Iedereen bedankt we hebben heerlijk genoten. Ik mis de zon nu al haha @pien wat balen meid. Gelukkig heb je een beetje afleiding met het huis. Hopen dat het snel raak is. @sun, wauw wat een buikje al heb je al een echo gehad? Ik zal een dezer dagen ook een foto plaatsen. Via de telefoon is dat allemaal wat lastiger. Gelukkig krij ik mn broeken nog redelijk aan
Fijn Renee dat jullie genoten hebben! Mooier kan ook haast niet he: net getrouwd, lekkere vakantie en dat alles met een lief klein beebje in je buik . Geniet er van meid! Lauwra hoe ist met jou meid? Lang niets gehoord... Hebben jullie inmiddels al een ICSI behandeling gehad?
@Pien inderdaad mooier kan bijna niet, maar helaas komt er weer een einde aan, maandag weer werken Vakantie had nog wel wat langer mogen duren, maar vind het al heerlijk dat ik eindelijk weer eens 3 weken vakantie heb gehad. En over 3 weken hebben we weer een lang weekend in Essen. Dus mag niet klagen. En dan nog in februari zo'n 16 weken ghehe Komende maandag ook maar eens het blije nieuws op het werk gaan vertellen.. Wilde het eigenlijk voor de vakantie doen. Maar aangezien wij ook altijd maar op alles moeten wachten, had ik zoiets van bekijk het maar. Zo is waarschijnlijk mijn contract 16 augustus over gegaan naar een vast contract, theoretisch gezien.. Maar formeel heb ik nog steeds niks gehoord.. Dus konden ze wat mij betreft ook de rug op.. Wilde toch eerst lekker genieten van het trouwen en de vakantie. Maar begin nu wel een beetje nerveus te worden, hopelijk wordt het een beetje positief opgevat.. Pfff zo stom he, zoiets leuks om eigenlijk te vertellen, en toch geen goed gevoel erover om het op het werk te vertellen. Maar goed, probeer me er niet al te gek mee te maken, eerst nog lekker genieten van het weekend. Komende dagen nog een keertje lekker gaan zwemmen en lekker uiteten en genieten van elkaar Hier trouwens een foto'tje van de buik, tijdens de vakantie, en zoals je waarschijnlijk aan het gezicht ziet, ik was aardig moe. Haha nu moet ik het wel vertellen aangezien het nu wel zichtbaar begint te worden. Echt grappig, in 3 weken tijd is het van bijna niets naar al duidelijk iets gegaan. Maar volgens mij nog best klein vergeleken met de andere buiken die hier voorbij komen. Haha enige mindere wat ik dan vind is dat de navel naar buiten komt. Zeg altijd de deurbel (dingdong iemand daar? )
Haha MissQ, jij wint Over een paar weken kom je niet meer overeind als het zo door gaat... Heb je er veel last van? @Renee, fijn dat je hebt genoten van alles. Jammer he, dat het dan ook weer zo snel voorbij lijkt te gaan. Hopelijk reageren ze leuk op het werk maandag. Mooi buikje ook al, leuk dat je het gaat zien! @Pien, hoe is het met jou? Gaat het goed met spuiten? Ik ga heeeeeel hard voor je duimen... Dikke knuffel @All, hier gaat het prima. Het wachten duurt alleen zooooo lang. Vrijdag de echo, nog minder dan een week hihi. Verder ben ik momenteel heel moe maar ja, ze zeggen dat dat minder wordt over een paar weken...
@sun, spannend vrijdag! Heel mooi moment. Moe zijn hoort er helaas bij, ik zelf had er de eerste 12 weken geen last van. Daarna begon het bij mij.. maar heb het idee dat het weer wat minder wordt. Ja heb in de vakantie mee lopen pronken in de metro in Barcelona stonden zelfs mensen voor me op wijzend naar de buik dat ik zitten moest heel grappig
@Renee, hahahaha kan je mooi misbruik van maken nu Ik mag van niemand meer tillen haha. Donderdag kreeg ik op mijn kop dat ik een doos aan het tillen was en van mijn moeder mocht het het weekend ook al niet hihi. Vind het wel grappig...
