@Hunkie: mijn partner mocht gewoon tijdens de punctie naast mn hoofd zitten, het 'plastische' gedeelte, daar kon hij niets van zien. Hij keek wel mee op de monitor, dat vond hij leuk en hij is ook niet echt bepaald een held in ziekenhuizen . Succes in ieder geval. @Daantjuh30: Wat een fijn nieuws zeg! Goed zo!
@Fientje, ja we waren super blij! Morgen om 15.00 uur is de terug plaatsing. Wij zitten in het ziekenhuis van Alkmaar, maar de tp vind in Amsterdam plaats. We krijgen morgen te horen hoeveel eitjes er bevrucht zijn en welke celdeling, dus evengoed nog spannend voor jou ook spannend morgen, over je aantal eitjes, duimen dus! welk ziekenhuis zit jij?
Daantjuh, dat is zeker nog even spannend voor jullie, ja. Wij zitten in het UMC in Utrecht. Ik wens je heel veel succes voor morgen! Toi toi toi!
@Tessa, oh spannend dus ook voor jullie ivm de groei/aantal follikels. Is dit de eerste ronde voor jullie? Dit is onze eerste ronde, dus na morgen word het 2 weken wachten,wachten en wachten heb je ook de decapeptyl injecties? Hoe ervaar je die? Kwa naald en vloeistof inspuiten?
Ohneeeee.... Volgens mij begint dit weekend mijn menstruatie. Heb vannavond wat donker spul gezien. Nog niet tijdens het plassen, maar dat duurt dan niet lang meer. Het is te laat voor een eventuele innestelingsbloeding toch?
@bijtje, wat super spannend voor jullie!! Ga voor jullie duimen! Hoe heb jij de punctie ervaren? En heb je last van napijn? De punctie vond ik niet fijn maar viel me echt 100% mee. Alleen de napijn pff die valtme tegen.
Ja zo spannend allemaal. Eerste ronde voor ons. Heb ook de decapeptyl injecties. Valt me alles mee. Zag er erg tegenop. Prikken lukt goed. Aan het begin helemaal niks te zien maar gisteren kleine blauw plekje op mijn buik. Vind het fijn dat het gewoon kant en klare spuiten zijn. De gonal vond ik gisteren best spannend....met instellen enzo. Maar gisteren ging het gelukkig goed. Hoe heb je het weghalen van de eitjes ervaren? Was het erg pijnlijk?
De injecties vallen inderdaad mee he? Uiteindelijk raak je er ook wel een beetje aan gewend dat je elke dag moet prikken. Die blauw plekjes komen er af en toe ook ja, ik heb er een paar gehad maar had er meer verwacht dus viel ook mee. Heb je veel last van de hormonen? Of valt het mee? Achteraf viel het weghalen van de eitjes me heel erg mee, van te voren kreeg ik een rustgevend tabletje en een injectie met morfine. Ik zeg wel eerlijk dat de punctie pijnlijk is hoor, het is geen pretje maar had me op erger ingesteld. Wat ik zelf heel fijn vond was dat de ivf arts elke keer dat ze ging aanprikken tot 3 telde zodat ik me een beetje schrap kon zetten ik heb alleen best wel veel last van napijn, nu nog steeds en dat valt me wel erg tegen.
Ja dat kan ik me voorstellen dat het geen pretje is....helemaal als het de eerste keer is. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten. Ik weet niet zo goed of ik last heb van de hormonen..haha jij? Ben de laatste tijd heel moe eb weinig fut. Ook wel wat emotioneler maar ook net vakantie dus kan ook zijn dat alles nu even tot rust komt...oja vandaag last van hoofdpijn maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen
Bij mij liep het allemaal een beetje anders want ik had overstimulatie en uiteindelijk heeft ze 37 follikels aan moeten prikken (zie eerdere berichten in dit topic). Ik had het erger verwacht. De napijn is er wel, maar ik moet ook verplicht rustig aan doen. (manlief moest beloven minimaal 2 dagen te koken). Nu 1,5 dag later gaat het al beter en wordt ik weer wat mobieler. Morgen wil het ziekenhuis dat ik ze even bel hoe het met me gaat ivm met risico op complicaties bij de overstimulatie. Wel fijn dat ze je zo in de gaten houden.
Haha ja ik wist het af en toe ook niet zo goed. Maar eigenlijk alleen wat sneller moe en last van hoofdpijn. Zou heel goed kunnen dat nu ff alles eruit komt nu je vakantie hebt, misschien ook omdat je wat meer tijd hebt om na te denken.