Sun: jeetje 't zit je niet echt mee he. Hoef je ff niet voor IVF dan moet je wel voor je knie... succes ermee, hopelijk gaat het snel beter! Renee: nou ik ben nog niet uitgeduimd voor deze ronde van jou hoor . Ik zeg het je.... Daisy: welkom!
Zo, komende maanden heb ik wat afleiding.. Wij gaan trouwen Waren al een tijdje verloofd, maar nu gaat het "echte" werk gebeuren haha. Waarschijnlijk laatste week/eerste week van september.. Haha wilde het even kwijt zit in de Hypermode
Gefeliciteerd Renee!! Wat leuk !! Net besloten om dat in september te doen? Zeker een leuke afleiding! Maar misschien heb je wel helemaal geen afleiding meer nodig wat dat betreft... Ben je wel eens vaker zo lang overtijd geweest?? Ik vind het anders hoogst verdacht .
Er worden op het forum tijdschriften van Freya aangeboden, gratis ophalen of tegen betaling van verzendkosten (Freya is de vereniging voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen). Wellicht hebben jullie hier interesse in. http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/363889-freya-tijdschriften.html#post12995729
Renee, wat leuk! Ik ben zelf ook getrouwd en ik vond zowel de voorbereidingen als de grote dag echt geweldig. Het is zo leuk om iedereen te laten zien dat je voor elkaar kiest! En voor de afleiding is het zeker goed, er valt waarschijnlijk genoeg te regelen. Vier je het klein, groot, witte jurk of niet? Net als Pien vind ik 6 dagen over tijd best lang. Nog geen testje gedaan? zo niet.... wat een zelfbeheersing
Laatste tijd heb ik inderdaad langere cyclussen. Meestal rond de 32 dagen.. Had dat aangegeven bij het maken van de nieuwe banner, maar dat had hij niet gepakt.. En had geen zin om hem aan te passen Maar ik weet het niet, begin nu wel te rommelen in de buik, beetje richting ongi krampen.. Denk dat ik tot zondag wacht, en dan toch maar eens een test erachter aangooien Heb nu laatste dagen wel eens de temperatuur gemeten.. En die zit rond de 36,9/37, best hoog, normaal zit ik een stuk lager.. Maar nu heb ik wel de rest van de dagen niet gemeten.. Mja we zullen zien Ik ga er altijd vanuit dat het niet zo is, is de klap minder hard zegma (maar stiekem hoop ik altijd een beetje dat het raak is haha) We houden het klein, met de familie en een paar goede vrienden Het wordt ook geen bruids bruidsjurk. Heb gister een leuk jurkje bij de C&A gekocht, wit met onderlangs zwarte bloemen/krullen, maar niet overheersend. Kan hem niet online vinden, anders had ik hem even geplaatst En na het trouwen gebak met koffie en in de avond koubuffet, ook dit ga zelf maken Dus ik heb genoeg te doen haha
Wat een hoop smileys in 1 berichtje Renee! Om blij van te worden ! Klinkt super leuk en gezellig jullie trouwfeestje. Gewoon lekker op jullie manier. Wij hebben het destijds (5 jaar geleden) vrij groot gedaan, tenminste een hoop mensen uitgenodigd, maar misschien als ik het nu zou doen, dat ik het dan ook kleiner zou doen. Spreekt me inmiddels toch wat meer aan. Maar goed, toen vond ik het wel erg leuk, dus ja .
Hier nog een weekje wachten... dan zullen we het weer weten. Er gebeurt verder weer niets bijzonders in m'n lijf, dus wat dat betreft... wel pukkeltjes, maar die komen de laatste maanden steeds in de week voor ongi. En als het dus gaat zoals anders ben ik precies in onze vakantie week ongesteld, hoe krijg ik dat toch altijd voor elkaar... . Ik heb het toen 2 maanden terug toen we geboekt hebben nog uitgerekend, dat ik dan misschien nog een staartje van ongi had in het begin, maar toen kwam er ineens een langere cyclus achteraan. Maar goed, 1 voordeel (en daar had ik dus ook rekening mee gehouden) als ik ongi ben kan ik wel lekker aan de franse wijntjes en kaasjes .
Bedankt voor de link Miss. Ik hoef de tijdschriften zelf niet, maar ik heb wel ff een berichtje achtergelaten bij Marnat. Vind het wel heel lief dat ze ze aanbiedt namelijk. Hoe gaat het nu met jou?
Ik blij, hoezo? haha. Dat was wel altijd handig aan de pil qua vakantie en ongesteld zijn haha. Maar kan het van twee kanten bekijken, wordt je niet ongi, ja dan hoop ik dat het raak is Wie weet is dat over een weekje wel Maar zoniet, lekker genieten van een Frans wijntje Stom dat je daar toch in je achterhoofd rekening mee houdt he, qua drinken. Ik zelf drink normaal niet, meestal op gelegenheden. Maar dit jaar met Carnaval was het ook erop of eronder.. En toen had ik zoiets van ach, ik ga gewoon dat doen wat ik normaal altijd doe, en dat was carnaval vieren Klinkt mss "erg", stel ik zou toen toch zwanger zijn, maar had toen zoiets van ja je moet toch nog een beetje fun in het leven hebben. <)
Gefeliciteerd renee super leuk ik ben vorig jaar mei getrouwd echt super veel plezier met de voorbereidingen!! wij hebben het wel groot gedaan maar zo heeft ieder zijn ding
Dat is ook zo Renee, ik denk er ook niet te veel bij na, maar houd er wel wat rekening mee meestal. Maar ik drink zoviezo niet veel, maar in het weekend af en toe wel een wijntje. Ik doe het liever niet in de laatste 2 weken van m'n cyclus, maar da's meer psychisch dan dat ik echt denk dat dat invloed kan hebben. Maar als ik dan een feestje heb in die periode, neem ik vaak wel een wijntje hoor, wil ook weer niet verdacht lijken he
Als probeer ik ee laatste twee weken van de cyclus ook over te slaan. Pfff de ongi mag nu wel gaan doorbreken krampjes komen en gaan, maar nog niks te zien.. denk dat het vandaag of morgen toch gaat gebeuren..
Ha allemaal, Veel geschreven hier! Gezellig! Daisy: Helaas van harte welkom hier! Jullie hebben ook al veel mee gemaakt zeg! Renee: Van harte met je voorgenomen huwelijk! Heerlijk iets leuks om naar uit te kijken! Veel plezier met alle voorbereidingen. Die vond ik bijna net zo leuk als de dag zelf. Wij zijn bijna 4 jaar getrouwd. Trouwdag met alles erop en eraan gehad Ik zag trouwens dat jouw (as) man 15 jaar ouder is, die van mij ook Elba: eerste IUI gehad... spannend. Voel je al iets? En MissQ: jullie ukkie is goed gegroeid zeg! Heerlijk dat het zo goed gaat.
@lauwra leuk om te horen dat ik niet de enige ben met "groot" verschil. Sommige weten het niet en als ze het vragen geloven ze hetvin eerste instantie niet. Maar je hebt er altijd een paar die raar reageren. Ach zolang wij gelukkig zijn
Hier nog iemand met een redelijk groot verschil: bijna 9 jaar... Maar da's dan nog relatief weinig, doet me deugd .
Jeetje, wat hebben jullie veel geschreven. Moet toch vaker komen kijken hihi, hou het allemaal niet meer bij @Elba, ik ga heeeeel hard voor je duimen! Ik heb ook altijd problemen met die stomme eendenbek. Doe mij maar een inwendige echo, stukken beter dan dat ding. @Daisy, welkom hier! @MissQ, JOEPIE wat een super goed nieuws. Gefeliciteerd! Klein voordeel is dat je nu veel echo's krijgt. Kan je elke keer weer even naar de kleine luisteren/kijken of zie je dat zelf niet zo? Ja, ik heb best last van mijn knie. Vooral met stukken lopen of fietsen. Was er eigenlijk van overtuigd dat het mijn kruisband was maar niet dus... We wachten wederom af... @Renee, gefeliciteerd. Ik vond het zoooo leuk om te trouwen en de voorbereidingen ook. Zou het zo nog een keer willen doen. Wel met dezelfde man natuurlijk Ook handig voor de afleiding hihi. Geniet van de voorbereidingen, ben benieuwd naar je jurkje, heeft je vriend het gezien? @Pien, irritant he, dat je je dat soort dingen steeds afvraagt. Je voelt gewoon elk klein wissewasje, grrrr. Ik ga heel hard voor je duimen, wordt wel eens tijd. En inderdaad anders gewoon lekker genieten van de dingen die je straks niet meer mag... Dikke knuffel
@sun haha ja hij heeft het jurkje al gezien. Hier nog steeds niet ongi.. we blijven maar wachten mss van de week voor de zekerheid toch een testje anders
@Renee, hihi je schuift het testen steeds voor je uit... Heb je er een gevoel over? Ik ben nieuwsgierig...