Haha ja idd gebruik van maken hier ook zodra ik iets wil rillen roept manlief al doe ik wel daar zeg ik geen nee tegen
Maak er maar dankbaar gebruik van meiden! Het is nu jullie beurt . Zelf vond ik het redelijk irritant van die zwangere dames die dan ineens niets meer konden... maar da's natuurlijk vorm van jaloezie . Ik zou het zelf ook doen, en niet zo'n beetje ook
Haha pien, daar ken ik er ook genoeg van je hebt er sommige tussen die goed kunnen overdrijven, die denken dat ze 9 maanden met de benen omhoog moeten zitten. Heb ik zelf ook een hekel aan. Probeer zoveel mogelijk alles zelf nog te doen, en dat lukt me nog aardig. Merk wel dat ik soms even op de rem moet trappen. Maar dan ga ik even zitten en weer met volle moed er tegen aan
@Sun, heb vooral last van het zuur de laatste tijd En mijn banden, maar ik heb in het begin gezegd, ik mag niet klagen. En dat doe ik dan ook niet he!!!! Ik begin ons jochie de laatste paar dagen zo nu en dan te voelen Ik heb een placenta die aan de voorkant ligt, dus voel je je kleintje later. Ik vind dat helemaal niet erg. Voelde Tristan en Kyra ook nog niet bewust, dus laat het maar heel langzaam komen. Ik heb woendag weer echo, ben benieuwd naar onze kleine man. xxx
Vandaag het grote nieuws op het werk verteld, werd redelijk positief opgevat.. Mja nu blijkt dat er in 3 weken tijd veel veranderd is.. Zijn veel mensen die dachten dat ze een vast contract hadden, maar het toch blijkbaar kunnen shaken... Mogen nog een paar maanden blijven en daarna weg.. Hoe dan ook werden ze ontslagen.. Het zit dus als volgt: degene die ontslagen worden hadden allemaal 3 keer een half jaar contract gehad. En deze waren ongeveer 2 maanden geleden afgelopen. Nu waren zij ervan uit gegaan dat deze gewoon verlengt is naar een vast contract. Nu heeft de baas een gedeelte hiervan op het matje geroepen, met de mededeling dat ze kunnen fluiten naar een vast contract, dat hij van het laatste contract een jaar contract maakt, dus mogen ze nog een paar maanden blijven en dan moeten ze weggaan. Niemand is het er natuurlijk mee eens maar zijn wel akkoord gegaan, want ontslagen werden ze sowieso of dit nu of over een paar maanden gebeurd.. Nu begin ik hem zelf ook wel een beetje te knijpen, aangezien 16 mijn overgang van los naar vast is gegaan.. Maar mss dat ik nu sterker in mn schoenen sta met de zwangerschap.. Maar ik heb nog niks gehoord over mij.. Dus wie weet hoef ik niet op het matje te komen, maar ga toch maar even voor de zekerheid de verzekering bellen wat een rechtsbijstand voor het werk gaat kosten Mja probeer me niet al te gek te maken, als het zo is dan is het toch zo..
Haha Pien, verschrikkelijk he?! Ik doe ook gewoon alles nog hoor maar soms moet je er misbruik van maken, vooral als mensen om je heen zo spastisch doen hihi. Jij mag ook snel oke?! @MissQ, valt dan nog mee dus alhoewel bandenpijn echt niet fijn kan zijn... Helpen Rennies of mag je die niet? Spannend weer woensdag zeker... Wel leuk als je het nu gaat voelen, het komt dan wat dichterbij he?! Kan me voorstellen dat het ook een moeilijke kant heeft! @Renee, kan je het niet gewoon aan de baas vragen? Dan zit je ook niet meer in onzekerheid. Ik ben bang dat er bij ons ook een reorganisatie aan zit te komen maar heb in de CAO gekeken en daar staat in dat als je zwanger bent, tot 6 weken na je terugkeer ze je niet mogen ontslaan. Maar ja, ik heb altijd een idee dat ze altijd wel iets anders vinden en zoeken als ze van je af willen... Ik werk er al tien jaar! Hopelijk mag je blijven!
