Ik zoek steunmaatjes... Ben nu 27 weken en terug misselijk. Ik kokhals een hele dag. Men zegt vaak het is niet normaal in deze periode maar het is echt die typische misselijkheid. Dat kokhalzen, slikken, misselijk zijn... Ik had al schrik voor zwschapsvergiftiging maar ik heb helemaal geen pijn rond mijn buik of gespannen gevoel. Mijn voeten zijn nooit dunner geweest. Nee gewoon ordinair misselijk. *ZUCHT* Mijn oma had dit ook en mijn tante ook... Mijn oma zegt dat ze echt negen maanden ziek, ziek, ziek is geweest mijn tanten kan zich vergelijken met mij. Misselijk maar haalbaar. Beetje klote toch... Het is niet normaal maar toch is het zo. Stom he. Wie nog zo beroerd? Verder geniet ik best wel. Gelukkig!!
bij de eerste nergens last van gehad.... eerlijk gezegd bij mijn 2e zwangerschap ook niet verwacht dat ik zo misselijk zou zijn... van de 4 tot 12 weken dag en nacht spugen.... tot de 16 weken kiplekker gevoeld..... na de 16 weken tot de 36 weken weer dag en nacht spugen... ! (met 36 weken bevallen)
Nu vanaf week 16 eindelijk ervan verlost, ik hoop dat het zo blijft. Het is heel geleidelijk over gegaan dus ik heb er een goed gevoel bij, hopelijk krijg ik even pauze.
Ik geef dan niet over maar ik kokhals wel vaak als ik bijvoorbeeld iets snel wil eten... ik moet dus echt langzaam eten anders ben ik ook vaak misselijk... In de ochtend doe ik mijn best om niet te kotsen... maar soms gaat het echt niet... Maar ik zou me niet zo een zorgen maken... Sommige mensen zijn nou eenmaal 9 maanden lang misselijk... zolang het blijft bij ochtendmisselijkheid en af en toe een keer tussen door... hoort erbij... maar heel de dag door dan zou ik dat wel bij de VK aangeven.. zij kan je misselijkheid "remmers" voorschrijven... of in ieder geval aan de HA doorgeven... Ik zou ook je gewicht blijven controleren... je moet natuurlijk niet afvallen.. maar als dat goed zit en je eet voor de rest goed... Niets aan de hand meid.
Eten is tot hier toe geen probleem... Het gaat goed. Ik kokhals wel heel de dag door maar het is onder controle hoor. Spugen doe ik niet vaak enkel als het écht niet anders meer kan. Ik heb idd vooral smorgen véél last dan moet ik slikken en slikken of ik hang een uur boven het toilet. Zonde he. 8) Bij mij hoort het er idd bij vrees ik. Na 27 weken zou je denken dat je er gaat aan wennen maar soms ben ik het wel beu hoor... Niks aan te doen. Als de kleine het maar goed doet!!
Ja, ik ook. Ben nu 27 weken zwanger en moet nog elke dag overgeven. De hele zwangerschap moet nog blijken, ik hoop iedere dag dat het morgen over is.... Tot nu dus helaas gebleven. Bij mij ook extreem veel. Eerst 10-15 x per dag spugen. Nu 5-7 x per dag. Ben 4 kg afgevallen nu, terwijl ik toch al wel 27 weken ben. Mijn kindje heeft groei achterstand, donderdag naar de gyn om verder te kijken hoe, wat en waarom.
yep...tot aan de bevalling toe blijven spugen en misselijk...gewoon beroerd! Ben 18 kg afgevallen...en 19 aangekomen van de baby...(dag na de bevalling 15 eraf...en 2 dagen later nog eens 4 aan vocht....) Mijn VK vond het niet zorgwekkend hoor het afvallen..maja ik heb dan ook een speklaagje. Kindje krijgt toch genoeg zei ze zolang je maar wel drinkt en drinkt en drinkt en drinkt en drinkt...... Succes ermee........heeel veel succes ermee! Groetjes, Miranda
derde zwangerschap en bij alle 3 van begin tot eind misselijk (en helaas ook niet alleen 's ochtends) Overgeven bij de 2de was bijna dagelijks, bij deze gelukkig niet, maar dat kost wel veel moeite. Dus iets eten in bed bij opstaan, opstaan duurt ook bijna een uur, heel geregeld eten, tot 's avonds laat door.