@sun thnx Hreeeeel veeeel HSG voor jullie allemaal! Voor jou ook weer een spannende tijd he Hoe gaat het allemaal verlopen, dat icsi? En bedoel je de pil pil als anticonceptie?
Ik zou HCG doen Renee! HSG is een röntgenonderzoek van baarmoeder en eileiders @Sun, ow spannend lieverd!!!!
Haha, ja doe mij maar HCG ja . Sun: dus deze keer ook eerst weer aan de pil? Dat vind ik zo apart eigenlijk he. Ik weet dat het zo werkt (vaak) bij IVF/ICSI, maar waarom is dat eigenlijk nodig? En hoe lang? Een maandje? Sterkte met je ongi! Ik vrees weer met grote vreze dat ik over niet al te lange tijd met je meedoe... Maar het nadeel heeft 1 voordeel: dan kan ik in Frankrijk volgende week wel lekker aan de wijntjes en kaasjes .
Ik moest met mijn IVF behandelingen ook aan de pil. DIt doet ze om je cyclus stil te leggen/te resetten. Zo gaat je lichaam niet "op eigen houtje" verder en kunnen ze de cyclus op een juiste manier beinvloeden. Ik vond het ook erg vreemd dat het zo werkte, maar het heeft wel weer tot resultaat geleid! En hoelang je de pil moet slikken is een beetje afhankelijk van wanneer ze je in kunnen plannen voor de punctie en terugplaatsing.
Hihi oh ja doe maar HCG Ja de anticonceptie, ik moet ongeveer drie weken de pil slikken. Ik begin 20 juli met spuiten en dan waarschijnlijk op 15 of 16 augustus de punctie. Vind het inderdaad wel weer heel spannend en ben bang dat het me erg tegen gaat vallen omdat ik nu weet wat me te wachten staat en er natuurlijk weer de spanning is of er wel een terugplaatsing zal zijn, pffff. @Pien, ik ga nog even heel hard voor je duimen hoor! Hier begint de buikpijn en niet zo'n klein beetje ook pffff. @Renee, ja hihi ik haal ook steeds alles termen door elkaar @MissQ, hoe voel jij je? Beetje rustiger?
@Pien, elk nadeel heeft zijn voordeel hihi. Dat had ik laatste zomer ook... Is wel gezelliger samen wijntjes drinken en kaasjes eten maar ja alles voor het goede doel he?!
Hmm mn banner is ook weg :/ straks of morgen een nieuwe maken Zonet het ziekenhuis gebeld. 18 juli hebben we de eerste echo vind het wel spannend.
Gek van die banners... die van mij en Sun staan er nog... Misschien van een bepaalde website dat de link niet meer werkt? Bedankt voor het duimen Sun. Ik hoop dat het deze keer mag werken . Ik vind het deze ronde ineens toch wel weer spannend. Weet niet waarom, want ja, tis niet anders dan anders ofzo... Ik hoop maar niet dat de teleurstelling dan straks ook groter is. Die laatste dagen zijn zo lastig . Balen van je buikpijn Sun, hopelijk trekt het snel weg. En ik zeg: dit is de laatste ongi van Sun, hoppakee!!!
Sun ja!! Heel spannend, dan is het de eerste ronde toch weer als van ouds heel spannend. Het is je zo gegund! Zet hem op de komende tijd. Knuf voor jou. Ja, dat bannertje van renee is wel mooi ja! Hoeveel weken ben je 18 juli? Mag je wat eerder vanwege de ziekenhuisbezoeken?
Elba, dan zit ik net over de 7 weken. Het ging een beetje raar(waarschijnlijk heel normaal).. Belde op om dat aan te geven, kregen te horen dat het aan ons waar we naar toe gingen.. Mja ik wordt je niet elke dag zwanger en had dus geen idee wat het beste was, wil natuurlijk wel dat alles goed gaat komende 9 maanden. Dus uiteindelijk heb ik de afspraak gemaakt bij het ziekenhuis en hebben we een gesprek met onze arts die ons ook afgelopen maanden geholpen heeft. Vond ik trouwens ook wel erg fijn, wil ze namelijk ook graag bedanken. Heb me zojuist aangemeld bij moeders voor moeders
He top renee, dat je je hebt aangemeld en fijn dat je in het ziekenhuis terecht kan. Zou ik ook doen en lekker snel een echo. Tis toch spannend! Zet hem op!
Goed dat je je aangemeld hebt bij MvM Renee ! All: nou het wordt toch wijntjes drinken in Frankrijk.... eerste bruinverlies is zojuist gespot en dan weet ik zeker hoe laat het is... . Toch probeer ik niet al te verdrietig te zijn, zou zo zonde van m'n vakantie zijn he...
He get pien, wat balen. Dat had ik nou heel anders gehoopt. Wanneer kan jij trouwens naar el hospitalo. Het is nou toch wel leuk geweest. Sterkte!!! En veel plezier in la france. Wat balen zeg. Je mag best wel even chagerijnig zijn. Is normaal lijkt mij!!
Dankje elba. Ja tis balen... . Baal ook wel flink hoor. Maar hoop dat ik er snel weer overheen kan stappen. En ik hoop ook dat het snel doorzet dit keer. Dan heb ik op zich wel een heel nette cyclus gehad, zonder tussentijds bloedverlies. Dat geeft me wel weer een klein beetje hoop voor de toekomst. We mogen in principe elk moment terug naar het ziekenhuis. Ik denk dat we het deze zomer nog even uitzingen...