hier donderdag laatste dag (34 wk). Moet nog veel kleine dingen poetsen als alle kastjes e.d. en opruimen. Kleertjes al gewassen en gestreken. Zal dus veel rusten worden en met mijn dochter samen zijn en controles in ZH. Geen familie in de buurt die komen misschien nog een x een dagje langs. Dus veel met mijn kleine meisje.
Nog 2,5 week! Ben er ook echt aan toe. Ik ben kapot moe als ik thuis kom van het werk en ik slaap 's nachts ook nog eens erg slecht!
Ik moet nu nog 3 weken werken en dan ga ik met verlof. Effectief nog 12 dagen, maar ik ga eens kijken of er niet ergens een dagje vanaf kan. Het wordt nu wel erg zwaar...
wat een hoop meiden met verlof zeg! Ik ben wegens omstandigheden al 8 weken thuis maar a.s. maandag zou mijn officiele verlof in gaan! ik ga dan meteen een weekje op vakantie en de 5 weken erna?? Nog geen idee!! Ja wat met vriendinnen afspreken ofzo maar verder heb ik gene idee, thuis is alles af dus...
Ik ben er ook echt aan toe! Mijn vriend werkt namelijk in de binnenvaart en is de helft van de maand weg. Hij komt morgen voor 2 weken thuis, daarna 3 weken weg waar ik echt tegen op zie! En dan vooral omdat ik bang ben dat ik opeens ga bevallen als hij ergens in duitsland zit ofzo.. daarna is hij 5 weken thuis en dan weer 2 weken weg, thuis etc. Wel zwaar alleen met mijn meisje als hij die laaste 3 weken weg is maar daarna gelukkig lang thuis en ik heb geweldige ouders en schoonouders die me helpen.
ik mag hier ook bij nog maar 4 dagen werken, deze week 1 en volgende week nog 3! aftellen dus. ik kijk uit naar de dagen dat mn zoon op KDV is en ik mijn lijstjes en klusjes af kan werken zonder dat er een peuter rondloopt als het weer dan ook nog meezit lijkt me erg lekker! kijk er echt naar uit!
Mmhhh ben echt ff in een gat gevallen ja. Terwijl ik bewust gestopt ben. Eerste Week vond ik t heerlijk nu verveel ik me. En later stoppen had geen meerwaarde meer voor de onderneming. Alles verkocht en tja dan moet je afstand nemen. Vanaf mijn 17 werk ik aan mijn carrière en Bij vorige beeb hadden wij nog bedrijf aan huis en altijd bedrijvigheid om me heen. Nu zit ik hier! Man is nu ook nog een weekje na buitenland, was me eigen domme idee. ( gunde hem nog een vakantie) heb geen hobbys En ben ook niet creatief! Hahaha Dochterlief heeft haar eigen plannen. Daar zit ik dan ! Maar een psyg gaat te ver, ik zal hier door moeten en een huismoeder moeten worden. Is een Proces ! Mijn man vind het in ieder geval helemaal fantastisch ! Heeft nu full time verzorging en een huisvrouw.
Hier volgende week donderdag de laatste werkdag , ik kan niet wachten ben er ff helemaal klaar mee. Werk nog steeds 40 uur per week en is toch iets zwaarder dan ik had ingeschat. Ben benieuwd wat er allemaal te doen is 6 weken thuis klinkt ook weer zolang
Alleen vrijdag nog half dagje....yesssssssssss aftellen aftellen...ben der klaar mee! En zeker nu met het warme weer...pfff wil alleen maar liggen en slapen
Volgende week donderdag mijn laatste dag... Werk nu al halve dagen en boventallig maar kijk er nu ook wel naar uit! Ben het ook goed zat door allerlei kwaaltjes en wil gewoon weer normaal alles met mijn dochter kunnen doen, zoals haar optillen als ze verdrietig is of gewoon met haar op schoot kunnen zitten zonder de dikke buik die ertussen zit! Dansen met haar deed ik ook graag en dat lukt nu ook niet meer helaas...
Ik zit al aantal weken thuis ivm harde buiken gaat nu veeeel beter maar wegens arbeidsconflict mag ik ook thuis blijven t/m het verlof. officieel zou mn verlof pas over 6 weken ingaan. Planning? In alle rust babykamer afmaken en ga eindelijk samenwonen