Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Sunshine ja idd normaal zou t de 13e of 14e dag moeten zijn maar zelf heb ik t nooit zeker kunnen zeggen omdat die ovulatietestjes geen duidelijke uitslag gaven bij mij(was nooit zo donker als teststreep) maar goed.
    We moeten s'ochtends omdat we de avond ervoor moeten klussen voor de test ;) (moeten wat uren tussen zitten.

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden bedankt voor jullie lieve en positieve reactie's dat doet me goed ik weet dat alles niet verloren is alleen voelt het nu wel zo:( maar uiteindelijk komt alles goed.

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Twinkel dat lijkt me goed ja, uiteindelijk komt alles goed!!!

4. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    @twinkelstar Het komt goed! Veel liefs!

Ben vandaag voor 3de X terug geweest voor samenlevingstest: eitje is als goed is gesprongen dus dat is goed,maar zaadjes waren dood nu volgende week bloedprikken en die week daarna de uitslag. Als ik wel een eisprong heb gehad, wat ik wel vermoed is de test dus negatief.En dan wordt het waarschijnlijk insemineren..Nog ff spannend dus..X

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Spannedn Chan, ik duim voor je mee. Spannend he al dat wachten, pfff.

@Twinklestar, dikke knuffel

6. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Ja echt spannend Sunshine,het wachten duurt zo lang voor mijn gevoel haha..maarja is voor een goed doel!en we gaan er gewoon voor!X

7. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Liefs

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine een dikke knuffel terug;)

@ chan spannend hoor:) en wat je al zegt wachten duurt lang:)

9. sunshine81

Hey meiden,

Ik ga lekker een weekend weg met een vriendin en haar kleintjes, ze zijn 1 en 3, lekker confronterend maar super gezellig. Kan ik alvast oefenen haha. Wel super gezellig.

Maandagavond de uitslag, ook wel spannend.

Fijn weekend.

10. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Idd spannend al die uitslagen, geniet er maar lekker van sunshine!

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    chan, heel spannend,

En sunshine, zet hem op met die kleintjes;) misschien steekt ze je aan.

12. sunshine81

hey meiden,

Ben weer thuis, heb een heerlijk weekend gehad maar wel erg druk en ben ook best wel moe maar goed, het was het waard. Haha ja ik hoop dat ik aangestoken ben:D
    Ben nu mijn tijd een beetje aan het doorkomen, wordt nu toch wel zenuwachtig. Denk trouwens wel dat het deze ronde niet raak is. Voel mijn borsten al zoals elke maand. We zien wel. Ik laat het jullie weten.

Hier verder nog nieuws?

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    O, dat heb ik ook sunshine, elke maand voel ik ook mijn borsten en dan kan ik het niet laten om dan toch te denken; zou het? Ook deze maand weer. Maar de teleurstelling is des te groter. En ik heb het idee, hoe meer ik m'n borsten heb gevoeld hoe pijnlijker de menstruatie en das niet de bedoeling;) Maar wel erg balen, want je bent zowieso wel een beetje verdrietig dan.

He sterkte woensdag he Sunshine, ik ben erg benieuwd!

14. sunshine81

Die borsten zijn soms gewoon echt niet fijn, al denken sommige (mannen) daar anders over:D Ik heb nu zo ontzettend jeuk aan mijn tepels, echt niet normaal.

Maar goed, komen net van de gyn vandaan en FSH is goed, zaad : hoeveelheid 53 miljoen, alleen zijn ze heel langzaam en een aparte vorm ofzo. Snap er nog niet veel van haha. In ieder geval zou het zaad niet het probleem zijn en nu krijg ik komende cyclus een samenlevingstest. We wachten weer af. Gelukkig zit ik aan het eind van mijn cyclus dus hoef niet heel lang te wachten.

Hoe voel jij je Elba? Al een gevoel? We zitten allebei op dag 23 zie ik, grappig!!!

15. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Hey meiden
    Ja die borsten hihi dat herken ik ook wel!

@sunshine gelukkig positieve uitslagen.Nu op naar de volgende stap!spannend allemaal!

Maandag hoor ik weer wat meer, nog ff geduld dus..Veel liefs!

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden gisteren geweest en nu is het wachten op een oproep voor de operatie:)

17. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hier moet er een rimpel vrouwtje langs komen. Wat een stomme dingen toch die fopborsten. Het wordt het niet deze ronde. Hopelijk komt ze snel. Baal wel.

Twinkel, mooizo.

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    balen elba:(

19. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Balen Elba,hoop dat t ons snel gegund wordt..X

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden ik ben net gebeld door zh en heb de operatie op 20 april dat is over drie weken dus best snel vind het spannend maar ben toch ook wel een beetje bang voor de uitslag:(

Deel Deze Pagina