iemand van jullie laat positief met kruidvattest?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna123, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hai meiden!!

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!:D

Vraagje...ik ben nu 2 a 3 dagen overtijd ( heel regelmatige cyclus...)
    Maar goed..heb nu 2 x getest met Kruidvat 2v5 en echt maaaaagdelijk wit helaas!
    Maar ik voel me eigenlijk een beetje hetzelfde als ik toen ik zwanger was van mijn zoontje...trekkerig gevoel in mijn liezen...soort bandenpijn ( kan nu nog niet maar zo'n gevoel is het ongeveer)

Heeft een van jullie laat positief getest ondanks dat je die gevoelige kruidvat testen gebruikt hebt?

Thanks! xx

2. soortje

soortje Actief lid

2 nov 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, ik bleef heeeel licht positief testen. Pas na 4.dagen na mijn nod was t echt n positieve test. Maar echt maagdelijk wit was hij ook dus niet. Balen he? Zoveel onzekerheid! Succes! Hopelijk test je snel positief!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja heel irritant! Als ik niet zwanger ben dan is dat zo hoor...verder geen haast (heb al een heel lief zoontje:D)
    Maar laat ik dan gewoon ong. worden! overtijd met neg. testen is echt zinloos...:(

x

4. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ja ik teste bij mijn zoontje eerst negatief en 2 dAgen later licht positief.

En nu bij deze zwangerschap weer eerst negatief en nu pas 6 dagen drna positief.

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    zo'n berichtje geeft wat hoop:)

maar als je kijkt naar de resultaten van die kruidvat testjes..volgens mij test 99% voor of op nod al positief als ze zwanger ziijn..dus ergens weet ik wel dat ik ws niet zwanger ben:(

maar ja... we wachten maar af en heb nog een testje liggen dus die zal er morgenochtend ws wel tegenaan gaan..haha

6. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Na 5 dagen goeie positieve test, daarvoor een heel licht streepje.

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    dank voor de reacties alvast!

8. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Ik testte op een vrijdag negatief en heb em toen op een dinsdag weer gedaan en toen was ie wel positief!

9. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik testte pas 2 weken na mijn nod positief.. Dus alles kan;)

Milja vindt dit leuk.
  10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het ligt volgens mij ook meer aan het feit wanneer jij zwanger bent geworden.....misschien had je nu wel een laat ei?

11. rums

rums Niet meer actief

1 dag na nod positief met een kruidvattest

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik teste met 5 weken zwangerschap nog negatief deze keer met die dingen. Kwam er de 8ste week achter dat ik toch zwanger ben.
    Bij mijn dochter al met 3 dagen overtijd knal positief.
    Denk dat het aan je hcg aanmaak ligt ook en of het meetbaar is in je urine...

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Helaas vandaag toch ong. Geworden! Bedankt voor de reacties! X

14. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Bij mijn eerste zwangerschap (blighted ovum) testte ik later positief dan m'n nod.

Bij deze zwangerschap was ie zeker vier dagen voor m'n nod positief. Had een wisselende cyclus na m'n miskraam, dus het zou iets langer kunnen zijn.

Deel Deze Pagina