Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Dames, schijnt bij jullie ook eindelijk het zonnetje?? Wij zijn vandaag even op de camping. Fijne zondag nog :)

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Jaaa heerlijk hier!! Echt genieten hoor! Ben vandaag met me moeder wezen zwemmen in een meer. Echt gezellig. Was er ook wel aan toe moet ik zeggen want k zit nu op dag 27 en nog geen hogere temp. Had ik wel op dag 22. Daarna 2 dagen niet kunnen tempen omdat ik nachtdienst had en nu laatste 2 dagen echt duidelijk een lage temp :(
    Snap echt niks van mn lichaam. Gaan we voor ICSI in mn eigen goede cyclus gaat mn cyclus in eens raar doen.
    Al met al geeft me dit nogal wat zorgen!

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hier weer ongie geworden :( hopelijk gaat de traject snel in !!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lauwra: jij hebt dus lekker van het mooie weer genoten gister! Groot gelijk :). Balen van je cyclus... snap het ook niet helemaal. Het is jammer dat je niet volledig hebt kunnen tempen, maar het ziet er zoviezo wel wat vreemd uit... Ook geen ovutestjes gedaan toevallig?
    Is niet leuk zo vlak voor de ICSI. Als je niet over een paar dagen toch ongi wordt, zou ik het ziekenhuis es bellen en je zorg voorleggen. Misschien weten ze er wel raad mee?
    Komt vast wel goed meid!

Gesien: he jakkes :(. Spannend, dus straks terug naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wat jullie plan wordt. Knuffel!

All: we hebben besloten om in september terug te gaan naar het ziekenhuis als het dan nog niet gelukt is. Van deze ronde verwacht ik ook al niets meer en dan hebben we nog 1 ronde voor we terug gaan naar ziekenhuis. Heb er geen zin in, omdat ik ook denk dat we IUI krijgen en ik bang ben dat dat ook niets oplevert, omdat ik op een of andere manier het gevoel heb dat het misgaat bij de bevruchting. Ik heb namelijk nog nooit een innesteling gevoel of iets van gezien in temp of ook maar eventjes overtijd geweest... Maar goed, eerst nog maar ff afwachten...

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Lauwra, de cyclus is nog niet voorbij he :) Wie weet!
    Mss toch op een of andere manier nerveus? Dat heeft ja ook invloed op de cyclus.. Wanneer gingen jullie ook alweer beginnen? Mss nog eens goed overleggen met de gync..?

@Gesien, balen meid :( Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid wat jullie gaan doen en hopen dat alles ook een beetje snel gaat lopen allemaal.

@Pien, Al wat bijzonders? Van de innesteling gevoel heb ik ook niet gehad. Ook geen bloeding of niks.. Ik had het daar gister met een vriendin nog over, zij had dat ook bij alle 2 de zwangerschappen niks van gemerkt. Sommige merken het over duidelijk, maar anderen merken er totaal niks van. Achteraf gezien had ik wel snelle kwaaltjes qua gevoelige borsten. Maar hier deed ik geen link maken bij zwangerschap, aangezien ik wel eens vaker een spierpijn gevoel rondom de borsten had..
    Wel had ik verschil bij de temperatuur gezien. Dit hield ik opzich nooit echt bij, wel wist ik dat mijn temperatuur rond de 36 zat. Toen ik 3 dagen overtijd was heb ik toch eens voor de zekerheid temperatuur gemeten, hier zat ik toen op 37,9.. Hier begon ik wel langzaam twijfelen, mja ging nog nergens vanuit aangezien de samenlevingstesten negatief waren..
    Maar goeie dat je ervoor kiest om in september terug te gaan. Vind het echt knap dat jullie het zo volhouden.. En mss een proberen te spoelen van te voren? Bij ons heeft dat toen onverwachts geholpen. Ik weet alleen niet of je het zo kan krijgen bij de apotheek/drogist.. Is natriumbicarbonaat (poeder) waar we mee moesten spoelen. Moest toen 7,5 gram oplossen in een halve liter lauw water en dan spoelen met zo'n vaginale douche een uur van te voren..
    Maar wie weet je cyclus is nog nog niet voorbij :)

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoop het ook meiden dank je :)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: m'n temp doet tot nu toe weinig anders dan anders. Heb vaker dat temp na eisprong eerst een beetje stijgt, dan een stuk harder stijgt, om vervolgens weer 'in te kakken', dan weer een beetje te stijgen en rond de ongi weer te dalen. Vanochtend was temp weer wat hoger, maar zegt nog niets in elk geval. Als ik overtijd raak en dan nog hoge temp heb dan krijg ik misschien weer wat hoop. En m'n borsten (nou ja borstjes ;)) doen ook echt geen pijn of wat dan ook. Al met al totaal geen signalen...

