Mooie test Sennie! En Tess van harte! Hier zondag een 9 cellige embryo tp gehad..vandaag had ik al bruinverlies 😳
@Espoir: Oh zo vroeg al bruinverlies Hopelijk is het een innesteling! Voor een menstruatie zou het vroeg zijn, toch?
Espoir ik hoop heel erg dat het van innesteling komt. Je hoort wel vaker dat sommige vrouwen best veel bruinverlies hebben. En ze waren dan toch zwanger. Ik duim heel erg hard voor je dat dit bij jou ook het geval is. En dat je gewoon zwanger bent 😘😘
Die metingen zijn nooit precies nauwkeurig dora26. Soms word vrouwen gezegd dat ze een heel groot kind krijgen en dan is het bij de geboorte een normale lengte en gewicht. En het tegenovergestelde gebeurt ook vaak dat ze een klein kindje verwachten en het uiteindelijk toch een normale lengte en gewicht heeft. Ik snap wel natuurlijk dat je je zorgen maakt hoor meid maar je word gelukkig goed in de gaten gehouden en de kleine doet het tot nu toe gewoon heel goed toch? Ik denk dat je gewoon een heel gezond kindje bij je draagt hoor. 😘😘❤❤
@Espoir: Heb je een bloedname één van de dagen of moet je zelf testen? Ik duim toch nog stilletjes voor je!
Wanneer mag je testen? Ik blijf voor je duimen espoir!! Hier vandaag de schrik van mijn leven. Sinds gisteravond had ik al steeds buikpijn maar dacht er niet veel van. Tot ik vanmorgen wakker werd met allemaal bruinverlies en ergere rug en buikpijn. We zijn ons dochter naar de psz gaan brengen en zijn doorgereden naar het ziekenhuis. Hier vreeste ze waar ik ook voor vreeste een eug. Dus eerst een echo aan de buitenkant om te kijken of er vocht in mijn buik zat dit was niet het geval. Dus door naar de gynaecoloog voor een inwendige echo. Eerst kon hij het niet goed zien dus de angst vloog me om de oren. Maar toen hij vanaf een andere kant keek zat er een prachtig garnaaltje met een mooi kloppend hartje. Ik ben zo opgelucht meiden. Waar het bruinverlies en de buikpijn vandaan komt weet hij niet. Hij gokt op de darmen en een adertje van mijn baarmoedermond. Voor nu in alles goed en dat is super fijn natuurlijk!!
Wat een schrik Sennie! Gelukkig alles goed! Ik ga donderdag of vrijdag testen als het nog niet is doorgezet
Verdorie wat een schrik moet dat geweest zijn zeg... Gelukkig weet je nu wel dat alles gewoon prima in orde is! En zo vroeg ook al een kloppend hartje kunnen zien Heerlijk toch! Hopelijk verdwijnt het bruinverlies weer en kan je weer wat geruster ademhalen na deze echo!
Jeetje wat een verhaal Sennie! Ik hoop dat het vanaf nu allemaal wat soepeler verloopt voor je... @Espoir: al getest toevallig?
Hé bah esprit!! Had zo gehoopt dat het gelukt was voor je. Heb je nu nog cryo's over of moet je nu helemaal opnieuw prikken? Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie 😘😘
Hier aankomende woensdag weer een echo. Ben nu best wel bang dat het niet goed zit. Mijn dochter zei een paar uur na de vorige echo dat de baby dood was en niet meer leefde. Afgelopen week zei ze mama de baby komt niet meer hé? Dit heeft me heel erg laten schrikken omdat ze toen bij mijn miskraam ook zei mama je hebt geen baby meer. Ik hoop natuurlijk dat ze er nu naast zit en dat ze gewoon een beetje jaloers is, maar de angst zit er nu wel in dat ik woensdag slecht nieuws krijg. Ook zijn mijn borsten ineens bijna niet meer pijnlijk en voel ik haast niks meer. weet niet meer wat ik moet denken of voelen en maak me alleen maar zorgen.
Oh Sennie, wat verschrikkelijk die onzekerheid! Ik snap helemaal dat je nu van het ergste uitgaat... Probeer je ook vast te houden aan het feit dat je het hartje wel al hebt zien kloppen, en daarmee de kans op een miskraam wel veel kleiner is geworden... Ik ga voor je duimen! Hier zondag groen licht gekregen voor de hormoonbehandeling. Mijn vrouw heeft de eerste injecties gezet, vrijdag moeten we samen terug voor een echo om de stand van zaken te bekijken. Spannend weer...