Nou de uitslag van het gesprek van afgelopen vrijdag was "positief"... Sinds Januari zijn we na 5 jaar zwanger proberen te raken, nu dan in de MMM. Voor een 2 weken geleden zei de gyn tegen mij, dat we het waarschijnlijk wel weer zelf moesten gaan proberen Omdat alles wel goed leek. Wel een iets afwijkende eisprong/hormonen, maar niets schrikbarends. Maar ze zou het bloed onderzoek en deze menstruatie afwachten, en dan moesten we afgelopen vrijdag terug komen. Kan je wel zeggen dat we flink in de zenuwen hebben gezeten. Want we hadden het al zolang zelf geprobeerd, en dan zou zij even zeggen na pas 4 keer doe het maar ff weer zelf gelukkig nam het verhaal een hele andere wending, en ben ik een week te vroeg ongesteld geworden. En ook mijn bloed zat te weinig progestoron in... waardoor mn eieren ook al zijn ze bevrucht gewoon de kans neit krijgen om te nestelen. Duusss....we hoefden niet weg, en we krijgen nu dus straks na de volgende ongesteldheid Clomid en ik moet mijzelf een eisprong spuiten... Nou ja ik denk dat ik dat mn vriend wel laat doen, ik en injectie naalden Dus dames ik sluit me bij jullie aan.... We gaan dan nu eindelijk voor het echie...
Hoi kenzo! Wat fijn voor jullie dat er na 5 jaar eindelijk naar gekeken gaat worden! Ik wens jullie heel veel succes! Groetjes Natasja
Hoi Kenzo, Welkom hier! Er zijn meer meiden met jouw probleem hier op het forum, die krijgen naast clomid en pregnyl (voor eisprong) ook een middel om de periode na de eisprong te verlengen. Dus hou het in de gaten! Ik spuit zelf hormonen omdat clomid bij mij niets deed en moet ook spuiten met pregnyl. Was als de dood voor naalden maar ben inmiddels een volleerd junk geworden. Valt echt mee, was echt zonde van alle tijd dat ik me druk heb zitten maken hierom! Veel succes en hoop dat je snel zwanger mag zijn. Shaartje
Dat zou lullig zijn zeg! Als ze je weer naar huis sturen met probeer het zelf maar weer.... Ik ging echt vast niet weg dan geloof ik. Maar dat terzijde.. ik hoop dat het snel een positieve test op mag leveren!
Helaas gebeurt het heel vaak dat mensen toch nog half jaar of jaar naar huis gestuurd worden om het zelf te proberen..... Ondanks bijv slechte zaaduitslagen. Onze gyn heeft het hier ook over gehad, niet dat dat aan de orde is voor ons. Maar ze maken een berekening met de uitslagen en leeftijd en hoeveelste ronde je bezig bent en daar komt een cijfer uit en aan de hand daarvan bepalen ze verder beleid..... Zo heeft onze gyn het tenminste uitgelegd...
Welkom in de MMM, wel jammer maar gelukkig wordt er eindelijk wat aan gedaan. Ik hoop dat je snel weer uit de MMM ben. Succes
Hoi Kenzo, Helaas ook welkom hier. Ik wil je alvast heel veel succes wensen de komende tijd. Groetjes, Elvira
Hoi Kenzo Welkom hier! Je bent inderdaad niet de enige. Dus als je je verhaal kwijt wilt, er zijn hier veel "luisterende oren" (lezende ogen )! Heel veel suc6 en hoop dat het snel raak is!
dat ze dat niet eerder hebben opnderzocht. nu lopen jullie al 5 jaar met een wens wat niet uitkomt. alle respect voor jullie dat jullie er voor blijven vechten. hopelijk zijn jullie snel zwanger liefs sonja
Welkom Kenzo! Fijn dat je gyn. jullie op deze manier helpt om verder te komen in dit traject. Heel veel succes en sterkte, en inderdaad genoeg lezende ogen , maar ook knuffels op afstand hier! Liefs Ester.
ik zal jullie op de hoogte houden van onze "vorderingen".. We moeten eerst nog even deze ronde door. Want stel nou dat 8)