Ooh sun wat vervelend dat je eerder moest wat super! Mooie ervaring he? Hoop dat ze over twee weken duidelijk twee kunnen spotten Bij mij was toen de echo ook inwendig. Daarna niet meer. Wel kreeg ik de vraag of ik met de tweede mee wilde doen aan een onderzoek. Hier gaan ze kijken hoe laag of hoog de baarmoeder is. Ook dit is inwendig, het is idd niet de eerste keer, maar leuk is anders. Maar denk dat ik waarschijnlijk wel mee doe met het onderzoek, kon namelijk geen kwaad enzo anders deed ik sowieso niet.
Sun, wat een mooi nieuws en wat een opluchting moet dat zijn voor jullie. Nu nog even leuke spanning of het er 1 of 2 zijn... Is allebei leuk lijkt me. Geniet maar even van het goede nieuws! Wij beginnen wel weer wat zenuwachtig te worden: volgende week donderdag 20 weken echo. Ik kan denk ik pas echt onbezorgd gaan genieten als ook deze echo goed is. Gelukkig komt het nu snel dichterbij! S
Gisteren is mijn vader met spoed opgenomen. In mei heeft hij een operatie gehad omdat er (per ongeluk) blaaskanker was geconstateerd. Vanaf die tijd heeft hij erg veel pijn gehad. 2 weekenden geleden met zijn allen naar BelgiË geweest en ook daar had hij erg veel pijn. Mijn ouders zouden vorige week dinsdag (na alle ellende... dachten ze toen ze boekten) naar Turkije gegaan zijn. Helaas moest dat worden geannuleerd omdat papa nog steeds zoveel pijn had. Gisteren met spoed naar de eerste hulp omdat hij het uitschreeuwde van de pijn (papa is een boom van een kerel en pijn doet hem normaal niet zoveel). Met spoed geopereerd, de kalklaag van zo'n 3 mm die over zijn wond in de blaas was aangekoekte was is weggehaald. Normaal zit hier een slijmlaag die ervoor zorgt dat er niets op hecht, maar die was in mei weggehaald vanwege de kwaadaardige poliepen. Er is weefsel weggehaald van onder de kalklaag vandaan en weefsel uit zijn urinebuis vlakbij zijn prostaat. Het is hartverscheurend om je vader zoveel pijn te zien en horen hebben. Straks voor mijn echo even snel langs papa, bezoekuur is eigenlijk pas vanaf 11 uur, maar moet om tien voor elf bij de gyn zijn. Even wat Donald Duckjes en Questjes afgeven. Het voelt niet fijn. Weet niet goed wat ik voor hem kan doen. Mama is inmiddels ook aan het eind van haar latijn gekomen. Gelukkig is er een vriendin bij haar in huis die eigenlijk op de poes zou passen als ze op vakantie zouden zijn. Daar heeft ze erg veel steun aan.
Jee MissQ, wat een heftig verhaal. Je staat zo machteloos hè en je hebt er totaal geen controle over. Kunnen ze niets doen tegen de pijn zodat het wat beter te dragen is voor je vader? In ieder geval hoop ik voor jullie allemaal dat het snel beter met hem gaat. En ondertussen niet stoppen met genieten van je zwangerschap! Succes bij de gyn vanmiddag. s
@Gesien: met mij gaat het prima. Ben met 2e ronde IUI bezig. Had je al gelezen dat Sun zwanger is? @MissQ: och jeetje wat naar zeg . Hopelijk knapt je vader snel op na de ingreep. Goede echo gehad? All: IUI nummer 2 staat gepland voor a.s. vrijdag. Had dit keer 1 ei, maar al wel op dag 10 al 18 mm. Dus op dag 12 al IUI. Gaat mooi rap zo .
@ Miss q jeetje wat heftig zeg Sterkte mop! @ Pien15 oooh echt?? nee dat had ik niet gelezen haha van harte Gefeliciteerd Sun ooh spannend Pien hopelijk gaat deze iui wel lukken Duim voor je !! ♥
@MissQ, oh nee wat erg zeg! Is er al wat meer bekend? Wat een verhaal en je staat zo machteloos he?! Alleen toekijken en niks kunnen doen. Hoe is je vader er zelf over? Hoe was je echo? @Renee, het is echt zo'n bijzondere ervaring... Dat gevoel had ik ook wel maar als het dan zo ver is dan is het extra bijzonder. Kijk wel uit naar een "gewone" echo want al die inwendige echo's afgelopen jaar heb ik nu wel een beetje gehad ook al is dit heeeeel anders... Wat voor onderzoek is dat dan? @S, spannend zeg! Die is toch wel erg speciaal he, net zoals de eerste en de 12 weken echo! Willen jullie weten wat het wordt? @Pien, wat gaat dat snel he?! Jij hebt echt snelle IUI's op deze manier. Wel beter, hoef je ook niets steeds zo lang te wachten
Ja we zijn nog steeds zelf aan het proberen ja !! moeten 8 oktober weer zaadjes inleveren van ml dag erna hebben we telefonische consult en krijgen we te horen hoe en verder? of nog proberen of icsi? dus afwachten!!
