Wie ook bijna testen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nikie86, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie zit er ook in spanning om bijna een positieve test in handen te krijgen?? :D Whoeeeee ben zo benieuwd of het deze maand gelukt is!!

Hebben jullie al een voorgevoel of 't raak is??

Ik heb sinds mijn innestelingsdagen last van ongikrampen en ben soms ook misselijk...ik heb de eisprong deze maand duidelijk gevoeld en heb ruim geklust rond deze periode. Ik hoop dat 't eindelijk zover mag zijn. Voel me net een klein kind zo zenuwachtig ben ik hihi ;)

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hier ook ongikrampen en lichte misselijkheid vanaf 3/4 dpo (nu pas 5 dpo, hoor) maar dat had ik vorige ronde ook en toen gewoon ongi. Geen raak-gevoel vooralsnog. Helaas, want wel op precies het goede moment geklust deze ronde!
    Hopelijk krijg je snel een mooie posi test, Nikie86 :)

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou emily mss is het voor jou ook wel raak deze keer ;) Let's hope! :D Wanneer ga jij testen of welke dag is jou NOD?

4. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.890
    636
    113
    Hallo! Mijn NOD is 27 november. Wacht dus ook met spanning op een posi test.

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Me 2 :)
    Maandag is het 14 dagen na mijn IUI. Misschien dat ik zondagochtend een testje waag als ik vermoed dat het wel eens raak kan zijn...

6. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend we zitten allemaal in de dezelfde periode!! Ik ga mss zondag ook een testje wagen, gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ik ronduit ook ongeduldig ben haha. Hebben jullie al symptomen of een voorgevoel??

7. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.890
    636
    113
    Voel van alles..
    Steekjes, zwaar gevoel onderbuik, rugpijn, koude handen..
    Spannend!

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Spannend hè :).

Ik weet het niet. Ik heb al zo vaak dingen gevoeld waarvan ik dacht dat het raak was, en zo vaak weer de teleurstelling...
    Ik voel mijn borsten soms, maar dat heb ik ook wel eens vaker voor nod. Als het zondag nog zo is...;) dan krijg ik hoop, maar wil eigenlijk zondagochtend wel testen.

9. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.890
    636
    113
    Dat wachten he..niet leuk!

10. lady29

lady29 Actief lid

30 sep 2013
    269
    2
    18
    Hoi Allemaal,

Ik kom ook graag gezellig meekletsen. Ik zit nu op 8 dpo en mag dus ook binnenkort testen. Ik ben zo benieuwd. Ik voel wel dingen, maar vraag me af of ik mezelf niet aan het gek maken ben:) Is pas de tweede ronde na stoppen pil en kan dus ook nog ontpillen zijn. Al hoewel ik daar de vorige ronde weinig last van gehad.

Liefs

11. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Ik mag over 9 dagen testen!
    Een beetje bang ben ik wel.

12. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 dagen overtijd.
    Vandaag was de eerste dag dat mijn misselijkheid echt extreem was. Wou een buitenritje maken met mijn paard maar kon alleen stappen zo misselijk werd ik.
    Ook eten smaakt anders en ik ben erg moe steeds.
    Ik heb 2 dagen overtijd een testje gedaan deze was negatief..
    Stiekem hoop ik nu nog een klein beetje dat ik zo'n iemand ben die pas laat postief test. (A)

HEb ook erg buikpijn. Dit lijkt wel erg veel op mijn menstruatie buikpijn dus even afwachten of dat misschien door breekt..

13. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Wauw, 5 dagen over tijd al!
    Snel hopen op een positieve test :D

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee wachten is echt niet leuk! Ik voel alleen wat krampen soms en denk steeds aan een ongi. Is wel vroeg maar durf eig niet te hopen, bang op weer een teleurstelling...ik wil alleen wel een testje wagen zondag.

Echt spannende dagen voor iedereen! Ben benieuwd hoe iedereen er voor staat over een dagen.

@miscalculated: ben ook bang hoor, hoort er bij denk ik.

@lady29: het zou zomaar kunnen dat t raak is bij jou. Ik was na 2 maanden na t stoppen met de pil al zwanger ;) fingers crossed!

@spannend03: jeetje al 5 dagen overtijd...wanneer ga je weer testen meid :) ??

15. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    wacht nog op mijn meest vruchtbare dag die moet over 3 dagen zijn. doen elke dag ovu test..ben zo benieuwd heb er een heel goed gevoel over. het leek ons leuk als het in augustus geboren zou worden :D

16. pluizebeestje

pluizebeestje Actief lid

25 aug 2010
    116
    0
    0
    huishoudhulp
    Belgie Meerhout
    hier voor de moment 2 dagen overtijd en nog niks te zien en test was negatief dus wachten maar weer af he :)

17. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Denk zondagochtend nog een testje waag..
    Ben nu wel bang voor negatieve test.
    Maar ben nog nooit overtijd geweest.
    En laat staat die misselijkheid.

Ook heb ik ineens heel andere afscheiding.
    Echt veel dikker ..
    Wel erg spannend hoor.

Mocht de test negatief zijn zou ik dan de dokter moeten bellen? Wat zouden jullie doen?

18. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    #18 nikie86, 23 nov 2013
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
    Je kunt t nog even een paar daagjes afwachten, je kan altijd verlaat ongi worden, heb dat ook 1x gehad. Maar voelde me er ook niet prettig bij. Dus je kan altijd naar de dokter als je dat wilt ;) kunnen ze evt ook een bloedtest doen om je HCG waarde te bekijken. Dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent :) Maar hoop voor je dat je zondag een positieve test hebt!

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet nog steeds niet of ik zondag al ga testen haha..ben te nerveus maar eig ook wel nieuwsgierig :D

20. zon28

zon28 Lid

5 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Ik zit nu op dpo 9 met een lf van 9 dus zou morgen ongi moeten worden hoop zo van niet

Weet nog niet wanneer ik ga testen zo wie zo voor donderdag want heb dan intake bij de gyn maar ik denk niet dat het nodig is durf niet eens meer te hopen dat het raak is

Deel Deze Pagina