Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Vorig jaar hebben we ook een huisje gehuurd, was ook wel lekker.

Jaah hoop echt dat ik tijdens/na het werk de tijd ga vinden om naar de kruidvat te kunnen gaan. Begin het zelf nu ook wel spannend te vinden

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik hou je in de Gaten Renee tis niet niks al 9 dagen Overtijd :) Duimen draaien

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Zo testen liggen in de tas, tussen de pauze door naar de kruidvat gegaan :) Straks eens een testje er tegen aan gooien! Ben benieuwd, ik houd jullie up-to-date :) Als het lukt laat ik straks nog wat weten, weer een drukke maar leuke avond planning. Strakjes naar vissen voet spa :D

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    OMG het kan gewoon bijna niet :$ in een keer twee knalroze strepen!! :D

Pff ik sta er helemaal complex van, ik ben zoo blij. Maar anders blij, zo'n gevoel heb ik gewoon nog nooit gehad! Maar moet zeggen dat ik het tegelijk ook wel weer eng vind.. Maar denk dat dat normaal is, tenminste het is (hopelijk) onze eerste zwangerschap. Maar iedereen hartstikke bedankt! :) (niet dat ik nu weg ga) maar toch mag dat even gezegd worden :)
    Morgenvroeg nog eens een testje er tegen aan gooien en bellen met het z'huis. Kijken of ik de pregnyl terug mag brengen, en eens contact gaan maken met moeders voor moeders :)

Bijgevoegde bestanden:

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Whoeheoeheoee ik zei het je toch :D :D :D

Gefeliciteerd meid!! Wat nou geen goed cerfixslijm :p:p

Ik ben ook helemaal blij voor je!! :D:D

Geniet er van hoor meid! En onzekerheid hoort er ongetwijfeld bij, maar da's niet erg. Voor nu ben je hartstikke zwanger!!!

6. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    jippie, jippie, jippie, jippie gefeliciteerd Renee. Ik ben zo blij voor jullie!

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Jeeej van harte Gefeliciteerd :D Geniet ervan meid!♥

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Renee!!!!!!! Wat onwijs super!!!!!! Ben zo blij voor jullie! Hoe reageerde je vriend?!!!!

**doet spontaan een vreugdedansje voor Renee**

9. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Renee, kom maar door met die banner!!

10. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Dankjewel allemaal :D Mn vriend is erg rustig, hij is wel erg blij, maar tegelijker tijd ook bang om te blij te zijn, maar dat komt wel goed :) Ik ga/morgen zo eens opzoek naar een leuke banner :)

Even offtop, net voetenspa gehad, was super leuk! Moet me wel heel erg inhouden tegen over mn ma, liefst schreeuw ik het van de daken, maar eerst nog even een paar weekjes voor de zekerheid wachten :)

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh daar is je banner al, mooi, staat je goed :D!
    Ja dat zal lastig zijn om het nog voor je te houden ;). Maar ik zou denk ik persoonlijk wel vrij snel mijn moeder op de hoogte brengen, zij leeft ook erg mee, net als mijn vader natuurlijk.
    Klinkt lekker zo'n voetenspa trouwens :)

12. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig Renee, gaan we een beetje gelijk op. Ik was door de utro al een paar weekjes misselijk maar nu weet ik het weer, dit is pas echte zwangerschapsmisselijkheid...... Ik hoop dat het niet zo erg wordt als bij mijn eerste zwangerschap. Toen moest ik bij week 9 halve dagen gaan werken om het vol te houden.

@Pien, we gaan nu gewoon allemaal voor jou duimen, wie weet heb jij ook zo'n mooie test in je handen binnenkort! Nog twee dagen en dan kan je testen toch?

13. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ja denk dat het ook niet lang duurt voordat mn ma en pa het weten :D Eerste wat gister zei, natuurlijk eerst WE ZIJN ZWANGER AAAAH, ik moet mn ma bellen :p Maar dat heb ik toch nog even gelaten, even komende week/twee weken aankijken. Was wel erg lastig gister niks te zeggen tijdens de voetenspa :)
    @S, nu ik het ook weet, denk ik van ja ik had/heb dus blijkbaar wel symptomen, zoals de pijnlijke borsten, rommel in de buik, af en toe problemen met mn lenzen. En nu ik het weet lijkt het zelfs iets meer aanwezig te zijn, van die plopjes, vaker piessen, misselijkheid valt gelukkig nog mee :) Hoop ook niet dat het erger wordt want vanaf volgende week ben twee weken alleen op de afdeling :p Hahah dus ik moet het eigenlijk wel volhouden.

