Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankjulliewel! Het is inmiddels al gepiept. 28 miljoen zwemmers zijn binnen ;). Het viel wel mee, eendebek was niet echt prettig, maar voor de rest viel het mee. 15 blijven liggen en toen mocht ik weer gaan. Nu kan het grote wachten beginnen....

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Spannende 2 weken Pien! DUIM DUIM DUIM!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Miss :)

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Fijn om te horen dat het meeviel. Waren de folikels al gesprongen? Nu wachten :) succes

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Renee, nee geen idee (he dat rijmt ;)). Volgens de verpleegkundige zou het allemaal goed getimed moeten zijn, dus ja, dan maar op de blauwe ogen vertrouwen ;).

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Check mijn onderschrift es ;) !!!!

7. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cool MissQ, een jongetje! Gefeliciteerd.

Pien, succes met wachten. Duurt lang hè. Hou vol!

Hier gaat het goed. Ben ook erg benieuwd naar de 20 weken echo maar wij moeten nog even wachten. Ik heb behalve dat ik moe en soms wat emo ben bijna nergens last van. Een heel verschil met mijn eerste zwangerschap. Die eerste weken zijn gewoon erg zwaar maar het is het allemaal waard uiteraard!

Vanochtend voor het laatst geplast voor MvM. Ook wel weer fijn dat de flessen de deur uit gaan.

Voorzichtig zijn we bezig met de voorbereidingen om zoonlief een nieuwe peuterkamer te geven zodat hij plaats kan gaan maken voor zijn brusje. Hij gaat binnenkort over zodat er een aantal maanden zit tussen zijn nieuwe kamer en de komst van brusje. Leuke tijden in aantocht!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ha een jochtie MissQ, wat leuk!! En fijn dat het weer helemaal goed was :)!
    S: fijn meid dat het goed gaat, zeker vergeleken met je vorige zwangerschap he.

Hoe ist met de rest hier? Beetje rustig he ;). Sun hoe ist met jou? Al terug van vakantie en hoe voel je je?

All: hier loopt het niet zo lekker. Sinds 1 dag na IUI bloedverlies en kramperig/opblazen/wat dan ook voor naar gevoel in mijn buik. Heb het nog steeds... heb via mail contact gehad met fert.arts. Het kan op zich geen kwaad, maar als het langer aanhoudt, mag ik weer contact opnemen. Het zou niet uit moeten maken voor m'n kansen. Maar vind het niet echt opbeurend moet ik zeggen...
    Ik kijk het nog 1-2 dagen aan en anders maar weer even horen. Ik heb het gevoel dat het iets hormonaals is, en dat het niet komt van de IUI zelf... maar goed, ik kijk het nog ff aan...

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, geleficiteerd :) ik kan ook niet wachten. Ben zeer benieuwd wat het bij ons gaat worden en of alles goed is natuurlijk.
    @s, vandaag heb ik ook de laatste keer urine ingeleverd. En fijn dat alles bij jou ook ok gaat.
    @pien. Hoop dat alles goed komt en dat je snel ook een positieve test hebt :) en wat fijn dat je contact per mail met de arts hebt.

Hier is ook alles wel Oke. Alleen ook hier erg moe laatste week. Opzich wel balen normaal kon ik zoveel doen. Dus dat is wel even wennen dat ik er aan toe moet geven. Hoort er bij. Voor de rest mag ik het wel afkloppen qua kwaaltjes. Owja het korte termijn geheugen is soms ook ver te zoeken haha.

10. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @missq, geleficiteerd :) ik kan ook niet wachten. Ben zeer benieuwd wat het bij ons gaat worden en of alles goed is natuurlijk.
    @s, vandaag heb ik ook de laatste keer urine ingeleverd. En fijn dat alles bij jou ook ok gaat.
    @pien. Hoop dat alles goed komt en dat je snel ook een positieve test hebt :) en wat fijn dat je contact per mail met de arts hebt.

Hier is ook alles wel Oke. Alleen erg moe laatste week. Opzich wel balen normaal kon ik zoveel doen. Dus dat is wel even wennen dat ik er aan toe moet geven. Hoort er bij. Voor de rest mag ik het wel afkloppen qua kwaaltjes. Owja het korte termijn geheugen is soms ook ver te zoeken haha.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Renee :). Hoop het ook, en ja zeker fijn dat je via mail contact kan hebben. Jij maar lekker aan de vermoeidheid toegeven meid. Nog eventjes en je kunt ook zien wat het wordt: wil je het ook weten?

12. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien, wat vervelend dat je zoveel klachten hebt. Ik kan me voorstellen dat het je nog meer onzeker maakt. Ik hoop echt voor je dat het niets met de IUI te maken heeft en dat het 'work in progress' is voor een kleine beeb!

@Renee, Lekker veel slapen dat is de beste remedie dus hop naar bed! Het is al 10 uur geweest! ;)

13. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien, wij willen het ook weten :) haha als men het kan zien wil ik het ook graag weten. En natuurlijk makkelijk voor de kleding enzo.
    Wanneer kan je ongeveer gaan testen?
    @s, haha ja normaal zou ik rond die tijd al gestrekt liggen :) maar met de vakantie lig ik rond die tijd gestrekt op de bank. Meestal moet manlief me dan weer wakker maken om boven verder te slapen. Wanneer heb jij de 20 weken echo?

