Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Hej Pien, wat balen zeg :( Maar probeer je niet al te gek te maken, wel fijn dat je nu wel een normale cyclus hebt gehad :) Positief bekijken! En probeer een beetje lekker te genieten van de vakantie, alles even op 0 zetten en lekker genieten van een Frans wijntje! :)

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi meiden

nou ik ben weer ongesteld geworden nu alleen al weer op 25 dagen :( Snap er niks meer van ben dus Onregelmatig blijkt maar weer!

Heb gelijk het zkhuis gebeld want de 3 maanden zijn nu voorbij :)

11 July moeten we manlief zijn zaad weer naar laten kijken voor de 2e keer kijken hoe het nu is of het verbeterd is of verslechterd!

dan moeten we 07 aug komen om het weer te bespreken en gaan we bespreken welk traject we in gaan !!

3. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,
    Bij mij is het bar en boos qua klachten. Ben zo misselijk, 24 uur per dag dat ik snachts gewoon wakker wordt omdat ik niet lekker ben. Ga dus even back to basic: eten, slapen, werken. En hoop dat ik snel weer wat beter ben, anders naar de ha om hier even over te praten. Bij mijn eerste zwangerschap zat ik vanaf week 9 tot week 16 voor 50% thuis. Dat wil ik nu echt proberen te voorkomen.
    Ik meld me weer als het wat beter gaat.

Liefs en succes voor jullie allemaal!

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @gesien, balen meid :( hoop dat je de tijd een beetje omkrijgt tot dr volgende afspraak. Spannende dingen gepland?

@s, damn hej balen zeg :( ik hoop dat het komende tijd toch wat beter gaat verlopen.
    ik heb tot nu toe qua lichamelijk niet al te veel last. Merk wel dat het geestelijk iets moeilijker is. Heel stom want wil het zo graag, ben er ook mega blij, maar ben daarnaast ook veel aan het malen. Maar hoor gelukkig van andere dat dat redelijk normaal is vooral wanneer het de eerste is. Maar mijn vriend geeft gelukkig ook veel afleiding en zorgt ervoor dat ik er toch van kan genieten :) En dan ook nog het stoppen met roken valt me heeel erg zwaar. Had ik zelf nooit verwacht. Denk dat doe ik wel even maar dat valt toch even vies tegen. En eerlijk gezegd is een rookvrije dag nog niet gelukt :( vandaag toch 2 halve gerookt :( maar ook dat zal wel goed komen. :)

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gesina: balen meid :(. Korte cyclus dus. Spannend voor wat er nu komen gaat. Succes!
    S: sterkte met de klachten. Vervelend hoor dat je er zo'n last van hebt :(. Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen.
    Renee: kan me goed voorstellen hoor dat je loopt te malen. Het is ook zo spannend allemaal! Maar het genieten komt vanzelfs steeds meer denk ik hoor. Zeker als je de spannende eerste weken voorbij bent. Laat je lekker afleiden, denk aan je huwelijk bijvoorbeeld :).

Ladies, dit was m'n laatste berichtje voor mijn vakantie. Goed weekend allemaal en tot over 1-2 weekjes!

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Dank je wel meiden hoop dat het snel augustus wordt :D
    Kunnen we eindelijk bespreken welk traject we gaan doen voor een beebie :)

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Gesien, spannend, ben echt benieuwd wat ze gaan doen :)

@Pien, denk dat je dit waarschijnlijk niet meer leest, maar ik wil je een hele fijne vakantie toewensen! En hopelijk gaat het weer een beetje meezitten :)

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, dit zul je ook niet meer lezen maar geniet van jullie vakantie en vooral van de wijntjes en de kaasjes:D

@S, balen zeg! Hopelijk gaat het snel iets beter...

@Gesien, ook weer balen zeg! Hopelijk krijg je in het ziekenhuis snel duidelijkheid...

@Renee, ik snap het wel dat je blijft malen. Is het eindelijk zover en dan ben je bang dat er toch nog iets gaat gebeuren. Je ziet en voelt natuurlijk ook nog niks. Hopelijk gaat de tijd snel en krijg je de eerste echo. Dat lijkt me zoooo bijzonder!

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Sun, gelukkig komt en gaat het met vlagen, maar hoop dat het met de tijd wel weg blijft. Maar als het dan komt voel ik me best raar zegma, maar denk dat dat normaal is. Maar probeer zo rustig mogelijk te doen, goed eten en drinken, en toch proberen te genieten. Maar ik kijk zeker wel uit naar de echo :) Denk dat wanneer dat geweest is, dat misschien ook een grote druk van me af gaat.
    Qua voelen doe ik gelukkig wel wat, maar gelukkig niet het misselijke gedeelte, tenminste niet zo erg. En ik merk het voornamelijk aan de borsten. Had normaal net een handje vol en zit mn hand goed vol haha :p Dat dat zo snel kan gaan.

Bij jou ook alles goed?? Was je alweer aan de pil begonnen?

10. sunshine81

@Renee, haha manlief ook blij met die kwaal die erbij hoort hihi... Met voelen bedoelde ik eigenlijk het bewegen van de kleine enzo maar ja dat voel je natuurlijk ook hihi. Moet je al andere bh's kopen? Die zijn altijd zoooo duur.
    Ja, ik ben inderdaad begonnen met de pil. Dat is wel weer even wennen maar ach liever een pilletje dan al die spuiten straks. Alles voor het goede doel:D Alleen duurt het nog zo lang. 19 juli de eerste spuiten en dan pas 15 of 16 augustus de punctie, het lijkt nog zo ver weg maar goed, we genieten dan nog maar even van een wijntje en kaasjes enzo...