@Missq, pfff sterkte meid! Het is niet niks. En heel logisch dat je niet weet wat je moet doen. Het is ook geen makkelijke situatie. Ik hoop voor jou en je hele familie dat het allemaal snel goed komt! @Pien, a.s. vrijdag? Morgen? Gaat snel zeg! Heel veel succes @Sun, ja na al die tijd ben je een inwendige echo ook wel zat Ondanks dat we bij de eerste echo naar ons kindje gingen kijken en de situatie totaal anders was, kon ik wel janken toen ze zei dat het een inwendige echo werd. Was er namelijk wel klaar mee, en had het niet verwacht. Onderzoek gaan ze kijken hoe hoog of hoe laag de baarmoeder is.. Uit andere onderzoeken komt het namelijk vaak voor dat wanneer de baarmoeder laag is, dat het kindje eerder geboren wordt. Nu willen ze kijken of het eventueel in de toekomst hier standaard naar gekeken wordt. En er wordt een urine test gedaan, om te kijken of er een bepaald hormoon erg hoog is.. Weet even niet meer welke en waarom.. Heb de boekjes niet bij hand Mja zolang het geen kwaad kan doe ik er wel aan mee. Alhoewel ik toch over het baarmoeder gedeelte aan het twijfelen ben.. Het is voor een goed doel, maar zoals ik al zei, ik ben zoooo klaar met de inwendige echo's. Heb er laatste maanden zo'n anti tegen gecreeerd.. Dus ben nog aan het twijfelen of ik het ga doen.. Heb nu zo iets van NU EVEN NIET @Gesien, welkom terug Hoe gaat het ermee? Hoop op een beetje positief nieuws de 8ste! Dat jullie snel geholpen mogen worden!
@Renee jaa prima ben er al een paar maanden niet meer zo mee bezig we klussen wanneer we willen!! Heerlijk gewoon ff lekker rust en laten het allemaal wel over ons heen komen bij het zkhuis
Wat goed om te horen dat jullie het even hebben laten liggen, voel je je zelf uiteindelijk ook wat beter bij, even lekker tot rust komen, ofniet?
Knap Gesien! Ben de vorige uitslag van je man ff kwijt, was het zo slecht dat er bij herhaling van zo'n uitslag gelijk op ICSI overgegaan kan worden? Wel goed om het dan ff te laten rusten tot zo lang. Je kunt er immers weinig aan veranderen. Toch hoop ik voor je dat de uitslag meevalt en dat er minder heftige middelen dan ICSI mogelijk zijn. Succes met wachten nog eventjes! Morgen weer IUI. Dit keer minder spannend. 's middags acupunctuur voor het eerst. Ben ik ook erg benieuwd naar .
Ja, 't schijnt positieve invloed te kunnen hebben. Ben erg nuchter, maar wie weet he, baadt het niet, dan schaadt het niet .
@ Renee jaa absoluut @ pien15 ja 1e uitslag was 7.000 en 2e uitslag konden ze gewoon niks vinden dus als deze nou wel weer goed is ? dan waarschijnlijk icsi of iui dacht ik!!
@ Pien, succes vandaag! Ik duim dat de zwemmertjes de goede weg op gaan! @All, mijn vader is weer thuis. Hopelijk blijft de pijn nu weg en kan het genezingsproces snel aanvangen.
@Pien, heb je het al achter de rug? Hoe is het gegaan? En hoe heb je de ancupunctuur ervaren? @Missq, fijn dat je vader weer thuis, lig je toch wat fijner in je eigen omgeving. Hopelijk kan hij ook weer een beetje tot rust komen, ziekenhuis is niet bepaald een plek waar je veel rust krijgt. Hoe gaan ze het genezingsproces aanpakken?
Spannend Gesien, wat is je gevoel erbij? @Renee, ik had precies hetzelfde, vervelend he?! Kan me heel goed voorstellen dat je twijfelt. Het is ook wel lekker om nu "rust" te hebben! Zo'n mmm gaat je niet in de koude kleren zitten... @Pien, en.... hoe is het gegaan? En de acupunctuur? Succes de komende tijd weer met wachten... @MissQ, wat fijn dat je vader weer thuis is zeg! Hopelijk knapt hij snel een beetje op. Wat een zorgen heb je dan je?! Hoe was je echo? @All, hier verder geen nieuws. Voel me prima, alleen moe, moe, moe maar ach! Gisteren een broek, rok en vest gekocht. Vond het wel een beetje gek hoor! Sommige dingen staan ook gewoon echt niet als je nog geen dikke buik hebt hihi. Het weekend hebben we lekker niet zoveel gepland dus bankhangen