@Espoir: Een pauze kan zeker niet slecht zijn! Eventjes weer alles op z'n rijtje zetten! @Sennie: Dat ziet er supermooi uit! Hier ook 7 dagen na de tp al positief getest, ziet er een mooie start uit! Duimen dat ze mooi oplopen! Heb je nog een bloedtest ook?
Oh wauw Sennie, dat ziet er goed uit! Hou je ons op de hoogte? Heb je ook symptomen? Ik heb op dezelfde dag tp gehad van een dag 5 embryo (cryo). Ik ga zaterdag testen. Gister heel licht misselijk geweest (tja, is dat dan echt, of voel je dat omdat je dat zo graag wil, ik weet het niet). Vandaag helemaal niet. Wel wat steekjes/krampjes in mijn baarmoeder...
Hey meiden bedankt voor de felicitaties Vandaag nog een keer getest en al mooi opgelopen. Qua symptomen ben ik erg snel moe, lage rugpijn en soms met vlagen misselijk en gevoelige borsten. Dora26 nee ik krijg helaas geen bloedtest. Wel jammer want bij mijn dochtertje wel gehad. Ik moet dinsdag officieel testen dus zal dan sowieso nog een test doen. Word ook al spannend voor jou Hallo456!! K vind het knap dat je het volhoud te wachten ik ben echt te ongeduldig daarvoor hahaha Espoir ja met dat Zika virus moet je geen risico nemen inderdaad. Heb je de reis al geboekt of zijn jullie nog aan het oriënteren? Ow nog even foto van test van vandaag. Sorry voor de spam
Oh wauw Sennie! Hij is inderdaad mooi opgelopen! Nou, ik zeg gefeliciteerd! Ik wil ook zo'n mooi streepje! Hihi
@Hallo456 ja heb nog getest loopt op zich prima op al had het liefst al een knaller gehad hahaha. Maar ja ik zit morgen pas op 4 weken zwangerschap dus kan nog niet teveel verwachten denk ik. Dit was de test van vanmorgen. Heb jij al getest of wacht je echt tot morgen? Laat je het weten als je hebt getest? Ben super benieuwd!!
Wauw, dat is een super mooi streepje voor 4 weken! Mijn menstruatie is begonnen, dus hoef niet meer te testen helaas...
Aaah wat klote hallo456!! Heb je nog cryo's in de vriezer? Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben 😘😘
Nee, cryo's zijn helaas op, dus opnieuw de molen in. We kunnen dus wel voor een verse tp gaan deze keer en een dubbele...
@Sennie: Ik duim dat dit jullie plakkerdje wordt! Het is je van harte gegund! @Hallo: Zie je het zitten opnieuw aan de hormonen? 't Is misschien wel goed om weer uit te kunnen kijken naar een verse tp, maar opnieuw al die stress van hoeveel eitjes, hoeveel embryo's en cryo's het overleven... Mag je er dan 2 vers laten terugplaatsen nu? En hoe komt dat? *Beetje benieuwd* Wens je alvast alle succes!
Ja we gaan weer 'gewoon' voor een hormoonbehandeling, gelukkig vindt mijn partner dat niet zo erg. Het is de derde poging, vandaar dat we een dubbele tp krijgen. In totaal hebben we 5 tp's gehad, waarvan 1x zwanger (van de verse tp, maar uiteindelijk wel een miskraam), dus op zich hebben we er best vertrouwen in. We hebben deze keuze bij ons eerste kindje gemaakt, en willen het nu andersom. Daarnaast hebben we nog maar 5 rietjes van deze donor, dus hebben met icsi de meeste kans om nog een kindje van dezelfde vader te krijgen, wat wij best belangrijk vinden. Met 5x iui wordt die kans wel heel veel kleiner.
Hey meiden vandaag nog een test gedaan met 4 weken en 6 dagen. Is hij zo knal genoeg voor de termijn? Blijf zo onzeker merk ik
Tuurlijk is hij zo goed! Ik had ook pas laat echt een knaltest, even gaan kijken... Die was op 18dpo. Mooi toch Probeer er maar wat geruster in te zijn, voor nu zit het werkelijk goed!
Ja dat is zeker een mooie knaltest geweest dora26 Ik ga inderdaad maar proberen wat meer adem te halen hierin want ik heb er totaal geen invloed op. Dat is ook mijn probleem dat ik overal controle op wil houden
Dat is begrijpelijk hoor... En de komende weken zal je zeker nog wel bang en ongerust zijn... Jij beseft ook wat een wonder er binnenin aan het groeien is en dat is zo kostbaar! Ik heb dat zelf zeker tot en met de 12 weken echo gehad, pas vanaf de 16-wekenecho kon ik weer wat ademhalen en een beetje genieten. Bij de 24-wekenecho hier dan weer terug ongerust omdat ons beebje eigenlijk wat klein is en ze extra controle willen doen met 30 weken. Dus nu weer even bang aftellen naar de volgende echo en hopelijk blijft ze goed groeien! Probeer gewoon goed voor jezelf te zorgen, luister naar je lichaam en ontspan tijdig als je het nodig hebt. En probeer erop te vertrouwen dat je lichaam zijn werk zal doen en dat je binnenkort een mooi beebje in je armen kan houden!
Nou, netjes Sennie, een mooie test! Volgens mij wordt ie niet veel donkerder dan dit... Dora26, wanneer heb je je volgende echo? Het is goed dat ze extra controle doen. Probeer je inderdaad niet te druk te maken, daar heeft je kleintje alleen maar profijt van (makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk). Ik vind die metingen bij zo'n echo altijd zo'n ongeveer-metingen. Ik denk vaak: als ze het rondje voor het hoofdje nou ietsje meer naar links hadden gezet (die lijnen van de schedel zijn natuurlijk niet enorm scherp), dan was er iets heel anders uit die meting gekomen. Succes met wachten, maar het zit vast goed!
Wat een goed nieuws voor een aantal van jullie lees ik hier. Ik ben een tijdje stil geweest hier op het forum. Maar ben gestart met onze 3e ronde. Donderdag 2 maart onze eerste positieve bloedtest gehad. Zaterdag opnieuw en dat was ook nog steeds positief. Alleen stress ik hem ontzettend heb af en toe wat bruin of licht roze/bruin bloedverlies elke dag wel iets. Niet veel maar toch. Ik blijf maar naar de wc gaan om te checken. 23 maart heb ik de eerste echo. Herkennen jullie dit? Ben van plan om morgen maar even het zh te bellem. Dit is echt killing.....terwijl ik niet wil stressen.
@Hallo: Ergens heb je wel gelijk met die metingen hoor, ze moeten maar iets te nipt meten en het scheelt zoveel! Maar ze hebben zowel bij 20 als 24 weken al gezegd dat het een kleintje is, maar voorlopig volgt het de curve nog, dus dat is wel prima. Alleen ben ikzelf ook nog niet veel bijgekomen, heb ik nog maar weinig buik en dat baart me dan toch ook wel weer zorgen... Met 28 weken moet ik terug gaan, dan opnieuw met 30 weken en met 30 weken hebben we nog een extra 3d-echo buiten het ziekenhuis gepland, dus dubbele controle! Aftellen! @Tess: Proficiat zeg! Begrijp je onzekerheid heel erg... Ik ben zelf tot na de echo met 16 weken zelfs niet echt gerust geweest. Probeer op je lichaam te vertrouwen!