Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Balen Elba, het wordt nou toch echt wel eens tijd.

@Twinkle, spannend, wel fijn dat het zo snel kan maar kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Kan je wel weer feesten met koninginnedag hihi

@Chan, hoe voel jij je?

Hier nog niks te bespeuren, alleen nog steeds jeukende tepels, pfffffffff. We wachten wel af. Heb familieweekend dus lekker veel afleiding.

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine fijn dat je afleiding hebt hier ook een heel druk weekend

3. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    @twinkelstar spannend ja.. gelukkig best snel! Heb je in iedergeval een datum dat is wel fijn!Wachten duurt lang dat weet ik, maar voor je het weet is het zo ver!probeer positief te denken!Ik denk aan je

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ chan dat doe ik;)

5. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Goedzo ;)

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    chan ik stuur je ook mijn positieve gedachtes----->

7. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Dank je Elba!
    Ben zenuwachtig hoop dat er positief nieuws is vanmiddag bij de gyn.;)

8. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Hoe voelen jullie je? Ik voel me ongi aankomen moet alleen nog doorzetten pff..
    Naja hoop dat t dan maar snel mag gebeuren..zit ik ook niet met twijfel..

9. sunshine81

Heel veel succes vanmiddag! Ben benieuwd. Ik zal aan je denken.

Hier is gister de ongi doorgebroken. Straks even de gyn bellen om een afspraak te maken voor de samenlevingstest. Ik had stiekem gehoopt dat het op het laatste nippertje niet nodig zou zijn maar helaas.

10. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Dank je sunshine! Balen snap precies wat je bedoelt! Nou laat vanmiddag weten hoe het is gegaan. X

11. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Ben net terug van gyn samenlevingstest was negatief bloed was wel goed en zaad verslechterd.Onze kansen op spontane zwangerschap waren zeer klein dus nieuwe ronde gelijk hormonen beginnen en IUI...spannend Hopelijk dan eindelijk raak! :D

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hai mensen,
    weer even een update van mijn kant.
    -ik had twee weken geleden eerste afspraak bij de gyn., die heeft een echo gemaakt, mijn baarmoeder en eileiders zien er gezond uit.
    -een week geleden heeft mijn vriend zijn zaad gebracht: nog geen uitslag gehad.
    -ik had uitgelegd dat ik late eisprong had (tussen 17en 26). maar toch hadden ze de samenlevingstest op dag 14 gepland. zaadcellen waren morsdood, heel zielig. was nog veel te vroeg om te kunnen overleven .Bovendien waren follikels waren nog niet groter dan 1 cm.
    - morgen weer een samenlevingstest (dag 19): ben benieuwd. heel spannend. Heb nog geen positieve ov. test gehad. Hoop wel dat hij nadert.

pff ik vind het wel lastig dat die eisprong niet te voorspellen is, op deze manier moet ik waarschijnlijk wel 2 of 3 keer per week naar het ziekenhuis voor zo'n samenl. test. Wat niet erg handig is als je 5 dagen fulltime werkt...:(

volgende week staat bloedtest gepland.

dus alles is in volle gang.
    Pantertje

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ chan wat ontzettend balen zeg:( gelukkig gaan ze nu wel geijk verder met iui lijkt me best spannend nou heel veel succes;)

@ sunshine balen dat je ongi toch is doorgekomen:(

@ pantertje fijn dat alles in volle gang is gezet;)

14. sunshine81

@Chan, dat viel dus toch even tegen zeg! Gelukkig gaan ze meteen beginnen en hopelijk is het dan heeeeeeeeel snel raak!!! Ik zei van de week ook al, dat ik hoopte dat er iets simpels niet goed is zodat we ook snel kunnen beginnen hihi.
    Heb net de afspraak gemaakt voor de 1e samenlevingstest op woe 13 april, pfffff, zie er nu al tegenop.

@pantertje, wat kan het dan snel gaan he?! Zo heb je je eerste gesprek en zo zit je al middenin de onderzoeken. Succes en hopelijk heb je snel je ei.

Hoe voelt zo'n test? Deed het bij jullie pijn? Ik zie er zo tegenop om met mijn benen wijd te moeten liggen.

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine heel veel succes 13 april zeg kan me voorstellen dat je best zenuwachtig bent ik ga duimen voor een goede uitslag;)

16. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Gyn belde net.Ze heeft een fout gemaakt het zaad was te slecht voor IUI nu volgende maand nog een keer zaadtesten en dan als het beter is kijkoperatie en IUI. Is het weer slecht dan ISCI..:(

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ chan dat is helemaal balen:( zeg dat valt tegen

18. sunshine81

Oh nee Chan, dat is klote zeg. Balen zeg. Hopelijk is het zaad dan beter maar het duurt wel wat langer nu. Hele dikke knuffel voor jou.

Thnx Twinkle, inderdaad spannend. Nu maar weer wachten haha. Jij de 20e, ook spannend maar duurt ook nog ff. Succes.

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Chan: wat balen, ik hoop dat t zaad de volgende keer is..
    Sunshine: ik vind t niet erg. Niet pijnlijk ook. Ze gaan naar binnen met een apparaat waardoor je de echo op t beeldscherm kan zien en vervolgens halen ze een beetje slijm weg dat ze dan meteen onder de microscoop leggen. That s it..

20. chan88

chan88 Actief lid

2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Hey meiden wel een beetje schrikken ja ben nu wel weer beetje positiever..Ik hoop dat het zaad ook beter is volgende maand,we zullen zien en anders ISCI...
    Pantertje hoop dat je ei snel komt is inderdaad vervelend met je werk enz. Succes morgen zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina