Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Haha Sun, die vraag kreeg ik enkele weken geleden al ;) Voel me op zich best goed. Alleen baal een klein ietsie pietsie beetje van de bandenpijn. Hierdoor blijven dingen, die ik graag opgeruimd/schoon wil hebben, een beetje liggen. Ik zal inderdaad blij zijn als de echo van 10 september achter de rug is en ons kleintje goedgekeurd is.

Wel balen dat je nog niet op vakantie bent. Gaat het nu beter met je buikpijn? Dikke knuff.

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: hoop dat je nog een leuke bestemming weet te vinden, moet vast wel lukken toch? Waar zoek je het ergens?

All: dag 1 van nieuwe cyclus is vandaag begonnen. Betekent dat ik maandag mag beginnen met het spuiten van de menopur. Maandag erop dan voor de 1e follikelmeting en hopelijk dan die week ook ergens de IUI. Jaja, spannend hoor. Het circus gaat nu echt beginnen!

3. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien, spannend zeg! Hopelijk brengt de mmm voor jullie een zwangerschap en een mooi kindje!

Sun, hoe is het met je klachten? Nog buikpijn?

@all, ik begin me steeds beter te voelen. Alleen nog moe, maar dat is prima te handelen. Ook voor mij is de volgende mijlpaal de 20 weken echo. Ik moet alleen nog iets langer wachten dan MissQ ;)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik hoop het ook zo S....Fijn dat je je weer beter voelt, lekker veel rust nemen zou ik zo zeggen ;).

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Pien, wat spannend!!!

@S, gelukkig dat de vermoeidheid wat afneemt!!

6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hier gaat het een stuk beter en we gaan woensdag toch nog lekker twee weken naar Frankrijk. De arts vindt het ook een goed idee zolang we maar niet in de rimboe gaan zitten.

Ben alleen zooooooooo bang om ongesteld te worden...

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Sun, fijn om te horen dat het beter met je gaat! En lekker, dat jullie er alsnog even lekker uitgaan. Kan me best voorstellen dat je bang bent om ongesteld te worden. Het is ook een spannende tijd he! Maar ga voor je duimen dat alles goed voor jullie gaat verlopen! Ook een beetje proberen te genieten van de vakantie, het is ook allemaal niet niks he! Ik vond die paar maanden in het ziekenhuis al erg stressvol, en dan mag ik nog van geluk spreken. Dus probeer toch te genieten van jullie vakantie! Het is je gegund!
    Kan je over 2 dagen al testen? Of moet je daarvoor langer wachten nu?

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O kan me zo voorstellen Sun! Wat is het toch spannend.... Heel goed dat jullie hoe dan ook lekker op vakantie gaan! Ik hoop dat je er van kunt gaan genieten en des te meer omdat jullie dan gewoon lekker positief testen in de vakantie :D!! Ik duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim enz.... :D!
    Oh maar dan moeten wij tot na jou vakantie ook wachten op uitslag ;), vind het ook zo spannend!

All: ga over half uurtje eerste spuit zetten, ook spannend ;)

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Pien, ik denk aan je!!!!!! Je zult nu ongeveer de spuit gaan zetten, zet hem op meis!!

@Sun, wat heerlijk om er toch nog even tussen uit te gaan. En inderdaad.. wanneer mogen jullie een testje doen!!? We blijven duimen dat je ongi eindelijk eens weg mag blijven.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Nou meiden, het is gelukt hoor!
    Wat een toestand toch zeg, werd er helemaal onzeker van... m'n man heeft uiteindelijk geholpen om het flesje schuin te houden, anders kreeg ik niet alle opgeloste vloeistof er weer uit... En ik begon gelijk te twijfelen hoeveel ik nu spuiten moest....Ik had denk ik een prikvoorbeeld voor IVF meegekregen waar gesproken werd van ampullen... i.p.v. ampul.... dus ik al helemaal in de war. Heb het hopelijk goed gedaan... Je mag er wel een kwartier voor uitrekenen wil je de spuit eindelijk in je lijf hebben zitten. Hopelijk wordt ik er nog wat handiger in ;). De prik op zich is peanuts, maar voordat je de spuit zover hebt ;).

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Even spammen meiden ;) Foto is net gemaakt met 17+6...

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien, hebben ze het in zh niet voorgedaan? Maar wat een gedoe. Hoop dat je snel handig erin wordt. Dus voor jou ook spannende tijden :)

@missq, wat een heerlijk buikje! Zal binnenkort ook eentje maken na trouwagenda haha

13. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx meiden. Ben er gewoon niet lekker van, zo spannend is het... Gister wist ik zeker dat ik ongi ging worden maar dat is echt nergens op gebaseerd. Nu iets misselijk. Tosti staat voor mijn neus maar heb er geen zin in... Zegt helemaal niks, kan ook van de medicijnen komen maar toch! Gelukkig hebben we afleiding en zijn we de auto aan het inpakken, camping aan het uitzoeken enz. Elke keer als ik naar de wc moet, ben ik bang bloed te spotten, pffff, wordt gek van mezelf.
    Denk dat ik vrijdag ga testen als er dan nog niks te bespeuren is. Ze zeggen dat je pas 18 dagen na terugplaatsing mag testen maar dat is pas dinsdag, dan weet ik het allang (hoop ik).
    Hopelijk nemen we de laptop mee, dan kan ik jullie misschien tussendoor ff op de hoogte houden als we wifi hebben...

@MissQ, pffff je groeit met de dag :D

@Pien, ja het is even wennen maar je wordt er steeds handiger in hoor! Het begin is er, spannend he?!

@Renee, alvast heel veel plezier met jullie bruiloft donderdag! Ik duim voor mooi weer:D

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, bedankt. Jij heel veel plezier. Probeer lekker re genieten. En heeel veel succes komende dagen. Maar dat gaat zeker goed komen.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: o wat is het toch spannend meid! Hoop zo dat die misselijkheid een goed teken is :)! Gelukkig geeft de voorbereiding op de vakantie wat afleiding. Heel herkenbaar die angst om bloed te spotten bij de wc-gang.... En er is vast nog wel plek in de auto voor een laptopje ;).

Renee: nog 2 nachtjes :)

All: heb nu last van diarree, ben bang dat het door de menopur komt :(. Niet leuk... hopelijk trekt het snel weer bij en moet mijn lijf ff aan die hormonenboel wennen... vanavond weer spuiten... leuk is anders, maar ja alles voor het goede doel dan maar he.

16. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ja begint nu wel spannend te worden, haha ik heb er nu al slapeloze nachten van ;) Dat laatste heeft helaas met de rug te maken. Hoop dat ik vanavond eens goed kan slapen, dat mn ogen wat minder dik worden haha :)

17. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Renee, slechte rug? Das balen zeg. Slaap lekker in elk geval!!

MissQ wat een mooi buikje zeg!!!! Ziet er goed uit!

Pien, zet hem op met de IUI in september. Waarom krijg je menopur? Voor follikel stimulering? Ik hoop voor je dat het toch een klein virusje is en niet een bijwerking.

Gister 1e echo gehad. Wat vond ik het spannend, ik ging bijna van m'n stokkie. Ze was zo lang stil. Maar alles bleek goed te zijn er was iets van een hartje te zien. En nog wel wat maar eigenlijk zag ik gewoon niet zoveel en haalde ik hoofd en staart door elkaar. Als je geen kenner bent... Maar goed alles goed dus. Wat vond ik het spannend. En nu heel blij. Maar toch de vingers nog ietsie pietsie gekruist tot de volgende echo. ja je staat er toch naief in he. Maar goed we waren dus wel blij. Ik vraag me af wanneer ik het aan iedereen zal vertellen. Wat zouden jullie doen?

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Sun wat spannend!!! Heb er een goed gevoel bij hoor!!!

Pien, goed hoor knap hoor dat prikken. Dat valt gewoon niet mee. Tis een gedoe, heel anders dan een pil slikken.

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Renee, plakjes komkommer op je ogen leggen tegen dikke ogen, heerlijk ontspannend en je ogen komen er weer fris en fruitig onderuit. Heb je er zin in? Nog 1 nachtje slapen, woeiiiiiii !

@Elba, toen ik van Silvester zwanger was wisten we het met 6 weken en 5 dagen en hebben we gewacht tot aan de 12 weken om het iedereen te vertellen. Nu hebben we gelijk tegen iedereen gezegd dat we een positieve test in handen hadden. Dit omdat je dan ook steun krijgt van je omgeving mocht het mis gaan. Van dat laatste moet jij natuurlijk niet uitgaan. Maar het is wel iets om in je overweging mee te nemen. Wat fijn dat jouw echo goed was, is toch altijd een pak van je hart als je een kloppend hartje ziet! Enneuh, schaam je niet hoor, ik (als .."echo-kenner"..) zie soms nog niet helemaal op mijn eigen echo's wat nu voor of achter is hoor!!! Heb er van 15 weken eentje waarvan ik het nu echt niet meer zou kunnen zeggen ;)

@Sun, is het al bijna vrijdag ;)

@Pien, gaat het goed met prikken?

Vanmorgen een hele mooie echo gehad, wat was ik blij zeg! Hartje klopt goed en de kleine is erg bewegelijk!!! Bloedonderzoek was helemaal goed en bloeddruk ook. Maandag weer echo. Gyn vond het helemaal niet vreemd dat ik juist nu heel erg terug moet denken aan de zwangerschap van Tristan en Kyra, hij zei wel dat iedere zwangerschap anders is. Iets waar ik me dan maar aan vast moet houden.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: nog 1 nachtje... ik hoop dat je lekker slaapt meid en morgen frist en fruitig op de grote dag kunt zijn :D. Geniet er van meid!

Elba: thanks, het is niet makkelijk dat spuiten, maar ik denk dat ik er nog wel wat handiger in wordt. Alles voor het goede doel he. Fijn dat jou echo goed was :). Kan me voorstellen dat je altijd een beetje reserve houd, maar gewoon uitgaan van het positieve. Ik zou niet weten hoe lang ik het voor me zou kunnen houden. 12 weken is zo lang ;). Bovendien weten inmiddels aardig wat mensen dat we met IUI bezig gaan, nou die kan ik toch ook niet zo lang in spanning houden mocht het eindelijk raak zijn? Ik zou in elk geval directe familie (ouders, broer zus enzo) wel vrij direct inlichten. De rest kan later wel.
    Miss: fijn dat bij jou ook weer alles goed was :). Kan me best voorstellen dat je terugdenkt aan je vorige zwangerschap. Probeer zoals de gyn zegt vast te houden aan dat deze zwangerschap weer anders is en ik hoop en duim met je mee dat het helemaal goed mag gaan tot aan het einde met een mooi, gezond kindje als resultaat!

Deel Deze Pagina