Wij hebben 5 augustus onze 20 weken echo. Ik maak me sinds afgelopen vrijdag minder zorgen, wij hebben een pretecho gehad in het Vu in Amsterdam. Er waren geen rare dingen te zien dus maak ik me nu een stuk minder zorgen! Meiden die al weten wat ze krijgen: Super, gefeliciteerd! Wij weten het pas in december, een verrassing na het harde werken!
Wij hebben vandaag onze 20 weken echo. Hoewel we al een pretecho hebben gehad en we al weten wat het wordt vind ik het toch weer reuze spannend hoor en ik ben natuurlijk blij dat we de kleine weer even kunnen bekijken.
Ik ben zo nieuwsgierig! Wij hebben pas 7 augustus echo en ik word nu al gek van onzekerheid en spanning...is dat normaal?
Hier nog 1 die zo nieuwsgierig is! Wij hebben em 14 augustus, maar kan bijna niet wachten. De spanning voor het onderzoek heb ik nog niet, maar zal nog wel komen, want het blijft toch een medisch onderzoek. Maar bovenal ben ik zo ontzettend nieuwsgierig naar het geslacht!
Gisteravond de echo gehad, en alles was dik in orde. Het is nu 100% zeker dat ik zwanger ben van een klein prinsje, echt geweldig! Meneer had al een lekker bol buikje, en was behoorlijk fors. Wel was hij wat minder lang dan de meeste baby's op diezelfde leeftijd, maar volgens de echoscopiste kan dat prima te maken hebben met onze eigen lengte (beiden 1,71). We zijn meer dan tevreden dus... Zal vandaag of morgen wel even wat foto's plaatsen van de kleine man.
Wij hebben m ook 14 augustus en ik heb er vooral heel veel zin in. Voel me zo af en toe raar omdat ik me dus helemaal geen zorgen maak, heb ook geen vreselijke last van hormonen en zit dus ook niet op de spreekwoordelijke roze wolk . Ben wel hartstikke benieuwd welke smaak het is Ik zelf denk roze, maar een paar kennisjes zeggen toch echt dat we een blauwe verwachten.
wij hebben hem vandaag gehad en we waren super zenuwachtig! maar alles is goed en we weten zelf ook wat het word maar dat houden we nog even voor ons zelf!
ik heb m 24 juli gehad, en wij krijgen een zoon! ik ben zoooooooooooooooo blij! en alles goed gelukkig! zijn er hier alweer meiden geweest inmiddels?
Wij hebben ook al een geslachtsbepalingsecho gedaan. En weten wat het wordt. 11 augustus hebben we de medische 20 weken echo. Gebeurd het vaker dat er bij verschillende echo's, een ander geslacht wordt gezegd?
ook ik heb hem 24 juli gehad en alles was goed geen afwijkingen kunnen vinden en ook ik krijg een zoontje.. december word echt een jongens maand haha!