En Pien, we gaan duimen voor je :D Gun je het ook zo van harte! Go pien Go pien :)

Trouwens, ik wist wel dat de telling van de aantal zwangerschapsweken raar liep, maar nu ik het zelf heb bekeken, wordt dus vanaf de eerste/laatste menstruatie gekeken.. Dus eigenlijk worden er twee weken meegeteld, die je eigenlijk niet zwanger was.. Of zie ik het nu helemaal verkeerd? haha :)

Pff nu gaat ook het regel gebeuren allemaal beginnen.. Maar denk dat ik dat morgen allemaal ga doen, even alles een beetje laten bezinken, en morgen op mijn gemak het z'huis bellen. Maar eerst straks de gemeente bellen om onze trouwdatum vast te zetten :D

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ow vanmorgen nog eens een test gedaan, en alweer in 5 sec 2 strepen, mn vriend begint het nu ook meer te geloven :D Maar ja blijven mannen, is wel meteen bezorgd, hopelijk gaat alles goed, en met jou en tijdens de bevalling en en en haha had hem maar een beetje gerustgesteld dat dat met de tijd wel komt, kan je toch niet van te voren bepalen..

15. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    hey renee gefeliciteerd! Echt leuk voor je.:)

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Renee, YES, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!! Zet hem op en eh, steek ons is even lekker aan. Mooi man steeds meer meiden hier op roze. Is toch super!!! Strooi er maar lekker mee rond en succes met werken de komende tijd. Is het nou vlak voor je de eerste IUI zou krijgen?

Daisybunk1 Heb jij wel eens een laparoscopie gehad? Ik ken een meisje die ook veel miskramen had en daar bleek wat weefsel in de weg te zitten en nu is dat weer goed en is ze zwanger.

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Thnx Elba :D Het begint nu een beetje tot me door te dringen, want we hadden echt zo iets van dat kan eigenlijk niet, maar gelukkig zijn wonderen de wereld nog niet uit. We zouden inderdaad nu eigenlijk met iui zijn begonnen, want alle samenlevingstesten waren altijd negatief. Maar blijkbaar toch een paar doorzwemmers er tussen gezeten :D

18. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Hey elba nee hebbben helemaal niks gedaan behalve de echos in het ziekenhuis tijdens de eerste miskraam en de zwangerschap van mijn zoon. ze kwamen er achter dat er iets niet klopte bij de eerste zwangerschap. Ze dachten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar was een hartvormige baarmoeder. daarna bij de zwangerschap hebben ze de placenta verwijderd wegens dat die vast zat en de navelstreng was afgeknapt. Toen kon ze kijken en zei ze dat mijn ene kant nioet helemaal was ontwikkeld dus nu weet ik alsnog weinig.

maar ik heb net een test gedaan met geen ochtendurine en mijn NOD is morgen dus kon me niet inhouden omdat ik altijd heel slecht slaap voor mijn nod 2 a 3 dagen langh en nu sliep ik als een oss.
    Een heeeeeeellll licht streeepje dus nu helemaal zenuwachtig voor morgen pfff had ik die test maar niet gedaan hahahaha

19. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @daisy spannend :) ik zal voor je duimen

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, JIPPIE GEFELICITEERD!!! Zie je nou wel, ons een beetje heel lang in spanning laten zitten... Stuur je heeeeeel veeeeeel HSG naar ons?! Ik zou het ook niet kunnen laten om het niet meteen aan mijn ouders te vertellen hihi... Maar een geheimpje samen is misschien ook wel leuk!

@Daisy, spannend hoor!

@All, laatste kans op een heeel groot wonder is weg. Ongi komt eraan dus het wordt echt ICSI, kom maar op! Eerst ga ik weer aan de pil, voor de laatste keer hoop ik:D

Deel Deze Pagina