Thnx meiden, vanavond flink klussen hihi. Pfff, dat is vroeg Twinkle. Hopelijk hoef je niet al te ver naar het z'huis te rijden. Je moet er iets voor hebben he?!
dat heb ik wel hoor sunshine het is niet zo heel ver maar als dat wel zo was had het me ook niks uitgemaakt
Nou dat was niet heel fijn, heb nog last van samentrekkeingen van mijn baarmoeder en een beetje bloedverlies maar ja, alles voor het goede doel. Mijn follikel was nog maar 10mm dus ik moet maandag weer terug komen. Mijn baarmoedermond zag er goed uit. Verder had ik een andere gyn en ze vertelde niks. Ze hebben wat slijm afgenomen en dat was het dan. Maandag krijg ik weer iemand die ik al gehad heb dus ik hoop dat ik dan wat meer te horen krijg. Viel voor mijn gevoel dus een beetje tegen.
@ sunshine wat vervelend zeg dat er nog niks duidelijk is geworden en je een andere gyn had ik hoop dat je maandag beter nieuws krijgt ik denk aan je
@ sunshine jammer dat je nog een keer moet..ik moest 3x terugkomen maar iedergeval is het beter dat je te vroeg bent geweest ipv te laat.Bij mij zei ze ook niks pas als je ei is hoor je meer over de test of bedoelde je dat niet? Succes maandag x
Thnx meiden!! Ik heb eigenlijk zelf geen idee Chan haha. Inderdaad beter te vroeg dan te laat. Het was nu 10mm en maandag klinkt nog zo ver weg. Hoe snel groeiden je eitjes bij jou dan? Ik hoop inderdaad dat ik maandag meer weet. Dikke knuffel meiden
Sunshine: je ei groeit ongeveer 2mm per dag en bij 20mm springt ie meestal, dus zou het maandag precies goed zijn.Bij mij was het iets langzamer dus moest ik nog een keer terugkomen en toen was me ei gesprongen..hoop dat maandag goed is en dat je dan niet nog een x hoeft terug te komen! Succes X
Oh thnx Chan, ik vroeg me al af hoe snel zo'n eitje groeit. We wachten het af. Ik ben niet helemaal lekker dus ik hoop dat het klussen een beetje lukt morgen. Manlief heeft ook nog eens nachtdienst dus hoezo een moetje, haha!!!
Hoi Meiden, Ja ik ben hier niet zo vaak omdat ik geen nieuws heb. Ja proberen maar nog eh... 10rondes.
@sunshine had mij man toen ook nachtdienst hihi echt een moetje ja! Hoop dat he test op het juiste moment is geweest!x
Twinkel , nog 2 dagen toch? nou bij ons nog weinig nieuws. Maar wilde het toch ff melden, want ben zooooo blij!! het zaad van mijn vriend is helemaal in orde. En gistermiddag had ik ineens een positieve ovulatietest (op dag 31, langste cyclus ooit), toch maar ff geklust s avonds. you never know..
@Pantertje, wat goed zeg dat het zaad goed is, positief nieuws. En goed aan het klussen. Wie weet helpt het mooie weer mee. Hier iets raars vanmorgen. Moest weer voor mijn samenlevingstest. De gyn wist het ook niet zo goed meer. Mijn follikel was rechts 14mm en links nog kleiner. Dus in principe geen eisprong maar mijn baarmoederslijm wees er wel weer naar dat ik mijn ei gehad heb. Snappen jullie het nog? Ze hebben weer wat slijm afgenomen en als dit positief is dan hoor ik morgen niks en als het negatief is dan moet ik woensdag weer voor de test. Volgende week dinsdag bloed prikken en donderdag de uitslagen en kijken wat we nu gaan doen. Ik ben de weg een beetje kwijt. Ik zit vandaag op dag 16 en heb normaal altijd een vroeg ei. Nou ja we zien wel weer.
@ elba toch lief van je dat je even komt posten hier @ sunshine dat is raar dat zou dan betekenen dat je je ei hebt gemist of niet ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt @ pantertje fijn dat alles goed is met manlief dat is positief nieuws en dan ook nog een posi ovutest aan de klus dus hier nog twee daagjes en dan is het zo ver ben wel gespannen ik hou jullie op de hoogte
Hey meiden! @ sunshine het kan best dat je ei al is geweest..hoop dat je morgen wat duidelijk zal krijgen..succes! @pantertje dat is super goed nieuws!fijn hoor! @twinkel nog ff en dan is het eindelijk zo ver! Denk aan je!
Sunshine , das idd apart. Of je hebt hem gemist. of ze zitten er toch naast en krijg je hem nog. Nou ja afwachten dan maar.. Succes met testen en prikken, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid