Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Sun, kreeg jij ook uterogestan om je cyclus wat te verlengen of voor het innestelen? Ja, beter korter dan langer dat zou ik ook zeggen ja. Al was ik wel verrast zo snel??? Ik had me ook echt laten foppen door de pregnyl. Je voelt je anders, je zou anders testen maar je bent niet zwanger. Raar spelletje. En hoe meer de menstruatie dichtbij kwam hoe brakker ik werd en hoe zenuwachtiger.

Ach miss Q dat kan ik me heel goed voorstellen dat je daar van baalt. Ze zijn dan wel overleden maar ze zijn wel zijn broertje en zusje. En daar mag best over gepraat worden het is al triest genoeg. Wat vervelend dat jou moeder dat niet erkent. Ik vind het heel goed dat jij het een plek geeft en verder gaat met je leven. Veel sterkte. Dikke kus voor Tristan en Kyra! en voor jou!

2. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Missq, balen zeg :/ Vind het juist wel mooi dat je ook je zoon zo erbij doet betrekken, uiteindelijk zijn jullie toch één gezin he.

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Renee, volgens mij mag je wel hulpmiddelen. Heel goed dat je er zo open over bent. Het gaat je echt lukken hoor! Zet door! Terugvallen horen bij stoppen is gewoon, daar leer je van. Kop d'r bij houden en de ha is een hele goeie. Ik hoop alleen niet dat het van die gij zijt types zijn. Die je de les lezen, daar heb je niets aan. Zet hem op!

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx Elba en Renee voor jullie lieve en begripvolle reacties. We ZIJN inderdaad een gezin waarvan er twee kindjes niet bij ons mochten blijven, maar dat houdt niet in dat (zeker) mijn moeder zo mag reageren. Ik neem het haar heel erg kwalijk al zal ik het haar niet zeggen. Manlief was ook erg flabbergasted (..schrijf je dat zo???) door haar reactie alsmede de oppasmoeder die ik het vanmiddag vertelde....

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, snap wat je bedoeld. Hoop toch dat je de opmerking van je moeder een plekje kan geven.

@elba thnx :) ik denk dat ik gewoon een week goed op mn tanden moet bijten. En hopen dat ik me er toch sterk eruit ga krijgen, ondanks dat dat niet zo voelt op het moment. Maar zal uiteindelijk toch wel moeten :)

6. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @s, hoe gaat het met jou eigenlijk? Nog veel last van misselijkheid?

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Net gesprek gehad met moeders voor moeders. Heel leuk! En de melkkannen zijn binnen :)

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Goed bezig Renee!!!!

9. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    He allemaal,
    Nou, na een week negeren dat ik heel misselijk was ben ik soort ingestort afgelopen weekend. Ik kon gewoon niet meer. Maandag naar de ha geweest en medicijnen gekregen tegen de misselijkheid. En kortere dagen gaan werken, van 10 tot 3. Dat gaat beter maar het is nog steeds niet top. Gelukkig begint de vakantie snel (volgende week).

Ik zag wel zojuist wat bruinige afscheiding......schrik. Ik vertel het nog maar niet aan mijn man maar vind het geen prettig gevoel. Volgende week vrijdag de echo... ik hoop maar zo dat er een mooi kloppend hartje te zien is.

Renee: Zet hem op met het stoppen! Je bent goed op weg. Wat kan je zo trots zijn op jezelf als het is gelukt.

MissQ: Het blijven moeilijke momenten, ik zie dat bij mijn vriendin ook. Zij is met 19 weken bevallen. Blijf bij jezelf en hoe jullie er samen voor kiezen om mee om te gaan. Andere meningen tellen niet.

@alle meiden die in de mmm zitten, ik heb niet zoveel terug gelezen maar denk vaak aan jullie en duim ook nog steeds op een hele vruchtbare zomer!!!

10. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @S, Ach meid hey! :( Het is niet niks allemaal. Hopelijk krijg je volgende week vrijdag gewoon een mooie echo :) !

Ja ik hoop echt dat ik het volhoud met het niet roken. Maar het is echt een hell. Maar had het er gister over met mijn parnter, ik moet het sowieso de zwangerschap volhouden, hopelijk daarna ook, maar daar moet ik me niet op gaan focussen, haha want dan wordt ik nog gekker :p Dus eerst maar nu en na de zwangerschap zien we het wel weer verder.

