Hallo dames, Sinds de cycles waarin ik mijn eerste vmk had, heb ik steeds 6 a 7 dagen voor mijn NOD bruinverlies, soms ook een beetje roze. Dus ook in de maanden dat ik wel zwanger was, maar dat het misging. Een week geleden hebben we onze eerste IUI gehad en vandaag begint het bruin/roze verlies weer. (Moet wel eerlijk zeggen dat ik het vrijdag en zaterdag gezellig heb gemaakt met ml en vrijdagavond daarna ook rozeverlies had.) Zijn er vrouwen, die dit herkennen, bij wie het uiteindelijk toch tot een goede zwangerschap gekomen is in de maand met bruinverlies? Ik zoek wat positieve verhalen om deze hele lange week door te komen...
Nee ik herken het niet zo vroeg al bruinverlies, heel soms 2dg ervoor wat bruin dat wel maar nooit 6 of 7 dagen ervoor. Ik lees hier wel vaker dat zwangere vrouwen dit hadden en dat het allemaal goed is gegaan verder. Sowieso is bruin afscheiding oud bloed. Ik ga voor je duimen op een geslaagde iui, en als het je gezellig vind kletsen we samen tot nod over onze 'symptomen'. Moet namelijk ook een kleine week wachten nog. Erg he dat wachten
Ja!! Ik heb de laatste twee èn deze zwangerschap al bijna vanaf de eisprong wat bloedverlies!!! Het is dus echt wel iets dat goed kan gaan!!!! Ik duim voor je!
Hier ook bij beide zwangerschappen bruin verlies gehad. Maar heb het ook wel tijdens een cyclus gehad dat ik niet zwanger bleek. Ik ga voor je duimen!