Twinkel succes met de test de 13e valt echt wel mee hoor! Het is alleen beetje ongemakkelijk maar niet pijnlijk.hoop op positief nieuws! X
nou heb vanochtend de 2e samenlevingstest gehad.(dag19) Ik had meerdere rijpende eicellen maar ze waren allemaal nog niet groot genoeg en even groot.(max11mm). Ze springen pas bij 18 mm. Er was er niet eentje die groter werd dan de rest. De dokter heeft het vermoeden dat ik PCO heb. Maar hij weet t nog niet zeker. Ik moet vrijdag a.s. weer terugkomen voor 3e samenl. test, het kan namelijk ook zijn dat mijn eisprong gewoon heel laat is deze cyclus en dat er straks toch eentje flink gaat groeien. Als ik PCO heb, is daar wat aan te doen. Dan krijg ik hormonen om de rijpende eicel een ''zetje'' te geven. Ik vond het best apart want ik heb al 11 maanden gewoon een positieve ovulatietest (met Clearblue digital) maar volgens de gyn. zegt dat helemaal niets. Maar goed, even vrijdag afwachten. Pantertje
@Pantertje, mmm oke, ik dacht dat die ovu-testen wel betrouwbaar waren. Succes vrijdag, hopelijk is je ei er dan wel. En dan maar hopen dat het geen PCO is, alhoewel er dan wel wat aan te doen is.
@pantertje succes vrijdag hoop dat je vrij je ei hebt,best spannend allemaal.. het is iedergeval positief dat je meerdere rijpende eitjes hebt!En anders kunnen de hormonen helpen! X Ik ben best zenuwachtig voor de volgende uitslag van het zaad.dat wordt 11 mei pas..ISCI is ook een oplossing anders..Ik hoop dat we eerst IUI kunnen proberen..naja we moeten gewoon positief blijven
afgelopen vrijdag weer samenl. test gehad.(dag22) mijn ei was er nog steeds niet..wederom allemaal kleinere eicellen. en de gyn. heeft besloten dat ik waarschijnlijk PCO heb. Maar om die diagnose te kunnen stellen gaan ze eerst mijn bloed testen. eerst nu nog wachten op mijn menstratie. dan bloed testen op dag 3, 14 en 21 en de uitslag op dag 35.. En dan die cyclus er na krijg ik pas de hormonen (tabletjes) het is dus nog wel erg lang wachten..tot we kunnen starten. wil het liefst nu al beginnen. Pantertje
Hey pantertje Vervelend he dat wachten Ik kan eigelijk ook niet wachten tot de nieuwe uitslagen duurt nog ruim een maand pfff...naja het is voor een goed doel he probeer een beetje afleiding te zoeken dan gaat t iets sneller!X
Hoi meiden, vind het moeilijk hier een topic te vinden, en ook geen zin om een nieuwe te starten haha. In mei 2010 zijn we gestopt met de pil, vandaag terecht gekomen in ronde 13 alweer. In maart zijn we naar de ha gestapt en zaad laten onderzoeken, dit bleek erg slecht(dit hadden we al verwacht ivm een operatie van vriendlief in het verleden) Meteen doorverwezen naar de fa, ik lijk 'gezond' moet dinsdag bloed laten prikken(3e dag van cyclus) om te kijken of ik een eisprong heb, zoals je ziet in me handtekening ben ik nu erg regelmatig. Dan eind mei nogmaals het zaad inleveren dan gaat het voor een semen opwerk test en dan weten we 26 mei precies waarmee we gaan starten, ivf of icsi. Ik heb het heel erg moeilijk gehad met dit nieuws, en heb veel tranen gelaten. Ondertussen zijn we nu weer een paar weekjes verder en ik voel me goed en positief. Samen gaan we ervoor! Hoop dat jullie het goed vinden dat ik hier mee praat, zodat ik me ei ook af en toe even kwijt kan, zit ook op een ander forum vanaf het begin. maar daar is ondertussen iedereen zwanger en al moeder. niet echt leuk voor mij om steeds te lezen. Liefs vlinder
Welkom Vlinder, je bent hier welkom hoor!!! Het is allemaal ook erg vervelend en daar mag je best wat traantjes om laten hoor. Je zal dus ook nog ff geduld moeten hebben tot mei. @Pantertje, balen zeg, had ze het waarschijnlijk toch goed. Wat duurt dat dan lang he?! Als je eenmaal de beslissing hebt genomen, wil je ook zo snel mogelijk ergens mee starten. Krijg je geen samenlevingstest meer? Sterkte!!! @Chan, veel afleiding is goed, ook al moet ik er van mezelf ook wel bij stil staan anders ben ik bang dat alles er straks in een keer een keer uit gaat komen. Hier nog even geduld en dan woensdag de samenlevingstest, ben benieuwd en vind het ook wel interessant. Alleen het "klussen" is nu wel heel erg op commando hihi.