Ik begin me ook al iets misselijker te voelen, dan andere dagen, voornamelijk in de morgen. Maar tot nu toe redelijk vol te houden, maar het begint wel slopend te worden.. :( Ook erg moe laatste paar dagen. Heb deze week ook 2 tattoo afspraken afgezegd. Heb er geen fit voor, morgen en zaterdag wel aan de slag. Komende week nog een drukke week, naast het het gewoon werken, 3 avonden tatoeëren en de zaterdag. Maar dat is meteen de laatste drukke week. Daarna doe ik nog maar 2 tattoos inplannen per week, tot ik het idee heb dat het iets beter gaat. Maar moet inderdaad niet weer te veel van het goede gaan worden. Ow en natuurlijk krijg ik mn lenzen niet elke morgen meer in :( Wanneer komt die roze wolk?? haha grapje he ;)

11. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @S, hoe gaat het nu met je meid? Heb vandaag toch een paar keer aan je gedacht. Hoop dat alles toch nog een beetje goed gaat met je :)

12. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, en.... heb je het nu een paar dagen volgehouden? Je kan het en inderdaad na de zwangerschap zie je wel weer, maar dan heb je er helemaaaaaal geen zin meer in:D

@Elba, nee dat zijn toch die bolletjes? Die heb ik alleen na de punctie gehad voor twee weken om overstimulatie tegen te gaan...

@MissQ, lieve schat, probeer de opmerking een plekje te geven of praat er over met haar. Ik denk dat je moeder het niet zo bedoelde maar zich misschien een beetje ongemakkelijk voelde met de situatie... Ik vind het heel knap van je en natuurlijk heeft Sil gewoon een broertje en een zusje! Dikke knuffel

@S, spannend hoor, de eerste echo. Hopelijk wordt de misselijkheid snel een beetje minder...

13. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, nee helaas vandaag 4 keer hier en daar geteugt :( stress gehad auto hendige deuk omdat andere niet achteruit kunnen rijden. Enz enz :(

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He ladies!
    Ik ben er weer hoor :). Heerlijk een weekje weggeweest en genoten van de rose en kaasjes ;) (ook minder lekkere kaasjes, maar goed ;)).
    Heb een beetje teruggelezen.
    Elba: he wat jammer nou! Toch misschien een beetje extra balen of niet. 't was toch je eerste IUI en gewoon k*t dat het niet gelukt is! :(. Kop op he meid, op naar de volgende poging, ik duim weer mee!
    Sun: je geduld wordt ook weer lekker op de proef gesteld he. enige voordeel van het slikken van de pil is nu dat je 100% zeker weet dat je nu gerust aan de wijntjes en kaasjes kunt :). 't is een schrale troost ik weet het ;).
    Miss: al wat bekomen van de opmerking van je moeder? Snap dat het niet leuk was... maar misschien toch even met haar over hebben. Je kunt toch uitleggen hoe jij dat ziet? Het zou ook nog wel eens een soort genereatieverschil kunnen zijn he. Oudere mensen zijn vaker van 'hou dat maar voor je', beetje doofpotterig zal ik maar zeggen. Zo is mijn moeder ook wel wat hoor. Over sommige dingen heb je het gewoon niet ofzo... En anders gewoon maar laten gaan... doe ik ook wel eens als mijn moeder een onnozele opmerking maakt rondom onze problemen zwanger worden. Ik weet dat ze meeleeft en tis niet altijd makkelijk voor een buitenstaander om je de juiste dingen te zeggen. Over het algemeen bedoelen ze het niet verkeerd.
    Renee: kop op meid met het stoppen, het zal je heus wel lukken! Misschien maar hopen dat je straks nog meer last krijgt van misselijkheid :p, misschien doet dat je trek in een sigaret wel drastisch afnemen ;). Zonder gekheid: hou vol he, je kunt het!!! En anders naar de huisarts voor goede raad? Mag je wel nicotinekauwgum als je zwanger bent? Of is het juist die nicotine die zo slecht is? Sterkte meid!

15. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu met medicijnen tegen de misselijkheid en wat minder werken (heb het wel op mijn werk moeten uitleggen) is het te doen. Thuis lig ik voornamelijk op bed en probeer me niet in te spannen, dan wordt alles erger. Mijn man heeft het nu wel even zwaar maar we hebben het er voor over uiteraard. Nog een paar weekjes volhouden en nu maar eerst duimen voor een mooie echo, dan doen we het niet voor niets! En dan zaterdag 2 weekjes op vakantie.

Pien, goed om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad!

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeetje heftig S :(. Da's wel erg zwaar. Je had het bij de eerste ook toch? Verwacht je dat het na een aantal weken wel beter wordt? Wel te hopen in elk geval! Sterkte en een knuffel!

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Pien, welkom terug! Fijn om te horen dat jullie het goed hebben gehad!

@S, misselijkheid is niet leuk nee. Heb het ook, maar niet in de maten die jij het hebt. Het is voor een goed doel, al is het soms lastig.

De opmerking van mijn moeder heb ik maar naast me neer gelegd. Was niet leuk, maar heb er met wat mensen over gepraat en het is goed nu. Verder gaat het goed hier. Laatste weekje werken en dan 4 weken vakantie. Nog een weekje en dan nekplooimeting en als die goed is gaat Sil de dag erna mee naar de echo!!!!! Eindelijk kunnen we het hem dan gaan vertellen :) In mijn hoofd druk bezig met vanalles voor onze caravantrip. Wat moet er allemaal mee, wat moeten we nog regelen, ik kan het beter opschrijven, want vergeet de helft!

Gisteren een dagje Baarle-Nassau/Baarle-Hertog gedaan, was erg leuk! Nog een klein koelkastje gescoord, een inklapbare vergiet en een lampje voor op de camingtafel. Kleine heeft "eindelijk" zijn t-shirt van Angry birds waar hij al een tijdje over aan het vragen was.

18. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Pien, welkom terug! :) Fijn dat je toch lekker hebt kunnen genieten van de rose en de kaasjes :) Hoop dat het qua weer ook lekker heeft meegezeten :)

Mja het is allemaal lastig met het roken.. En veel misselijker hoef ik eigenlijk niet te worden haha :p Heb nog geen contact gehad met de huisarts, ik wacht wel tot volgende week woensdag bij de echo, hebben we meteen gesprek met de gync, hoe en wat we komende maanden gaan doen, en dan wil ik dat eventueel eens bespreken met kauwgom/pleister, maar of dat wel zo goed is.. :( Maar hoop dat de drang minder gaat worden, sta nog net niet op het puntje om gek te worden haha. En het stomme is, ik rookte niet bepaald veel voordat ik stopte, ik deed misschien 6/8 sigaretten op een dag roken, kon zo een paar uur zonder, zonder dat het me wat deed. Maar zal wel goed komen :) Gister heb ik het gelukkig wel volgehouden :) lekker ook een relax dagje van gemaakt, zwemmen en lekker gaan uit eten, doet ook altijd wel wonderen :)
    Mja laatste bericht over het roken haha :)

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Renee, het gaat je lukken alleen het begin is gewoon het moeilijkst! Dus tanden op elkaar. Als je zin hebt in een cigarette plaats dan een berichtje, dan ben je met wat anders bezig en dan kan iedereen je afleiding bezorgen.

S wat een ellende, maar het is voor een goed doel, hou vol. Hopelijk is het snel over. Wel vervelend om het dan te moeten zeggen op je werk. Dan kan je niet echt meer kiezen.

Hier weer een hele omzwerving op pregnyl in huis te krijgen. Onze apotheek weet namelijk niet wanneer hij het heeft.

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Elba, balen van de Pregnyl :( Ik heb dat van mij nog in de koelkast. Ik kan ze niet terug brengen naar de Apotheek.. Vind het zo oneerlijk, ik heb het hier liggen, maar mag het niet terug brengen, terwijl er genoeg mensen zijn die het nodig hebben.
    Ik had als "tip" van ze gekregen om me aan te melden op forums, om daar te kijken of ik daar mensen kan vinden die het konden gebruiken..
    Enige probleem is, is dat het niet zomaar met de post verstuurd kan worden... Ik weet niet waar je vandaan komt (niet dat mij dat uiteinlijk wat aangaat... snapje) maar ik zelf woon in zuidlimburg, ik weet niet of je hier ergens in de buurt zit..

Deel Deze Pagina