All: onder het mom van 'overleg' nodigde onze teammanager mij en een aantal collega's vanmiddag uit op het terras, hebben er 2,5 uur gezeten. Ben nu super rood ;). Wel gezellig :).

8. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Pien, lekker! hadden wij maar zo een teammanager :) Een beetje bij gekleurd?
    Kan me inderdaad voorstellen dat je zoiets hebt van als ik overtijd ben is de hoop weer groter. Zo dacht ik er zelf ook over. Maar wie weet :D Ik blijf in ieder geval nog duimen :D

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Renee voor het duimen, ja je weet maar nooit he. Moed verloren, al verloren...
    Hoewel het toch wel voelt of in ongesteld ga worden. M'n buik ziet er 's avonds uit alsof ik al een aantal weken zwanger ben en dan kijk ik ff in de spiegel en denk dan: goh het zou me wel staan ;).
    Maar ja zo doet m'n buik altijd vlak voor de ongi... Dus totaal geen verdachte symptomen...

Kan iedereen wat genieten van het mooie weer? Of ook hard aan het werk? Heb echt moeite mezelf wat aan het werk te houden hoor. Tis wat komkommertijd nu he. Collega's op vakantie en dan kan je soms ook gewoon ff niets.... Dus extra lange pauze genomen in het zonnetje, uurtje opgenomen om wat eerder naar huis te gaan. Hebben net nog ff gekeken in ons nieuwe huis. We konden nog wat dingen overnemen van de oude bewoner. Volgende week de sleutel!! :D.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vanochtend eerste bruinverlies weer gesignaleerd.... :(

11. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Pien ow wat balen meid :(
    Hopelijk komt het niet te hard aan!

Gister heb ik ook genoten van het weer. We hadden alletwee een halve dag gepakt en lekker naar het water gegaan met de hond. Deed wel even goed.

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Gister hebben we weer het hartje gehoord! We hebben van een vriendin een angelsound gekregen/geleend voor komende maanden. Soort van echo ding waarmee je het hartje luisteren. Was wel even zoeken maar we hadden het toch gevonden, eigenlijk kan je het pas vanaf 12 weken horen met het apparaatje, mja we hadden zoiets van gewoon proberen.

13. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, balen zeg! Je had natuurlijk het vermoeden al maar toch?! Knap dat je weer naar het ziekenhuis gaat, je weet het maar nooit met IUI, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien is dat net even het zetje wat jullie nodig hebben.
    Trouwens zo'n manager wil ik ook wel, krijg al op mijn kop als ik 5 minuten te laat ben...

@Renee, oh super gaaf zeg! Volgens mij wil je daar elke dag wel naar luisteren... Hoe voel je je verder?

@Gesien, he gadsie balen zeg!

@All, hier gaat het redelijk. Ben alweer een week aan het spuiten, en heb ontzettend last van vocht vasthouden in handen en voeten met dit weer nu. Gisteravond heb ik alleen maar met koude doeken op mijn voeten gezeten. Leuke bijwerking... Als het goed is wordt ik zondag/maandag ongesteld en dan beginnen we donderdag met de Gonal F spuiten. Was het maar vast september...
    Wel geniet ik ontzettend van het weer, jammer dat het bijna voorbij is. Gelukkig ben ik vandaag nog vrij:D

14. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Lauwra, en... ben je al ongi?? Raar kan je lichaam doen he, denk je het te kennen en dan....

@Pien, leuk trouwens de sleutel, dat is echt al snel. Moet er veel gebeuren aan het huis? Wel leuke afleiding:D

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: oh dat lijkt me ook leuk zeg, dat je thuis ook het hartje kunt horen :).

Ja Sun dankje. Had je het gelezen in het door mij geopende topic? Ik ben blij dat er meiden hebben gereageerd, geeft me toch wel wat goede moed moet ik zeggen :). Maar voor wie het nog niet gelezen had:

Heb vanochtend de fertiliteitspoli gebeld en ik kan woensdag over een week terecht. Dan wil ik dus eindelijk afspreken wanneer we met IUI beginnen. En wat mij betreft zo snel mogelijk! Hopelijk kan het 'feest' dan in september al beginnen.

