Miss: wat heb je er een mooi ritueel van gemaakt meid. Heel bijzonder. Ik denk dat het heel goed is om zoiets te doen. Ik hoop dat je er op kunt vertrouwen dat het goed komt!
Thx Pien. Vanmorgen al zijn best zitten janken. Nu proberen om zo druk mogelijk bezig te zijn om deze dag maar zo snel mogelijk voorbij te laten gaan. Koelkast is al weer schoon en vriezer ijsvrij en schoon. Nu bezig met het vouwen van tig wassen.
Je mag er best even aan toegeven meid. Is helemaal niet erg. Maar snap ook wel dat je dat niet de hele dag wil en kan doen. Je huishouden profiteert er wel weer van . Ik zal straks de kluskleren weer aantrekken. Afleiding werkt voor mij ook goed. Morgen de eerste follikelmeting, ben zo benieuwd of het de goede kant op gaat .
Sunnie!!!!! Gefeliciteerd man!!! Geweldig. Leuk man. Hopelijk is het een goeie plakkerd! en ehhh heb je nog wat in de vriezer mocht hij of zij een broertje of zusje willen? Pien hoe is het met het prikken? Ben je al bijna aan de pregnyl toe?
ebla: morgen de eerste follikelmeting. Ben benieuwd hoe ver het is. Moet zeggen dat ik wel klaar ben met die spuiten, doet toch iedere keer best pijn , dus hopelijk snel die pregnylspuit erin en dan op voor de IUI! Hoe ist met jou? Hoe voel je je, lekker aan het genieten?
20 voor 9. Jij veel plezier morgen met het bewonderen van je kindje . Je kunt al bijna zien wat het wordt of niet? Of bewaar je dat voor de 20 weken echo?
Morgen mag zich dus bijna iedereen melden in het ziekenhuis? wij moeten er morgen om 14.50 zijn. Maar volgens mij gewone controle zonder echo Maja dag zien we morgen wel @pien succes morgen hopelijk mag je snel de pregnylspuit zetten moet er veel geklust wordwn? @missq, heel begrijpelijk dat je vanmorgen even alles eruit hebt gehuild het is ook niet niets he. Hoop dat je morgen weer een.mooie echo hebt.
Mijn moeder gaat morgen mee naar de echo. Het geslacht zien manlief en ik hopelijk 10 september met de 20 weken echo (ik ben dan 19+6).
De echo was helemaal goed, wat ben ik blij!!! De kleine was druk aan het bewegen en we hebben het hartje horen kloppen. We konden zelfs zien dat de kleine aan het drinken/slikken was, zo onwijs super! We hebben een rits met foto's meegekregen, mama was blij want de gyn had speciaal voor haar ook een foto afgedrukt Maandag de 20 weken echo <3
Leuk om te horen dat de kleine goed actief is en wat leuk dat je moeder ook een foto mee kreeg. En wat grappig dat jullie konden zien dat de kleine deed drinken. Vandaag hebben wij het hartje alleen gehoord. Over 4 weken hebben we de 20 weken echo, in de avonduren, is wel fijn. Kan nu al niet wachten. Vandaag vakantie geboekt over 2 weken zitten we in barcelona heel spannend wordt de eerste keer vliegen voor me en even bij de babydump geweest, kan niet wachten om alles in te slaan
Miss: super meid! Weer een geruststelling zeker! Renee: ow allemaal leuke dingen! Ben jaloers . All: Hier vandaag allereerste follikelmeting gehad voor allereerste IUI, nou en wat denk je? 3 dominante follikels van om en nabij de 15 mm. Ik had al zo'n vermoeden dat er wel wat gaande was, nou dat is gebleken. Fertiliteitsarts deed er vervolgens helemaal niet spannend over, ze vond het een hele mooie reactie . Ze zegt dat de kans echt maar heeeel klein is (minder dan een procent) dat het een 3-ling wordt. Nou en dat wil ik dan maar al te graag aannemen, want aan afbreken moet ik eerlijk gezegd ook niet denken nu. Heb morgen gelijk weer een afspraak staan, want ze twijfelde nog over woensdag, maar dat was misschien aan de late kant. Nou dat moeten we niet hebben natuurlijk, geen risico's! Aan de hand van morgen zou ze waarschijnlijk wel kunnen bepalen wanneer de IUI moet zijn. Ben op zich wel blij met 3 eitjes, was al bang dat het er echt te veel zouden zijn, en ook fijn dat er meer dan 1 is, omdat ik anders van mezelf toch ook wel 1 heb... en misschien toch ietsje meer kans dat er iets raak schiet dit keer? Natuurlijk bekruipt me wel een heel klein beetje de angst van een 3-ling...
Ooh pien wat spannend en wat zijn de folikkels snel gegroeid. Kan me voorstellen dat je met de gedachte zit over een 3 ling. Maar dat zal w goed komen toch. Denk dat de gync wel weet of het wel of niet Oke is. Heel veel succes zal voor je duimen
SUN!!!! gefeliciteerd! Helemaal geweldig! Pien, spannend voor jou weer zeg. Hou vol he. MissQ, wat een bijzondere tijd voor jullie. Het is naast emotioneel ook wel mooi dat je op bijzondere momenten aan Kyra en Tristan denkt. Zo worden de vlinderkindjes nooit vergeten. Dat zie ik ook in mijn omgeving. Volgende keer geef ik een uitgebreide update. Ik ga lekker slapen! S
Follikelmeting 2 vandaag en maar goed dat ik gelijk vandaag weer kwam, want anders waren we dus mooi te laat geweest! Eitjes waren in 1 dag van 15 naar 18,5 en 19 mm gegroeid . Fertiliteitsarts zei dat 1,5 mm gemiddeld per dag was, maar ze was weer zeer te spreken , 'mooie reactie heb je' . Maar 1 van de 3 eitjes is hetzelfde gebleven dus ik hou er hoogst waarschijnlijk dus maar 2 over om te laten springen, maar da's dan misschien toch maar beter ook he . Heb om 18:00 uur de pregnyl gezet en dan donderdag om 10:15 de inseminatie, spannend . Komt bij mij nu ook wel wat de angst dat we niet te laat zullen zijn, die eitjes van mij gaan blijkbaar zo snel... straks zijn ze al ruim gesprongen voordat de IUI plaatsvindt... Ze rekenen bij ons 40 uur tussen pregnyl en inseminatie. Volgens mij is dat aan de ruime kant als ik zo google. Lees veel tussen 36 en 40 uur. Heb voor de zekerheid vlak voor de pregnyl nog een ovulatietestje gedaan en die was gelukkig nog negatief, dus hopelijk geen spontane eisprongen tussendoor . Ben echt enorme controlfreak, wordt moe van mezelf .
Wauw die zijn snel gegroeid. Hoop dat donderdag alles goed gaat komen heel veel succes. Wat spannend.