11. sunshine81

MissQ, hoe is het met jou? Kan je er een beetje van genieten?

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He, hier weer rode duivels, helaas. Baal wel erg natuurlijk. Wel een korte ronde 25dagen. Is dat gewoon sunshine?

Gesien ook balen. Balen we samen. Gedeelde smart is..... Sterkte.

S misselijk. Ook sterkte!

13. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    #2394 Renee87, 3 jul 2012
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
    Hoef gelukkig nog geen nieuwe BH's te kopen :) Want dat is inderdaad geen goedkope hobby :/

Sun, balen dat het toch nog best lang duurt, maar wie weet is het zo augustus, kun lekker van een wijntje en hopelijk mooi weer genieten :)

Pff Ik heb het idee dat ik mentaal bijna het diepte punt bereikt :( Maar we proberen ons sterk te houden, gelukkig krijgt mn partner me geregeld nog fleurig :) Maar denk dat het een combinatie is van rondvliegende hormonen en het stoppen met roken. Had nooit verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Gister heb ik alles weggegooid wat er aan shaq/sigaretten in huis lag. Ik had altijd wel gedacht dat ik sterk genoeg zou zijn om "zo maar" even te stoppen. Maar dat valt toch even vies tegen.

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Elba, balen zeg, vooral als het zo vroeg is :( Heb je dit normaal vaker gehad? Neem aan dat je deze ronde weer meteen met de volgende iui kan beginnen he? Succes meid :)

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nee, dit vroege had ik nooit vaker. Ik vraag me af of andere dat ook hebben zo'n korte cyclus. Lees cy-Klus. Wat het is wel een klus zeg, zwangerworden!!!!!

Goed zo renee, shag eruit. Petje af. Valt niet mee! Sterkte voor jou!

16. sunshine81

@Elba, balen zeg dat het niet gelukt is. Die korte cyclus is heel normaal. Ik zit normaal op 28-30 dagen en met de IUI had ik constant een cyclus van 26 dagen dus ook bij mij waren ze korter. Beter dan langer vond ik... Het is zeker een KLUS, pffff, dat mensen het nog leuk vinden...

@Renee, lieverd, je kan het echt! Ik weet hoe moeilijk het is maar het is voor het goede doel... Ik ben vorig jaar augustus gestopt omdat ik vond dat het moest, voelde me schuldig dat ik in de mmm zat maar wel rookte. Het is echt niet makkelijk en heb er soms nog moeite mee maar kan er wel vanaf blijven. Rookt je vriend ook? Misschien kan hij je erbij steunen... Je hebt de eerste stap al gezet:D

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Sun, Thnx :) Pff vind het echt wel heftig, gister de eerste rookvrije dag sinds 9 jaar. Ik sta op het punt om te janken op het werk haha, maar meer van de stress.. Het liefst pak ik me een sigaret van een collega, maar of dat veel zin heeft, want dan begint het weer van voren af aan.. Maar ben wel het twijfelen om de huisarts te bellen, kijken of er niet iets van hulpmiddelen mag gebruiken, want dit houd ik volgens mij ook niet lang vol. Maar of hulpmiddelen nu weer zo goed zijn.. Uiteindelijk moet ik het toch zelf doen. Achteraf had ik ook eerder moeten stoppen mja dat is achteraf :(
    Gelukkig rookt mn vriend niet, dat scheelt weer een beetje..

18. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Pfff wil het toch even kwijt, nu net toch eentje gerookt. Hield het niet meer :( Maar heb er ook weer spijt van! Dit is ook echt de laatste, meteen tegen iedereen op het werk gezegd, dat wanneer ik ernaar vraag dat ze maar allemaal nee zeggen :) En iedereen stond daar achter en wilde me erin ondersteunen, en eerlijk gezegd, het was nog niet eens lekker :( Krijg ook van andere die weten dat ik zwanger ben, te horen ja je moet het afbouwen, maar ik geloof er niet in. Uiteindelijk ben ik mezelf alleen voor de gek aan het houden. Vandaag echt een nieuwe start beginnen. Dan maar een week extreem kut voelen, maar uiteindelijk doe ik het voor een goed doel. Kan ook niet wachten tot de echo, denk dat het dan helemaal duidelijk is waarvoor ik het doe :)

Zo mijn excuses dat ik het hier even allemaal dump, maar moest het even van me afschrijven!

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Het ene moment gaat het best goed, volgende moment is er weer de angst. Denk dat dat de komende 30 weken nog wel zo zal blijven :) Misschien scheelt het straks als ik de kleine uk voel schoppen, want dat had ik bij Tristan en Kyra nog niet bewust gevoelt.

Hier trouwens even een mega GROMMMMMMMMMMM moment gehad vanmorgen. Samen met Sil en mijn moeder naar zwemles. Kids moeten altijd even wachten tot de juf ze komt halen. Staat Sil daar met een jochie te kletsen, zegt dat jochie dat ie een zusje heeft. Sil zegt vervolgens dat hij geen broertjes en zusjes heeft. Dus ik zeg tegen hem, kom es even (mijn moeder stond naast me). Zeg ik zachtjes tegen Sil, en Tristan en Kyra dan? Ow ja, dom zegt ie, even vergeten. Dus hij terug naar dat jochie en doet zijn verhaal. Hoor ik mijn moeder tegen mij zeggen... dat moet je niet doen hoor (op een hele dwingende toon). PARDON????? HIJ HEEFT TOCH EEN BROERTJE EN EEN ZUSJE?????? Blegh, werd echt even niet goed van mijn moeder.

Deel Deze Pagina