Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: haha leuk zo'n druktemakertje in je buik zeg :D! Ben benieuwd of dat nog zo is al hij/zij er eenmaal uit is ;).

Sun: heeeeeeel veel succes morgen bij de punctie en in de misschien nog wel spannendere wachtperiode. Ik duim voor super mooie bevruchtingen!!!!!

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Sun: Allereerst: Heel veel succes en sterkte bij de punctie morgen!!! Denk aan je!!

S en Renee: Wat fijn dat de comitesten goed waren/zijn;) En Renee: jij hebt een lekkere vrolijke baby in je:) Wel heel bijzonder om te zien dat dat in je groeit...

Wij nog geen reactie uit Groningen. Maar herinner mij nu dat ze aan de telefoon gezegd hadden dat de eerste afspraak wel 4 weken kan duren voor je die hebt.
    Elba: jij vroeg waarom we voor ICSI in eigen cyclus gaan. Dat is omdat we niet willen dat er meer embryo's ontstaan dan er terug geplaast worden. En aangezien ze zeker bij de eerste poging maar 1 embryo terug plaatsten gaan we eerst ICSI in eigen cyclus doen. Dan is er vrijwel altijd maar 1 eicel dus ook maar kans op 1 embryo.
    Maar dat kan natuurlijk alleen als mijn cyclus goed genoeg bevonden wordt;) Dus het is allemaal best wel onzeker nog. Maar eerlijk gezegd ga ik er wel vanuit dat het kan hoor. Ik lees mee op een forum van meiden die hier nu ook mee bezig zijn en hun cyclus is vergelijkbaar met die van mij. Ook niet altijd een LF van 14 dagen. Daar maak ik mij het meeste zorgen over.
    Maar ik denk dat het wel goed komt:) Uiterlijk volgende week zouden we wel een afspraak moeten hebben. Dus nog even geduld. Ondertussen genieten van t mooie weer:)

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien, haha ja ben benieuwd hoe het een druktemaker blijft. Maar nu vroeg ik me meteen af of ik het dan ook voelde, heb laatste week best plop achtige gevoelens in de buik. Volgens de gync was dat goed mogelijk.

@Lauwra, ja dat is echt onbeschrijvelijk mooi. Bij ons zit de beeb met de beentjes op dikke 8 cm, dat gaat zo snel vergeleken in 4 weken. Ik hoop dat je dit (de rest natuurlijk ook) ook snel mee mag maken.
    Kan je niet iets van extra medicijnen krijgen om de LF iets te verlengen, @S had dit toch ook ofniet?
    komende week dus een spannende week voor jullie! Hoop dat dan ook snel in gang gaat! En groot gelijk heb je, lekker van het weer genieten!

4. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@All, punctie geweest, jeetje wat een pijn zeg! Vorige keer deed het lang niet zo zeer maar goed, het was niet voor niks want ik had 14 eicellen joehoeeee..... Nu afwachten tot zaterdag of er een bevruchting heeft opgetreden maar kan bijna niet missen. Het zaad was wederom niet genoeg voor ivf dus gelukkig doen we deze keer icsi:D Nu komen drie slopende dagen pfffttttt.......

@MissQ, hihi zo is je dag in ieder geval snel voorbij... Ook bij mij op het werk vakantiedipje, pffff, schiet niet op maar ach, heb me de rest van de week ziek gemeld dus lekker buiten zitten:D

@Renee, wat een goed nieuws. Lijkt me echt zo bijzonder als je het gaat voelen... Ik ook hoop ik over 4 maanden...

@Lauwra, oh dan is het dus nog even afwachten. En wachten duurt al zo lang pffftttt. Hopelijk krijg je snel bericht!

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @wauw 14 eicellen, dat is mooi. Hoop echt voor je dat het deze keer gaat lukken. Heel veel succes komende dagen. Ik ga voor je duimen. :)

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Da's heel mooi Sun!! Nou nog ff flink duimen voor zoveel mogelijk mooie bevruchtingen :)! Succes met wachten meid!

