel op gang gekomen, en mag ik morgen (!) weer naar de kliniek voor een tp! We hebben nog 3 cryo morula's. Vandaag wordt er 1 ontdooid, en als het morgen een blastocyst is, teruggeplaatst. Morgenvroeg telefoon, spannend!:(

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Klinkt goed die cryo's! Hopelijk vandaag goed nieuws! Laat je iets weten? Succes gewenst!

20. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisterochtend telefoon dat 1 cryo meteen was afgehaakt, en ze dus meteen een volgend cryo ontdooid hebben. Deze ging goed, goed gedeeld. Dus we mochten komen voor terugplaatsing! Voor de terugplaatsing was het embryo nog een keer beoordeeld: was nog verder gedeeld en was van goede kwaliteit! Erg opgelucht weer... Moet zeggen dat ik wel wat minder vertrouwen heb ik cryo's dan in verse embryo's, maar goed, er blijft een kans! Wachten....

Deel Deze Pagina