dank jullie wel allemaal voor de reacties. nee ik krijg geen samenlevings test meer. moet wachten tot ik bloed mag testen. vandaag dag 25, maar ik blijf eigenwijs testen , ik heb t gevoel dat mijn eisprong gewoon nog moet komen, heb al 9 maanden een positieve test zie je. en die is ook wel eens zo laat.. blijf tot die tijd gewoon temperaturen en testen en klussen Pantertje
Welkom vlinder!!! Het is allemaal niet niks! Maar wel goed dat jullie de stap hebben gezet om onderzoeken te doen en voor een oplossing te kunnen gaan,IVF op ISCI. Wij wachten ook op capicitatie vh zaad op 11mei weten we wat meer! @ sunshine. Idd niet te veel afleiding daar heb ik wel een handje van maar je hebt gelijk meestal knapt er dan in 1x teveel emoties enzo... Wegstoppen is idd niet de oplossing maar af en toe is het wel ff fijn!
@sunshine: Thnx, en ja.. het is ook niet niks,.. maar voel me nu toch weer een stuk positiever gelukkig, Woensdag dus een samenlevingstest.. spannend.. ja dan word het wel heel verplicht he, het klussen! @pantertje: Nog geen ei gevonden dus.. balen zeg.. ja het is alleen maar weer wachten en wachten helaas @chan: We wouden eigenlijk al wel eerder naar de ha, maar we hadden zo van, ach we proberen gewoon nog even. Ons gevoel zat dus helaas toch wel goed. bleek dat 90% niet beweeglijk was, even schrikken dus.. had niet verwacht dat het zo erg was. bleek 2,4 miljoen zaadjes nog wel goed te zijn. Dus ik zeg maar zo, beter iets dan niets! nu natuurlijk wachten hoe de opwerk test is, want ik vermoedt dat er dan wel veel minder overblijft. Jij dus ook nog wachten t/m mei.. pff wat duurt het lang he. Moet zeggen dat de tijd nu redelijk snel gaat omdat ik veel moet werken. Maar wou dat het al zover was haha
@ vlinder welkom meid we moeten allemaal wel eens even wat kwijt @ pantertje balen ze dat je je ei nog niet hebt gevonden ik hoop dat je hem snel vind @ sunshine spannend zeg ik zoek hier ook zoveel mogelijk afleiding nog 1,5 week en dan word ik geopereerd dan weten we weer wat meer @ chan wat duurt het wachten op de uitslag lang
@ twinkel duurt zo lang omdat het zaad dan pas weer opnieuw onderzocht wordt er moest een maand tussen zitten dus 6mei potje inleveren en 11 mei uitslag maarja hoop iiedergeval niet slechter dan vorige keer met zo'n uitslag zou alleen isci kunnen...hoop dat het wachten beloond wordt!X
@Chan, dan heb je toch nog een klein beetje mazzel, wij moesten 3 maanden wachten tot hij zijn zaad weer in mocht leveren. En alles duurt al zo lang. Ik hoop dat je geduld beloond wordt. Nog twee nachtjes slapen en dan gaat er eindelijk wat gebeuren, best spannend maar het wordt wel eens tijd.
heb net bericht van het ziekenhuis volgende week woensdag om 06:45 aanwezig zijn dus ben denk als eerste @ sunshine heel veel succes morgen ik hoop dat het wachten beloont word