Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Wij hopen het ook niet. We wachten dit weekend af. Maar we zijn er nu ontzettend bang voor. En bang voor het feit dat onze laatste 3-cellige cryo de ontdooiing niet gaat overleven en wij dus nu echt aan het einde zijn. Bang voor wat komen gaat, bang voor het accepteren, bang voor het verder leven zonder een klein wondertje.

2. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een moeilijke situatie zeg! Zo lang bezig zoveel gedaan....verschrikkelijk dat jullie dit overkomt. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen dat ik heel erg voor jullie hoop dat het goed gaat. Sterkte

3. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Erg is dat eigenlijk he dat je er zo over in kan zitten. Er zijn ergere dingen op de wereld! Maar voor je zelf is dit al erg. Maar we wachten af, houden hoop ondanks alles.
    Ik ga dit weekend mijn lichaam maar even streng toespreken, hahaha, wie weet helpt het nog iets

4. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Nou, einde behandeling....
    Aan de ene kant zat een eitje van 17 mm en 1 van 10 mm en minstens 4 kleintjes
    Aan de andere kant (links) zat er 1 van 16 mm en minstens 5 kleintjes.
    Niet genoeg voor een punctie. Zooooo jammer...

Weet al dat ik volgende keer moet gaan ophogen naar 225 eh (nu 150 eh). Hoop dat ik daardoor wel meer rijpe eicellen krijg. Iemand ervaring hiermee?

Chntl, hou op, hoor! Dit gaat gewoon niet gebeuren. Shit, zeg.

Tess, fijn dat het spuiten zo goed gaat.

Bijtje, spannend je tp. Spuit je pregnyl?

5. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Beetje laat, maar ja.. toch een punctie. Zelf voor gekozen. Wie weet is dit em, ik kon het niet over mn hart verkrijgen om deze follikels weg te doen.

6. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Wat jammer, als ik deze had afgebroken moest ik een maand rust en daarna mocht ik dan met een 'flare up' vanuit de pil verder ivp eerst aan de Lucrin of Deca.

Krijg je een escape IUI? Die had ik anders zeker weten gewild, maar ik heb geen eileiders meer.

Hoe voel je je nu?

7. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Yasmijn, krijg geen escape, omdat het zaad van mijn man echt veel en veel te slecht daarvoor is. Baal ik echt enorm van...

Ik voel me aardig, maar wil geen maand wachten en ga aandringen op meteen door mogen als ik ongesteld word.

Jij dus wel een punctie gehad? Spannend! Wanneer hoor je meer?

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé, waarom mag het niet... Je maakt toch altijd een kans, al is het misschien maar een kleine? ;) Vreemd, vind ik!

9. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Dora, tja...het werd er dus op gegooid dat het zaad te slecht is voor een escape. Wel moet ik vanavond Pregnyl zetten, zodat alles loskomt en er geen cystes ontstaan en 'die kans moesten we maar eens benutten'. Dus dat gaan we zeker wel even doen ;)

10. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Helaas, vanmorgen een vroege test gedaan. Uitkomst negatief. Op naar de laatste cryo!

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Fientje: Succes en veel plezier gewenst! Hopelijk gaat het gewoon een keertje vanzelf, je weet maar nooit!

@chntl: Verdorie zeg... wat jammer. Ik wens je alvast veel sterkte voor de komende cyclus, het zal vast een zware dobber zijn...

12. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    @chntl Ah wat jammer, ik hoop zo dat die laatste blijft plakken!

@ Fientje, ik heb Gonal F gespoten, 150E.

13. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Ben trouwens net terug uit het ziekenhuis omdat de terugplaatsing doorging. Bijzonder moment om mee te maken, nu hopen op het beste...

14. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Mocht je vandaag testen, Chntl? Of kan het misschien te vroeg geweest zijn?

15. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    @dora26: Dankje. Voor ons was dit het laatste. We hebben nog een 3 cellige in de vriezer. Hier hebben we geen goed gevoel bij. Wij zullen beginnen met het afronden van dit verhaal. Op dit moment zakt de grond onder onze voeten vandaan. We zijn er kapot van.

@bijtje81: de laatste hebben we geen goed gevoel bij. Voor ons is het afgelopen zoals wij zelf zeggen.

@fientje1234: officieel dinsdag testen. Maar 12 dagen na terugplaatsing zou er wel al positief kunnen uitrollen als er 2 waren gaan innestellen. Ik had gegeven moment een slecht gevoel hier bij, veel krampen en pijnlijke krampen. Het is voor mij een bevestiging dat het nu niet gelukt is.

16. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Bijtje, jeeeeej! Ben heel erg benieuwd! Zal voor je duimen!

Chntl, jeetje mina wat heftig allemaal. Die 3-cellige laten jullie ook niet terugplaatsen eventueel? Sorry dat ik L op de zaken vooruit loop, hoor.

Hier rond 20.15 uur de Pregnyl gezet. Ben benieuwd wat het gaat doen.

17. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Fientje1234, we laten de 3 cellige wel terug plaatsen, mits hij de ontdooiing overleefd. Maar deze zal niet blijven plakken. Als een betere embryo al niet eens wil blijven plakken, dan een 3 cellige al helemaal niet. Vorige keer is een 4 cellige kapot gegaan bij de ontdooiing. Dus wij gaan er van uit dat deze de ontdooiing ook niet overleefd. En daar komt bij dat ze na ontdooiing niet heel erg meer groeien in het lab. Klinkt misschien raar, maar dan is het voor ons gewoon een optelsommetje.
    Maar hoe gaan we dit aan de familie vertellen😱 Dat je alles doorlopen hebt en zij nooit opa en oma zullen worden. Keihard, maar zo is het wel.

18. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Chntl, goed dat jullie de kans nog wel aangrijpen. Hopelijk kunnen jullie nog een klein beetje positief blijven.
    Het vertellen is volgens mij wel een lichtelijke kwestie van : drop the bomb.Waarschijnlijk zien ze het al een beetje aankomen. Of niet? Hier is geen manier voor om het zacht of lief of gezellig te vertellen. Het is zoals het is en het is kut...

19. hunkie

hunkie Lid

10 dec 2008
    47
    0
    6
    algemeen medewerker
    bergen op zoom
    Ow chntl k weet gewoon niet wat ik moet zeggen tegen je.
    Dit is ook de rede waarom ik ivf zolang heb uitgesteld.
    Het is zo een eind station..
    Ik wens je echt zo veel sterkte en hoop op zoiets moois voor je...
    De tijd zal het weten meid..

20. hunkie

hunkie Lid

10 dec 2008
    47
    0
    6
    algemeen medewerker
    bergen op zoom
    Vanochtend heb ik mijn eerste punctie ondergaan en jeetje wat viel het 1000% mee.
    Ik zou het bij wijze van spreken morgen zo weer doen.
    Maar ik denk ook echt dat ik geluk heb met de ligging of zo want ik heb er echt niets van gevoeld...
    Ik heb ook goed geluisterd naar wat de dokter zei een dat werkte echt.
    Gewoon in ademen wanneer ze het zegt een uitblazen wanneer ze het zegt.
    Maar goed í besef maar al te goed dat het niet voor iedereen zo werkt...
    Ik heb me zo druk gemaakt en achter af in mijn geval totaal niet nodig geweest.

Ik had negen follikels waarin zes eitjes aanwezig waren.
    Bij mijn vriendje was ook alles goed dus op naar donderdag op naar goed nieuws en op naar de tp...
    K Bekijk alles gewoon lekker per dag meer kan ik op dit moment niet doen...

Deel Deze Pagina