Haha vindt manlief vast niet erg Ik heb gister een meegroeibh gekocht, zat meteen een stuk comfortabeler...
Hij vind het idd niet verkeerd haha meegroei bh wil ik me ook nog halen. Gister nog twee gewone gehaald. Waren bij de primark, kosten daar drie keer niks waar ze trouwens ook hele leuke baby kleding hebben. 7 rompertjes met leuke opdrukjes voor 9 euro. Als we al wisten wat het ging worden, waren we waarschijnlijk met nog meer tassen thuis gekomen
Sun: goed te horen dat het goed gaat meid! En die kwaaltjes zijn ook alleen maar een goed teken . Zo lang je niet hele dagen kotsend boven de plee hangt dan he . Goh dus het kunnen er ook nog 2 zijn, dat wist ik niet meer. Spannend zeg! Zou toch leuk zijn of niet 2? Ik had 2 eitjes bij IUI en dacht ook al na over 2, lijkt mij wel leuk . Maar goed ik moet het nu ook niet overdrijven he, eerst maar eens afwachten of er uberhaupt iets plakken blijft . Nog ruim een week wachten.... Voel me verder inmiddels wel beter. Bruinverlies is sinds vandaag weg, hopelijk blijft dat nog 9 maanden weg en heb ook geen buikkrampen meer, alleen nog een super opgeblazen gevoel, maar dat zijn de darmen... Verder heb ik er echt geen idee van welke kan het uit gaat. We zullen nog ff geduld moeten hebben!
@Pien, spannend, ik ga voor je duimen hoor!!! Precies, ben (nog) totaal niet misselijk dus hoop dat dat wegblijft. 2 lijkt me ook wel leuk, mijn schoonzus heeft ook een tweeling na icsi maar denk dat dat ook wel heel zwaar is. Ze worden morgen alweer 4 en nu is het echt super leuk! We wachten onrustig af haha. @Renee, hihi ik kan ook niet wachten met shoppen Primark zit voor mij niet echt dichtbij maar ben er inderdaad wel eens geweest ja. Leuke winkel maar wel heel druk!
@sun, welke primark ben je geweest? Wij zijn 1 keer en rottterdam gweest, doen we nooit meer was ons te druk en chaotisch enzo. Wij gaan naar luik, ligt een uurtje van ons vandaan, voor ons wel redelijk te doen om de paar maanden. Ook lekker rustig vergeleken met rotterdam. Leuk dat mvm morgen langakomt, wordt het allemaal inderdaad nog spannendee en echter, tenminste dat was mijn gevoel.
Welkom terug Sunnie!!! Wat heerlijk al die kwaaltjes Goed dat je mee doet aan MvM! Even trouwens ons filmpje van de 20 weken echo spammen !!!! Echo van ons jochie met 19+6 - YouTube
Dames ik wens jullie een fijne zondag toe, en leuke komende week. Over een paar uur zit ik in het zonnige Barcelona begin nu wel een beetje nerveus te worden, eerste keer vliegen, maar het zijn gelukkig maar 2 uurtjes. @pien jij veel succes met wachten. Merk je nog geenn rare dingen? Ik zal voor je duimen
Veel plezier in Barcelona Renee!! (mocht je het nog lezen) En nee het lijkt hier niet de goede kant op te gaan. Bruinverlies is weer toegeslagen en het voelt ook gewoon alsof ik ongesteld moet worden, kan haast niet anders...
@Pien, oh nee toch, dat is K*... Hoe voel je je? Extra teleurgesteld zeker? Ik had ook zoveel meer hoop toen we met IUI begonnen. Dikke knuffel voor jou @MissQ, Gaaf zeg, mocht je die zomaar met je telefoon maken? Hij sliep zeker of is het een heel rustig kindje? @Renee, veel plezier in Barcelona maar dat zal je wel pas lezen als je alweer thuis bent hihi. @All, hier gaat alles prima. MvM geweest, de test knalde er alweer vanaf. Ze zei: het moeten er wel 2 zijn hoeveel HCG je aanmaakt. Haha kon ze natuurlijk helemaal niet zeggen maar wel grappig Ik kan alleen nu al mijn broeken amper aan, draag veel rokjes maar ook de panty/legging zit al snel te strak... Vind het eigenlijk nog wat te vroeg om al dingen te kopen... Stiekem vind ik het wel leuk
Natuurlijk is het leuk Sunnie! Een 2-ling zou toch ook super zijn . Ik fantaseerde daar ook al over toen ik 2 eitjes had bij de IUI. Nou ben reuze benieuwd, nog 2 weekjes en dan weet je het . En ja ben wel teleurgesteld, maar het dringt nog niet echt door. Ben nu super druk in ons nieuwe huis bezig gegaan. Wil die teleurstelling nog niet echt voelen, we gaan gewoon vol goede moed door. Geeft jammer genoeg wel weer een deuk in het vertrouwen, want misschien is IUI dus ook wel niet goed genoeg voor ons? Tis veel te vroeg om te concluderen, maar dat zijn toch gedachtes die al in me opkomen...
Pien, hoe gaat het nu? Is de ongi inderdaad aan het doorzetten? Ik hoop zo dat de ongi toch wegblijft. Sterkte meis!
@Pien, yep snap het helemaal. Heb precies hetzelfde gehad maar probeer de moed erin te houden. Op het moment dat je weer ongi wordt is dat moeilijker... Heeft het al doorgezet? Fijn dat je in het huis de afleiding kan vinden. Lekker klussen en er een mooi paleisje van maken. Dikke knuffel
Ja meiden tis helemaal doorgezet, stukkie heftiger dan anders zelfs. Zal wel door al die extra hormonen komen... niks aan . Maar ben al weer over de ergste teleurstelling heen. We gaan vol goede moed verder. Ik heb mazzel dat ik vorige ronde een extra ampul pregnyl (duitse variant) heb meegekregen, want anders had ik deze ronde helemaal niet verder gekund, tis weer eens op, zelfs de alternatieve middelen blijkbaar... Niet best zeg.
@Pien, balen zeg maar fijn dat je het al een plekje hebt gegeven. Ik ben flink aan het sparen voor je pregnyl hihi... @All, hihi let op, mijn buik
He Sun, super gefeliciteerd. Heb je 2 tp's? Ziet er goed uit!! Goed dat je mvm doet!!! Pien, wat een ellende!!! Zet hem op, zie het als een probeer/test ronde. En dan gauw mij achterna in iui 2!!!
Sjees Sun: ik zag eerst die buik en dacht: van wie is die?? Van jou dus ! Nou als dat er geen 2 zijn weet ik het ook niet meer . Mooi meid! Elba: hoe ist met jou? Hoe voel je je? Al mooi eindje op weg ben je! En ja hier klote zooi natuurlijk.... Maar hoop komt weer beetje terug inmiddels. Morgen weer beginnen met spuiten. En jij was met IUI nr. 2 ook zwanger, dus waarom ik niet? We gaan er maar weer voor!