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Stomme vraag, maar hebben jullie daar ook wel eens last van, dat bestaande ouders het altijd beter weten? Of zou dat toch door mn hormoonhuishouding komen op het moment :p Krijg er namelijk soms een beetje de sch*t van..
    Net naar een verjaardag geweest van de kleine van kennissen van ons (dochtertje is 2 geworden). En natuurlijk allemaal vrouwen met jonge kinderen. En we hadden het over de zwangerschap en daarna met werken enzo.. Ik moet na mijn zwangerschapsverlof gewoon weer gaan werken ivm het inkomen. Ik hoop dat het financieel mogelijk is om van 5 naar 4 dagen te gaan werken. Mijn moeder wil 2 dagen oppassen en we hebben het geluk dat mijn partner de maandag thuis is. Nu kwam het eerste kritiek punt van andere, "het kind bij een wildvreemde droppen" Ummm het is mijn bloedeigen moeder..
    Nu het andere kritiek punt.. Ik werk naast het werk ook in de tattoo shop, waar mijn partner gedeelte eigenaar van is. Nu wil ik dit ook graag blijven doen na de zwangerschap, want uiteindelijk is het de bedoeling dat dit mijn bestaande werk gaat vervangen. Maar voorlopig zal dit gewoon nog 1 dag in de week blijven, wil namelijk eerst goed genoeg zijn om het fulltime te gaan doen. Die ene dag is het namelijk ook de bedoeling dat de kleine gewoon mee naar de winkel gaat, mijn partner is er namelijk ook, en dat is opzich heel goed te combineren met een kleine erbij, aangezien er ook de ruimte ervoor is. Mja dit was dus eindelijk volgens de andere ogen niet goed.. Vroeger toen wij nog jong waren gingen we ook veel mee, en we hebben ons altijd goed vermaakt, en werd altijd goed naar ons gekeken..
    Mja lijkt net of alles hoe ik het wil gaan doen later bij de bestaande ouders verkeerd is.. Echt heel frustrerend. Zelfde als borstvoeding.. Ik zelf voel me er op het moment niet prettig onder, nooit gehad en nu nog steeds niet. Ik heb momenteel zoiets van ga ik ook niet doen, voor het feit dat ik me daar niet prettig bij voel. Mss dat dit gevoel veranderd komende weken, maar is dat niet het geval, gaat het de fles worden. Ojee dat het dus ook niet moeten zeggen, blijkbaar hadden alle moeders die vandaag aanwezig geweest de borstvoeding gegeven..

Of zou dit pas een begin zijn en wordt dit alleen maar erger?? :p

Hahaha oeps, een het is best een verhaal geworden, maar moest het even kwijt. Sorry! :)

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Och jeetje Renee, trek het je vooral niet aan al dat commentaar. Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten... je moet het lekker zo doen als het voor jou/jullie goed voelt meid! Ik vind het juist leuk dat je het allemaal niet helemaal 'standaar volgens het boekje' wil doen, juist omdat je daar zelf goed over nagedacht hebt. Volgens mij zijn moeders echt vreselijke wenzens wat dat betreft :p, altijd commentaar op elkaar over opvoeding ect. Ik hoor ze onderling ook wel eens praten of juist over andere moeders roddelen hoe slecht die het wel niet doen... Het lijkt mij eerlijk gezegd ook vreselijk om op een schoolplein tussen allemaal moeders je kinderen op te moeten halen, niet vanwege de kinderen, maar vanwege de moeders ;). Dus hoewel het voor mij nog niet aan de orde is, leef ik al helemaal met je mee ;). wil je niet ontmoedigen, maar ben bang dat dit nog maar het begin voor je is ;). Gewoon negeren, doe wat goed voelt zou ik zo zeggen!

16. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Renee, wij hebben de 20 weken echo op 4 oktober. Echt nog eventjes wachten dus.

Wat jouw verhaal betreft ben ik het helemaal met Pien eens. De enige remedie is stug je eigen richting blijven volgen en misschien de raad opvolgen van een aantal goede vriendinnen om je heen die zich wel willen verplaatsen in jullie situatie. Ik denk dat het nooit anders zal worden. Gaat het niet over borstvoeding dan gaat het om de keuze van de school of waar je naartoe op vakantie gaat. Ene oor in, andere weer uit :)

17. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, renee, iedereen weet het altijd beter. Heel herkenbaar. Maar vertrouw maar op je zelf. (das dan misschien ook weer betweterig, maar niet zo bedoelt)

18. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Hahaha oke, ik ligt dus niet aan mij :p Ik trek me er opzich niet veel van andere aan, bekijk alles behoorlijk nuchter. Iedereen moet vooral dat doen waar hij of zij zich het beste bij voelt, ik heb nog nooit iemand scheef aangekeken over bepaalde opvoedingen. En dat vind ik dan wel jammer dat een groot gedeelte daar niet over denk. Achja heb er altijd al schijt aan gehad, dus dat gaan we niet veranderen :)
    Hahaha was er bang voor dat dit pas het begin was :p

19. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx meiden, ben weer terug uit het warme Frankrijk!

Voel me prima, moet alleen erg veel plassen en vreselijk zere borsten, heb gister zelfs al een nieuwe bh gekocht, vreemd hoor:D
    28 september hebben we de eerste echo, spannend hoeveel het er zijn en of alles goed is natuurlijk... Nog twee weken...

@Pien, hoe voel jij je nu? Heb je nog last? Wanneer zou je mogen testen?

@Renee, gewoon doen waar je jezelf het best bij voelt en proberen je niks van anderen aan te trekken! Hier begint het nu al hihi. Ik hou me maar goed vast:D

@MissQ, WOW een jongen, wat leuk!!!

20. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, heerlijk van de vakantie genoten? Kwaaltjes horen zich bekend aan :) pijn in de borsten heb ik gelukkig al een tijdje niet meer. Heb gister ook nieuwe bhs gekocht, had er nog maar 2 waar ze niet uitvielen haha hoop dat ze zo blijven, ben van een kleine b naar een volle c gegaan :p maar dat zien we dan wel weer :)

Deel Deze Pagina