Sun: wat vervelend van die bijwerking... het warme weer zal het inderdaad nog wel erger maken dan het al is. Maar gelukkig dat je ook van het mooie weer hebt kunnen genieten. Duurt inderdaad niet zo lang meer. Trekt hier al aardig dicht en wordt benauwd...
    Betekent het dat je ongeveer halverwege augustus als het goed is een terugplaatsing krijgt? Het schiet al op, maar aan de andere kant duurt het ook weer zo lang he... Ik hoop zo dat ICSI voor jullie de oplossing is. Ik denk het eigenlijk wel hoor. Het moet gewoon zo zijn!
    Wat betreft ons nieuwe huis: ja er moet zeker veel gebeuren! Maar dat is ook leuk, geeft in elk geval voldoende afleiding t/m de kerst :).

16. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Pien: Wat kun je al gauw terecht! Dat is fijn zeg! Hopelijk gaan ze jullie nu wel helpen! Leuk ook dat de sleutel al bijna komt van jullie huis. Heb je weer lekker wat afleiding.:)

Sun: Sterkte met alle bijwerkingen! Je kijkt nu zeker wel uit naar je ongi?:D Geeft gonalF ook verveldende bijwerkingen?

Gesien: Balen! Gelukkig schiet 7 augustus al op...!

Renee: Gaaf zo'n apparaatje zeg. k Wist niet dat dat bestond! Kun je lekker zo vaak luisteren als je wilt. Hoe is het verder?

Ik heb de laatse dagen echt genoten van t weer! Ik had het geluk dat ik steeds 's middags vrij was. Ben 2 keer naar het strand geweest:)
    Hier is het nu ook broeierig warm. Van mij mag er nu wel n buitje komen. Wel jammer dat het morgen over is. Het was echt heerlijk.

Mijn temp is nu hoog, kijk maar naar mn kaartje. Is zeker 3 dagen laag geweest. Erg vreemd hoor. Ik weet zeker dat ik niet 3 dagen geleden mijn eisprong gehad heb. Ik heb eerder duidelijk de vruchtbare tekenen gemerkt dus dat is onmogelijk.
    Hopelijk blijft de temp nu gewoon hoog:D (zo'n 9 maanden...:))

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik hoop het ook voor je Lauwra :). Denk dat je ei dan dag 21 is geweest? Wie weet wat de tempdaling een extra lange innestelingsdip ;). Het zou zo fijn zijn he als die hulp uitblijven kon...

18. dikkemams

dikkemams Lid

27 jul 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben afgelopen week voor het eerst bij de gynaecoloog geweest. In januari met de pil gestopt maar nog geen ongesteldheid gehad tot op heden. Heb primolut gekregen voor 5 dagen in de hoop dat ik daardoor ongesteld word en mijn cyclus zichzelf reset. Ik heb flink wat overgewicht, vermoeden is pco maar kan pas laten prikken op de hormoonhuishouding als ik een bloeding heb.

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Welkom dikkemams! Maar natuurlijk vervelend dat je je bij ons moet aansluiten... Hopelijk slaat de primolut aan! Overgewicht en pco hangen wel samen naar het schijnt. Maar hopelijk voor jou niet van toepassing en komt de boel straks vanzelf weer op gang.

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ja dat is echt een leuk apparaatje :) Het liefst wil ik elke avond wel luisteren, maar heb besloten om het max 1 keer in de week te doen. Voor de rest heb ik niet al te veel last.. Voornamelijk eerste 5 min het smorgens misselijk. Zei paar dagen geleden tegen een vriendin, oh heb al een paar dagen geen ochtendmisselijkheid meer. Had ik het maar niet gezegd :p Dag erna kwam het 2 keer zo hard terug haha. En een beetje last van de darmen. Normaal nooit problemen met de stoelgang gehad, maar nu toch wel eens last van.

@Sun balen van de bijwerkingen. Hopelijk is het nu de laatste keer :D Gelukkig kan (kon, aangezien het hier weer regende vandaag) toch nog lekker genieten van het weer. Hoelang moet je nu weer spuiten? Is volgens mij behoorlijk wat wat je moet spuiten he?!

@Pien, goeie dat je gebeld hebt :) En wat fijn dat je snel terecht kan. Wie weet hebben ze snel een geschikte behandeling voor je. Weet je zeker dat ze met IUI beginnen?

@Lauwra, Spannend :D op welke dag zit je nu??

Deel Deze Pagina