@Renee, nu een rechtsbijstand afsluiten voor iets wat de komende 2 of 3 maanden (weet dat even niet helemaal zeker meer) voor gaat vallen, zal je niet lukken. Wij hebben het vorig jaar aan de hand gehad met een dakkapel en het steeds niet leveren van de rolluiken (zaten er op dat moment wel midden in). Verzekering zegt dan dat ze best een rechtsbijstand af willen sluiten, maar dat ze voor deze betreffende kwestie niets kunnen betekenen. Voordat je dus een rechtsbijstand verzekering voor het werk af gaat sluiten, zou ik je wel even goed laten informeren wanneer zij voor jou iets kunnen/mogen gaan doen als er iets aan de hand zou zijn (ik zou in ieder geval mijn mond houden over het feit dat je ze waarschijnlijk op zeer korte termijn nodig zou kunnen hebben). @Sun, ach, het zijn allemaal maar tijdelijke dingen he! Vanmiddag verpleegkundige gebeld en die gaf aan dat ik gerust rennie mag slikken, maar ben er een beetje huiverig voor. Ik ga het woensdag even met de gyn overleggen. Het komt allemaal iets dichterbij nu. Zondag van mijn nichtje haar zwangerschapsjas gehad! Is een echte meegroeijas, dus veel ruimte voor mijn buik! Vanmorgen definitief mijn verlof vast gelegd. 19 december is mijn officieel eerste zwangerschapsverlofdag, maar ik heb de maandag en dinsdag ervoor verlof ingediend. De 16de zijn Tristan en Kyra geboren en ik denk dat ik weinig behoefte heb om dan maandag gelijk aan de slag te gaan en allemaal leuke opmerkingen van collega's te krijgen die me alvast veel plezier wensen met mijn nieuwe zoontje. Iedereen op de afdeling snapte me gelukkig.
@MissQ, ja precies, gelukkig tijdelijk en mij hoor je ook niet klagen hoor, voel liever iets dan niets Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Gelukkig zijn ze op je werk erg begripvol, dat heb ik heel vaak anders gehoord! Wat lijkt dat al dichtbij he?! Lekker thuis met de feestdagen
@Missq, klopt. Had vanmiddag nog de situatie uitgelegd aan mijn tussenpersooon, niet direct met de verzekering dus bij hem kan ik wat meer in detail gaan. Maar er is inderdaad een wachttijd van 3 maanden, gebeurt het daarvoor kunnen ze niks voor me betekenen.. Had gelukkig wel wat tips meegekregen, maar als het erop aan zou komen had ik uiteindelijk weinig keus. Ik kon het wel makkelijk winnen, maar of het veel zin zou hebben, ook qua uitbetalen enz. Dan ik beter zoals de rest akkoord ermee gaan en toch uitwerken, hield ik puntje bij paaltje meer over financieel dan wanneer ik ertegen in zou gaan. @Sun, het liefst zou ik dat wel doen, maar tjaa laat we het zo zeggen ik heb al veel meegemaakt maar deze baas slaat echt op alles.. Heb het nog nooit zo onmenselijk meegemaakt. Antwoord zal ik toch niet duidelijk krijgen totdat hij er de tijd voor vindt zegmaar.. Nog een simpel voorbeeldje, heb je een gesprek met hem gepland, kan je er al vanuit gaan het niet doorgaat, dat je pas na 2 weken een gesprek hebt. Dus ik heb het eigenlijk bij me neergelegd, ik heb nog niks gehoord erover dus mss dat ik niet eens erbij ben.. En ik heb momenteel zoiets van ik zie het wel mocht het zo zijn, ik vind mijn weg wel weer. Kan er toch niet meer of minder van maken. @Missq, lekker trouwens voor de feestdagen verlof. En fijn dat ze er leuk en begripvol mee omgaan. Welke datum ben je nog eens uitgerekend? Als alles op het werk zo blijft lopen zoals het nu loopt probeer ik het tot 1 februari vol te houden. Fijne is dat we redelijk veel zittend werk hebben.
Lieve meiden, Wij hebben vandaag de echo gehad en een mooi kloppend hartje gehoord!!!!!!!! Zijn helemaal blij... We weten alleen nog steeds niet of het er 1 of 2 zijn, de arts dacht in eerste instantie 1 maar toen ze verder ging kijken konden het er toch 2 zijn. Over twee weken weer echo Omdat ze vrijdag overboekt waren mochten we vanmiddag al komen, hoe vervelend hihi
Ow Sun!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW! Wat te gek!!!!!!!!!! Bij Tristan en Kyra zag de gyn de eerste keer ook 1 hartje, 2de keer een hartje en een zwangerschapsring en na 8 weken 2 kloppende hartjes Dus het kan nog steeds alle kanten op!!!! Wat moet dit een fijn gevoel voor jullie zijn!!
Het is echt zooooo fijn en hoe bijzonder is zo'n echo. Hij was wel inwendig, had ik niet op gerekend maar goed, zijn we gewend... We zagen het kindje en meteen een kloppend hartje, net een dynamo wat knippert hihi. Zijn echt zooooooooooo opgelucht.
Fijn Sun ! Moet toch een flinke opluchting zijn! En nog steeds spannend of het er misschien toch 2 zijn .