Hai meiden, Ik heb 15-10 mijn eerste afspraak gehad in het MCRZ bij de gyn. De verwijzing heb ik onlangs gehad omdat ik een onregelmatige cyclus heb en lang (laatste was 65 dagen) en als mijn ongi daar dan is dan is deze heel pijnlijk. Verder wilt het zwanger worden ook niet echt lukken. Zijn er meer meiden die bij een gyn lopen in het MCRZ... en wat is jullie ervaring??? LiefssSjors
Ha Meis, Ik wil me ff aanmelden in jouw Topic Aankomende donderdag voor het eerst naar de Gyn (21-10-2010) Nou Sjors, benieuwd of er nog meer meiden bij dezelfde gyn of zh lopen
Ben ook benieuwd engeltje... misschien niet maar goed dacht zo kunnen we evt nog meer ervaringen delen! Ook wel grappig om te kunnen zien hoeveel meiden er zijn uit onze regio die dan ook op zp zitten
uh weinig meiden uit Rotterdam zie op zp zitten???? Of zijn we allemaal hard aan het werk (ik heb natuurlijk herfst vakantie en niet iedereen heeft dat...)
ja dat ga je je wel bijna af vragen he Nou ja misschien toch weinig meiden uit onze buurt actief op zp of ze melden zich niet... jammer... Ik dacht kunnen het proberen en anders hebben we nog een fijne topic waar we al kletste,, toch. We wachten het af. (wel 1 -2tje zo) hahaha