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat een mooie oogst Sun! Wel vervelend dat het zo veel pijn heeft gedaan deze keer. Hopelijk is de buikpijn snel voorbij. Spannende dagen tot zaterdag, pffff. Krijg je zaterdag ook gelijk de terug plaatsing als de bevruchting heeft plaats gevonden? Plaatsen ze er dan 1 of 2 terug? Ik duim voor je dat het een heel mooi resultaat wordt! En nu inderdaad genieten van de zon. xxx

8. sunshine81

Thnx meiden, de tijd gaat heeeeeeel langzaam...

@MissQ, Ja, dan zou zaterdag meteen de terugplaatsing zijn 's middags en dan horen we zondag eventueel of er nog iets ingevroren kan worden. Het ligt aan de kwaliteit van de embryo's, als het topkwaliteit is wordt er 1 teruggeplaatst en als het van halfgoeie kwaliteit is, plaatsen ze er 2 terug maar die kunnen niet ingevroren worden dus we gaan voor TOP!!!

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ohw Sun wat spannend zeg! Zit je er ineens middenin!! Heb je al telefoon gehad of er al mooie embryo's zijn? k duim voor je meid!!
    En hoe is het met je buik? Vervelend dat het zo'n pijn deed, ondanks pijnstilling...?
    Nou, hou je maar lekker rustig, buiten op n stoel met de beentjes omhoog:D heerlijk!!

10. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat spannend sun! Ik hoop ook net als de andere meiden dat je snel geen buikpijn meer hebt en dat de bevruchting ook goed gaat.
    Echt weer spannende weken!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sun, onze Tristan en Kyra waren ook "minder goede" emmies. Nou, je weet zelf wat het resultaat was!!! Dus dat zegt gelukkig niets over of ze wel of niet doorgaan. Nu ook 2 emmeis terug geplaatst gekregen, 1 top en 1 mindere en hiervan is er 1 uiteindelijk blijven zitten. Dat invriezen is ruk, om het maar even heel plat te zeggen. Na 3 x IVF is er bij ons nog nooit iets ingevroren geweest, eerste x was wel een mega domper aangezien er toen best veel bevrucht waren.

Kun je deze ochtend bellen hoe de bevruchting is gegaan of mogen jullie straks naar het ziekenhuis toe? Hoelaat gaat het gebeuren? Ow, ik duim zo dat het deze keer goed raak mag zijn!

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, stomme vraag gaat de kwaliteit ook niet iets naar onder wanneer het gevroren wordt?

@sun heel veel succes vandaag ik zal voor jullie duimen!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Duim-duim-duim-duim.... voor Sun!!!

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Renee, ik geloof niet dat het met het invriezen gebeurd, het is meer het proces van het ontdooien dat soms minder goed uit pakt. Heb er alleen zelf geen ervaring mee..

15. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hier weer ongie geworden :(

16. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gesien, wat onwijs balen weer! Ga je proberen nog lekker van de zon te genieten vandaag en iets leuks doen?
    Liefs, S

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: en hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk goed nieuws?
    Gesien: balen! :(.

18. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, hoop dat het gelukt is!
    @gesien balen meid :(

@missq, over het ontdooien had ik nog niet eens aangedacht, lijkt me inderdaad een proces war heel precies moet gebeuren.

19. sunshine81

Hey meiden, GOED nieuws. Er zijn er gisteren twee teruggeplaatst. Uiteindelijk waren er 6 embryo's maar niet van topkwaliteit. Helaas kan er dus ook niks ingevroren worden maar we zijn allang blij dat we een terugplaatsing hebben gehad. Ik vind het echt wel een vreemd idee, dat er nu 2 in mijn buik zitten. Nu twee spannende weken en dan mogen we hopelijk testen op vakantie :D We gaan zaterdag weg...
    Ben helemaal blij :D Wel erg warm, die hormonen werken daar niet echt aan mee hihi.

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Spannend Sunnie!!!! Ik duim voor jullie dat het raak is deze keer!!! xxx

Deel Deze Pagina