Ja Renee je zou zondag testen hoor, je kunt ons ook niet langer in spanning houden Sun: balen dat je zo'n last van je knie hebt zeg! En hoe gaat het verder met je? Zie je het allemaal nog een beetje zitten? Wij hebben vandaag lekker veel gedaan: tegels uitgezocht voor de nieuwe badkamer en naar de Ikea geweest, ook om even naar badmeubels te kijken. En gisteren hebben we al een bad gekocht. Lijkt me zo heeeeerlijk he, een mooie badkamer met bad en vloerverwarming .
Ooh wat leuk pien heerlijk een nieuw huisje inrichten hé? Het liefst gooide ik hier ook alles weer om. Haha maar denk dat manlief me wat anders zegt haha. Hadden jullie nu al de sleutel al?
Sun, Balen van je knie! Renee, spannend morgen.. misschien dan toch.... ik hoop het zo voor je Pien, leuk he spullen uitzoeken voor je huisje.
@Sun, balen dat je last hebt. Vwb de echo's, het is wel een geruststelling dat je echt ziet dat er iets in je buik groeit. Zeker na wat we de afgelopen tijd allemaal voor de kiezen hebben gehad. @Renee, heb je al getest?!!!
Hier nog een nieuwsgierige Renee..... Wanneer was je eisprong? Een LF van veel langer dan 14 dagen is niet heel gewoon hoor....
Elba, hoe gaat het met jou meid? Hoe voel je je? Deze wachtweken zullen vast wel wat anders aanvoelen dan anders, of niet? Ik duim voor je hoor meid! Zie op mijn banner dat ik al op dag 25 zit... gaat toch best snel. Maar aan de andere kant voel ik weer niets bijzonders, net zoals anders... ben bang dat ik aan de rode wijn mag volgende week . wel gedroomd trouwens van een positieve test, maar die test bleek later niet goed te zijn. Toen wilde ik een nieuwe test doen, maar toen werd ik weer wakker... tis wat he .
Hoi pien, nee, ik voel niets bijzonders, helaas. Behalve dat ik het wachten wel spannender vind. Leuk spullen uit zoeken. Hopelijk geen voorspellende droom gewoon + testen jij! Renee, ga testen jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ooja, positief testen, begrepen?!
Hopelijk betekent het allemaal niets he dat we niets voelen. Maar jij moet ook nog wel wat langer dan ik nog, dus bij jou zegt het zeker nog niets . Succes met wachten, zoek lekker wat afleiding! Ik testen? Nu nog niet hoor, als ik vrijdag nog niets gespot heb, zou het zo kunnen zijn. Zit dan op 13 dagen na ei. Meestal begint bij mij het bruinerverlies al op 10/11 dpo. En dan weet ik al genoeg, waardoor testen er zelfs nooit eens bij is. En Renee? Je maakt het wel spannend in elk geval. Hopelijk met een mooi einde, ik hoop het echt voor je meid!
Nee, ik probeer dat testen ook zo lang mogelijk uit te stellen, als ik me in kan houden. Anders kost het ook nog eens klauwen met geld. Maar ja tís voor een goed doel maar toch. He, missQ alles goed? 8 weken al weer. Fijn hoor hopelijk ben je snel bij de 25!!!!
De testen bij het Kruidvat zijn goed en niet duur (2 voor 5 euro ). Alles goed hier! Dinsdag al weer 9 weken, dus gaat de goede kant op. Nog 3 weekjes werken en dan vakantie. Heb er zin in. Hopen op een beetje droog weer, want we gaan met de caravan weg .......
Nou, wilde ik gaan testen... Lag er alleen een leeg doosje op de wc echt balen. Dan maar wachten tor morgen/overmorgen. Kijken dat ik tussen het werk door tijd heb.. @miissq waar ga je heen met de caravan?
Lekker vooruitzicht MissQ, fijn dat het goed gaat ! Waar gaat de reis heen? Wij gaan a.s. vrijdag weg, heerlijk weekje naar Frankrijk. Dordogne, is redelijk zuidelijk dus ga er maar van uit dat we mooi weer hebben. Ben ik wel aan toe ! Renee: slimpie ! Ja da's dan balen, zeker nu je dus nog niet ongi bent... voel je ook iets anders dan anders misschien?
Ja echt balen kon zweren dat er nog een lag, toch even de hut zo afzoeken. Liefst rijd ik nu naar een supermakrt.. maar vind 10 euro voor een test best prijzig als je bij kruidvat 4 voor dat geld hebt.. mja het is voor goed doel. Haha maar die 1 of 2 dagen kan ik ook wel wachten. Mja en of ik me anders voel... Geen idee eigenlijk, heb het idee dat ik andere krampen heb dan normaal..
@Renee, je maakt het steeds spannender hihi... @MissQ, heerlijk met de caravan weg. Zo fijn om naar uit te kijken. Helemaal met dat weer van hier blhhhh. @Pien en Elba, ik ga nog even heel hard duimen hoor.... @Inkie, die ene kilo komt heus nog wel hoor Ben benieuwd of je nu eindelijk wel mag beginnen. Je mag trots op jezelf zijn!!! @All, wij hebben gister een nieuwe tent gekocht Nu begint het alleen wel heeeeel erg te kriebelen maar moeten nog tot eind augustus wachten. Binnenkort maar even een weekendje testen...
Lekker met de tent/caravan weg he?! Ik vind dat echt heerlijk. Heb mijn hele kindertijd bijna elk weekend doorgebracht op de camping. En nu gaan we ook veel met de tent weg, auto vol tanken, tent en spullen in de auto gooien, en kijken waar we terecht komen We willen dat dit jaar waarschijnlijk ook gaan doen, dit jaar richting het zuiden, Frankrijk/Italie, even kijken waar we uitkomen. Andere planning is eventueel naar Egypte. Mijn partner wilt daar graag weer gaan duiken. Hij heeft daar twee jaar gewoond en duikles gegeven. Hij zou daar graag weer eens heen willen. Mij lijkt dat opzich ook wel spannend.. Ben altijd hier in het westerse gedeelte geweest. Maar eerst een kijken wat de ontwikkelingen zijn in Egypte komende weken.
Leuk Sun, een nieuwe tent ! Er komt vast wel weer een mooie weekend binnenkort, kun je 'm dan mooi testen! Wij hebben voor deze keer een huisje gehuurd. Toch ook wel lekker, want ben eigenlijk wel wat een luxe dier . Tis geen luxe huisje hoor, maar wel fijn dat je je eigen badkamer hebt t.o.v. de camping . Egypte moet wel een mooi duikland zijn Renee. Ben er ook nog nooit geweest hoor, maar vrienden van me wel. Maar da's ook al weer zo'n 2 jaar geleden. Tis er niet echt rustig op het moment he. Nou het kan bijna niet anders meer Renee en jij komt hier morgen met goed nieuws.... althans ik kan me niet anders voorstellen...
vakantie... ik heb er zo'n zin in. Onze vakantie begint op 14 juli met twee weken frankrijk. En nu maar hopen dat ik niet zo misselijk ben dat ik de hele dag op bed wil liggen ..... Hier ook een huisje gehuurd (simpel), met een lekker tuintje eromheen Renee, we blijven gewoon allemaal met je meeduimen tot die test achter de rug is