Maandag zit ik normaal 11dpo en dan ga ik mij nog eens aan een testje wagen. Als die omo-wit is wacht ik tot vrijdag om opnieuw te testen. Mocht er een licht streepje staan wat ik eigenlijk wel hoop ga ik alle 2 dagen testen tot het weekend en dan de zondag een CB samen met vl.
Ja ik bel maandag anders wel als test negatief is en de menstruatie ook ng weg is. Kijken wat de assistente dan zegt.. Misselijk wordt wel erger dus wie weet nemen de hormonen toe. Mocht ik niet zwanger zijn moet ik toch weten waar de kwaaltjes dan vandaan komen...
Spannend allemaal! Wat leuk dat we allemaal een beetje rond dezelfde tijd mogen testen. Hopen allemaal positieve testen te zien
Ik vandaag getest en positief wordt superleuk in verwachting van ons vierde kindje heb drie jongens ben benieuwd lol jeeeeuj
@ Pluizebeestje gefeliciteerd meid!!! Ga ervan genieten!! @ Sassie1981: ahw negatief maar wanneer is jouw NOD ook alweer?? Ik denk dat je te vroeg getest hebt. Ik denk dat ik maandag of dinsdag pas ga testen...ik weet dat het moeilijk is om te wachten maar je hebt dan meer kans op een positieve test
@ pluizebeestje. Gefeliciteerd !! Super . Lekker genieten inderdaad ! Hoeveel dagen was het na je nod? Dat je getest hebt?
Hahaha,de foto is lekker vaag maar in het echt staat er een heel licht streepje. Ik heb net de kruidvat testen gehaald. Ik ga vanavond of morgenochtend weer testen. Volgens mij zijn die van de kruidvat iets beter dan die van de action. Of hebben jullie andere ervaringen?
Hi, ook ik mag bijna testen!! Vind het ook super spannend. Ik heb sinds afgelopen maandag last van krampjes en steekjes in mijn onderbuik. Door deze symptomen denk ik wel dat het raak is maar ik ben bang dat ik alsnog ongi word, aangezien mijn lichaam me wel vaker voor de gek heeft gehouden! Gistermiddag een testje van de Action gedaan omdat ik het echt graag wil weten maar die was natuurlijk negatief! Ik ga ook echt zo vaak naar het toilet om te kijken of ik al ongi ben geworden. Wie doet dat ook of ben ik de enige gek die dat doet? Ik heb nu geen testen meer in huis dus ik wacht het gewoon af.. Althans dat ga ik proberen!! Heel veel succes iedereen en hopelijk testen we allemaal over een paar dagen positief!!
Dat is zeker een nette streep! Ik ga denk ik ook die van kruidvat halen en nee, ik denk niet dat ik het volhou tot mijn NOD maar ik ga het gewoon proberen hihi
Ik ga morgen denk ik het kruidvat testje maar wagen. Als hij dan negatief is geef ik het toch echt op. Weten jullie of het nog verschil maakt of je over het staafje heen plast of hem in een bekertje houd? wat is beter? of maakt dit niet uit?