Fijn Sun ! Da's in elk geval een stuk beter dan de vorige keer! En als het gewoon mooie plakkerts zijn dan is het helemaal goed toch . Mijn duimen draaien overuren voor je, hopelijk goed nieuws tijdens jullie vakantie, zou toch super zijn he .
Wat een goed nieuws Renee, gefeliciteerd!!! @All, hier ging het niet zo goed van de week. Ik zat tegen een ziekenhuisopname aan vanwege overstimulatie. Wat heb ik een pijn zeg. Mijn buik houdt zoveel vocht vast dat het zelfs het vocht uit mijn bloed onttrekt waardoor dit dus te dik werd. Vanmorgen waren de waardes eindelijk wat gedaald maar dinsdag mocht ik kiezen of ik daar wou logeren of niet, nou ja, die keus is natuurlijk niet moeilijk. Vandaag voel ik me eindelijk weer iets beter, alleen de pijn zakt nog niet echt weg. Wij gaan dus ook niet zaterdag op vakantie, hopelijk kunnen we woensdag ofzo nog gaan. Gelukkig kan het geen kwaad voor de embryo's, dat was weer een hele geruststelling...
Renee: fijn meid, goed zo !! Sun: ach jeetje meid! Je bent er wel gevoelig voor he... . Wat jammer dat je er zelf de vakantie door moet uitstellen. Maar wel daarna nog extra vrije dagen opnemen he, want als je ziek bent, heb je geen vakantie! Hopelijk gaat het snel beter en gaat het helemaal goed komen met je mooie emmies ! Ik duim me te pletter voor je in elk geval!! Ik denk hier dat de ongi weer voor de deur staat. De eerste verdachte signalen zijn er... Dat betekent dus dat de eerste IUI een feit gaat worden .
@Pien, thnx voor het duimen. Bij ons zijn de regels sinds januari aangepast. Als je ziek bent in je vakantie dan krijg je er geen dagen meer voor terug, mooi balen maar ja... Ik hoop echt dat er toch nog een klein wondertje gebeurd hoor en dat het niet doorzet!!! Hoe is het in het huis?
@sun, wat balen meid. Hoop voor je dat de pijn gaat zakken. En dat jullie toch nog kinnen genieten van de vakantie. Wel fijn om te horen dat het geen kwaad kan voor de embryo's. @pien, ik duim ook nog een wonder Hier stress stress. Ondans dat we het huwelijk klein wilde houden zitten we 50 man en er moef onverwachta nog veel geregeld worden. Maar kijk er wel enorm naar uit.
@Renee, haha dat wordt dus iets minder klein... Wanneer is de grote dag? Ik vond het echt helemaal geweldig!!! Succes enne geniet er ook van...
Sun: belachelijk hoor dat ze zoiets kunnen doen! Maar goed daar heb je dus maar mee te dealen... Voel je je inmiddels weer wat beter? We zijn lekker bezig met het huis. Hoewel ik zeg wel 'we', maar tis de laatste tijd toch m.n. manlief die zich druk maakt . Ik zal vanmiddag weer wat doen . Renee: haha, gezellig toch 50 man . Wanneer is de grote dag ook al weer? Succes met de voorbereidingen . Vanochtend m'n mond laten verbouwen door de tandarts, jemig! 3 gaatjes ! Maar goed dat hebben we weer overleefd. Bruinverlies is weer duidelijk aanwezig, dus de hoop is weg hoor... voel me verder ook totaal niet anders dan anders dus daar gaan we weer.... op naar de IUI! Ik hoop zo dat het geluk dan eindelijk een keer aan onze kant staat...
komende donderdag is de grote dag @Pien, ik mag dinsdag weer naar de tandarts had afgelopen dinsdag voor 24 sept afspraak gemaakt, en of de duvel het doet, breekt me donderdag een stukje kies af.. Voor de zekerheid maar voor komende dinsdag een afspraak gemaakt. Klus ze vandaag En hoop dat het snel gaat lukken met iui! @missq, Dat is al een behoorlijk buikje Heel mooi! Bij begin je nu ook langzaam wat te zien. mag ook langzaam wel, maar volgens de gync, is de kans groot dat het geen toeter gaat worden aangezien ik er fijn en compact ben ghehe.. Van de ene kant wel jammer, wil er toch nu wel langzaam mee gaan pronken. Wanneer heb je weer echo? Willen jullie van te voren weten wat het gaat worden?
O da's al heel dicthbij Renee! Kan me voorstellen dat de spanning nu wel stijgt . Dus er valt dan nog weinig te pronken met je buikje? Komt vanzelf hoor. Bij een eerste schijnt het vaak wat langer te duren. Maar ik denk dat je aan het einde blij mag zijn dat het een 'bescheiden' buikje blijft, tis een heel gesjouw lijkt me namelijk .
@Renee, ohhh dat is al heel snel Hihi geen wonder dat je een beetje gestresst bent... Heb je er zin in? Of nu nog even niet? @Pien, ja kan er inderdaad weinig aan veranderen! Ik voel me inderdaad eindelijk iets beter. Kan alweer een poos rechtop zitten en normaal gapen hihi. Haha ja misschien vindt manlief het wel leuk als je ook wat in het huis doet Balen dat het er toch weer van gaat komen. IUI gaat het worden voor je... Je mag meteen beginnen toch? @MissQ, WOW jij krijgt binnenkort al vragen hoelang je nog moet hihi. Voel je je goed? Denk dat je heel blij bent als je de 20 weken voorbij bent of niet? Hier zouden we dus vandaag op vakantie gaan, beetje dubbel gevoel. Maandag nog controle en dan hopen we woensdag ofzo nog wel even weg te gaan, wat is het alleen lastig om iets te vinden wat nog een beetje betaalbaar is pffff... Ik ga nog ff op zoek. Fijn weekend allemaal!
@sun, heb er enorm veel zin in vooral na afgelopen dinsdag, zijn vrienden van ons getrouwd kreeg ik toch de kriebels van