Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Elba, ja mag gewoon paracetamol. Ja, de vorige keer had ik dat ook alleen niet zo snel. Denk dat mijn lichaam dingen herkend van de vorige keer en het daarom sneller reageert. Vorige keer had ik 15/17 folikels dus mooie score. Ben benieuwd.

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja mooi nieuws S! Gefeli

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    S: fijn dat de test goed was, super :). En bedankt voor het plassen :). Had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik dat nog nodig zou hebben, omdat ik van mezelf wel een eisprong heb... maar goed, het schijnt toch beter te zijn om ook bij IUI hormonen te spuiten als de reden voor het uitblijven van zwangerschap niet gevonden is ;).
    Sun: jeetje nu al weer buikpijn... hopelijk is het dan bijna al zover dat de punctie plaats kan vinden! Nog ff volhouden meid en hopelijk weer een mooie 'oogst'! En tsja als ik aan jou denk, denk ik wel ff van oh jeetje ik hoop toch niet dat wij 6 mislukte IUI mee moeten maken... jij bent al weer veel verder in het traject, echt respect dat je het zo goed volhoudt! Ik duim me te pletter voor je deze ronde!
    elba: bedankt voor het aanbod :). Ik heb echter al een dubbele dosis meegekregen voor het geval ik zo'n ampul per ongeluk niet goed breek op het moment dat ik het spuiten moet. En volgens de apotheekmevrouw was dit spul even goed. Dus dat ga ik dan eerst maar eens proberen.
    Maar eerst nog maar eens proberen iets van deze laatste natuurlijke ronde te maken... heb overigens wel m'n 'oude' kwaal weer terug, die 2 maanden weg was gebleven: heb weer aardig wat bloedverlies gehad afgelopen 3 dagen. Gekke is dat het alleen 's avonds is. Heb ook 2 x hardgelopen deze week en daar wordt het ook niet beter van... Maar kan me er nu niet zo druk meer om maken, omdat ik weet dat ik volgende maand de IUI krijg... Gezien de verbouwing komt het ook niet slecht uit, we staan al een tijdje 'droog' omdat het andere klussen nogal vermoeiend is ;) :p.

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Sun, succes met je fm straks! Ik duim mee op een mooi aantal!!

S, wanneer heb je de uitslag van de bloedtest?

Gesien, tsja, wat moet je hiermee? Geen idee. Wij zijn na de onderzoeken ook terug naar huis gestuurd om het nog een half jaar zelf te proberen, erg frustrerend.

Pien, je had zelf ook even een belrondje kunnen doen voor de pregnyl. Uit ervaring weet ik dat het bij kleinere apotheken vaak nog gewoon op voorraad is. Hoop dat je ongi snel doorbreekt en je mag gaan starten.

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Gesien, kan me voorstellen dat je over een second opion ligt na te denken.. Bij ons hebben ze maar 1 keer zaad onderzoek gedaan, want volgens de gync, zou de andere uitslagen niet veel anders zijn.. Zij gaven ook geen meerwaarde aan meerdere onderzoeken bij de mannen..

@S, haha kan je ook de blauwe bakken niet meer zien? Het is gelukkig voor een goed doel! En ik ben blij dat ik er mensen mee kan helpen. En fijn dat alles goed was met de combitest, ik begin nu ook wel een beetje "nerveus" te worden.. Wij mogen dinsdag :) Maar denk wel dat alles ok is.

@Sun, Spannend :D Hoop dat je al wat moois hebt! Succes zometeen! En hoop dat jullie deze ronde voor jullie ook eindelijk raak is!

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ja ik weet het ook niet wat de arts allemaal van plan is we wachten het wel af !!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun, hoe is het vandaag gegaan? Was er al wat moois op komst?

8. sunshine81

Hier vanmorgen goed nieuws. Ik heb niet voor niets buikpijn haha.
    Rechts zitten er nu 10 en links 4, hiervan zijn er 9 boven de 10mm... Gaat de goede kant op dus! Vorige keer was het precies hetzelfde, wel grappig. Maandag weer een fm, ben benieuwd hoe ze dan gegroeid zijn
    Nu lekker van het weer genieten

Fijn weekend allemaal...

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun goed om te horen :) dus alweer een super oogst :) hopen dat maandag de laatste meeting is.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mooi zo Sun, dat zal dan vast en zeker wel weer een mooie oogst worden :)! Hopelijk is de buikpijn nog wat vol te houden... Jij ook een fijn weekend!

11. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun, Blij voor jullie dat de eitjes in grote getalen aan het groeien zijn!
    Renee, die blauwe bakken, ja het is wel een beetje gedoe. Gelukkig hoeft het niet de hele zwangerschap.
    MissQ, ik had al eerder bloed af laten nemen (tijdens de termijnecho) dus ik heb de uitslag gelijk gekregen. Alle drie de afwijkingen minstens 1:5000. Alles zag er prima uit.

12. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Goed om te horen sun :) ik lees nu ff wat vaker met jullie mee voor het geval ik het zelf daarlijk ook allemaal krijg is wel handig om dingentjes te weten :D

13. sunshine81

Vandaag weer echo gehad en alles goed gegroeid. Woensdag is de punctie, spannend weer hoor, pffff!!!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    So far so good Sun :). De spanning stijgt, dat begrijp ik! En wanneer krijgen jullie te horen of er bevruchtingen zijn geweest, donderdag of woensdag nog?

15. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Sun, wat goed om te horen! :D Spannend zeg! Alvast heel veel succes woensdag! Ik ga duimen voor jullie!

Morgen echo en combitest. Vind het nu wel even spannend zeg. Maar probeer er vanuit te gaan dat alles goed is :)

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes morgen Renee! Spannend, maar het zit vast goed :)!

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sun, fijn om te horen dat je woensdag de punctie hebt. Hopelijk is de buikpijn nog vol te houden, mooie hoeveelheid eitjes meis!!!

@Renee, succes vandaag. Gaan ze bij jou wel vandaag het bloed prikken, of heb je dat ook al eerder mogen doen?

Gisteren weer begonnen met werken, de dag was zo voorbij!! Had bijna 250 mailtjes in mijn inbox en collega's die ook al weer nieuwe dingen kwamen brengen :) Ik kom mijn dagen zo wel snel door!

18. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, ik heb al eerder bloed geprikt. Maar nu durf ik niet 100% zeker te zeggen dat dat voor nt meting is.
    Lekker dat je genoeg te doen hebt. Bij ons is er een vakantiedipje.. dag duurt twee keer zolang nu. Maar nog 2 weken en 2 dagen, dan heb ik vakantie :D

19. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Renee, succes vandaag!
    Sun, succes morgen met de punctie!

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Pff vandaag van 3 tot 5 in het ziekenhuis gezeten :( Maar gelukkig was wel alles goed, nekplooi was mooi dun. Alleen moet ik dan nog wachten op de bloeduitslag @Missq, afgelopen keer was blijkbaar algemene bloedcontrole.
    Maar wat was de kleine extreem actief, sprong echt alle kanten op. Deed zich/haar met de beentjes afzetten en schoot zo omhoog, was zo leuk om te zien, gelukkig was het wel normaal. :p

3 sept, over 3 weekjes mogen we weer :)

@Sun, succes morgen :)

Deel Deze Pagina