@Elba, een sterke rug heb ik inderdaad niet Denk dat ik dat komende tijd extra zal merken. Vannacht ook van bed naar bank en van bank naar bed verhuisd. Denk dat ik binnenkort ga beginnen met wekelijks een paar dagen te gaan zwemmen, kijken of dat gaat helpen. En komende maandag bespreken met de gync. Wat fijn om te horen dat de eerste echo goed was! Wij hebben het vrij snel aan onze ouders verteld, volgens mij een week later toen we de positieve test hadden. Tevens wisten ze ook dat we in het ziekenhuis ervoor waren, dus het was extra leuk om te vertellen dat het gelukt is. @Missq, Thnx voor de tip Straks even relaxen Heb het wel nodig haha weer niet veel nachtrust gehad. Maar heb er enorm veel zin in Fijn om te horen dat de echo van vanmorgen goed was! Volgens mij wel vrij normaal dat je nu veel terug denkt aan de vorige zwangerschap. Hoor van meerdere waar helaas al eens een zwangerschap verkeerd is afgelopen dat ze dat toch altijd in hun achterhoofd hebben bij een andere zwangerschap. Maar vind het heel fijn voor je dat je nu extra controle hebt! Ik hoop dat je hierdoor toch een beetje rust kan vinden. @Pien, dankjewel Voel me nog niet helemaal fris en fruitig haha maar dat zal wel goed komen Wanneer moet je voor de eerste echo? Neem aan dat ze binnenkort gaan kijken hoe de groei ervoor staat ofniet?
Renee: Gefeliciteerd met je trouwdag!! Hoe was je dag? Hebben jullie het mooi gehad?? Maandag heb ik eerste follikelmeting. Ben heel benieuwd... Hoe zou het met Sun zijn . Ik hoop het toch zoooooo dat hier eindelijk weer een roze wolk verschijnt .
EVen mijn berichtje spammen wat ik bij gratis heb gezet op zp, misschien kan ik er hier iemand blij mee maken. Ik heb hier 3 vouchers liggen voor een gratis brunch bij Van der Valk Nuland of 's-Hertogenbosch-Vught op zondag. 1 persoon gratis tegen 1 betalende persoon. Deze vouchers zijn dit weekend en volgend weekend nog geldig. Helaas hebben wij al afspraken staan, dus kunnen we zelf niet. De vouchers mogen gratis weg! Wie kan ik hier blij mee maken?!!
hoi meiden hier weer een teken van leven ben druk druk druk en niet meer zo veel aanwezig op zp vandaag hebben we een bruiloft spreek jullie snel ♥
Hallo allemaal, Zo langzaam een beetje bijgekomen van een super leuke dag gister. We hebben ons goed vermaakt, en wat hebben we een geluk gehad met het weer vergeleken met vandaag. Maar we hebben echt genoten van gister. Haha we hebben zelfs de krant gehaald (limburgsdagblad) Mijn opa kon er helaas niet bij zijn hij is afgelopen maandag opgenomen in het ziekenhuis ivm weinig lucht. Na heeeeeeel veel geregel met het ziekenhuis (in boxmeer) met de ict afdeling is het gelukt dat hij een laptop heeft gekregen, en heeft hij de trouwerij live kunnen volgen via skype Waarschijnlijk extra reclame voor het ziekenhuis Hebben ze de krant in gelicht en hebben ze een artikel geplaatst. Daarnaast heeft hij extra luxe eten gekregen en een biertje erbij @Pien spannend maandag dus Ben benieuwd. Jaah ben ook zeer benieuwd hoe het met sun is! Hoop zo voor haar dat goed gaat! @Gesien, veel plezier vandaag.
Wat zien jullie er super mooi uit!!!!! En wat leuk dat opa in de krant staat Heb je een beetje kunnen genieten van deze mooie dag?! Ik weet nog dat toen wij gingen trouwen, we een beetje geleefd werden die dag. Ow.... *bloos*.. Nog van harte gefeliciteerd!!!!!
Dankje We hebben er aardig van kunnen genieten, alleen de "ceremonie" is een beetje langs me af gegaan, wel gekeken maar niks opgenomen haha Maar het staat op camera. Maar denk dat ik wel een paar dagen nodig heb om bij te komen
Wat leuk Renee die foto , jullie staan er stralend op!! Fijn dat het zo'n mooie dag was. Jammer dat je opa er niet bij kon zijn, maar wel een hele leuke oplossing gevonden! Geniet nog maar lekker ff na
Bedacht gisteren dat we onze eerste IUI misschien wel op onze trouwdag krijgen. A.s. vrijdag zijn we 5 jaar getrouwd en zit ik op CD 14...
@Pien, wat leuk zeg, ga duimen dat het in een keer gaat lukken Zou toch wel heel speciaal zijn als het dan zou lukken he!
Dankje Renee, zou zeker heel speciaal zijn, ik hoop dat het een keer niet te mooi is om waar te zijn, maar dat het gewoon waar is .
Vandaag zit ik op dezelfde termijn als toen Tristan en Kyra geboren zijn. Ik heb gisteren een hele mooie foto van hun in sepia af laten drukken en die staat op jun kastje bij het urntje, de knuffeltjes en de rest van de spulletjes. Zojuist 2 paarse viooltjes erbij gezet en 2 paarse waxinelampjes aangedaan. Gevraagd of ze willen waken over deze kleine uk in mijn buik. Hopelijk mag hij of zij nog een week of 20 in mijn buik blijven zitten.
Lieve meiden, ff vanaf mijn telefoon (hebben geen laptop helaas) maar ik kan het niet geloven, wij zijn ZWANGERRRRRR!!!! Gister posi test en vanmorgen stond het zelfs in beeld
@missq, heel mooi hoe je ermee omgaat. En ook mooi dat je ze zo in jullie gedachte houdt. @sun, SUPER van harte gefeliciteerd. Eindelijk geniet er maar lekker van. En nog een fijne vakantie
Sun: WOW GEFELICITEERD!!!! Helemaal geweldig meid, echt het is je zo gegund . Ik dacht vanochtend nog: hoe zou het met Sun zijn? Ben echt super blij voor je meid, eindelijk!! En nu genieten aan het blazen ? Hoe voel je je eigenlijk? Voelde je het al aankomen of is het een compete verrassing?