Thnx meiden. Nou, ik moet inderdaad morgenochtend nog een keer. Ei nog niet geweest dus. Zit morgen op dag 18, heb nog nooit zo'n laat ei gehad en ik ben meestal op dag 26-29 ongi. Nou ja we zien morgen wel weer. Soms snap ik er niks meer van haha. @Twinkle, heel veel succes morgen, vroeg je bedje in haha. Ik denk aan je.
Haha hopelijk wordt het dan een leuk paasei!!! Vanmorgen was mijn ei 18,5 dus een goed teken, alleen kwam er maandag helemaal geen zaad doorheen dus dat is weer niet zo best. Meteen bloed moeten prikken en morgen krijg ik de uitslag of ik inderdaad mijn ei heb en of zijn zaad er nu wel doorheen komt. Laten we het hopen. Twinkle, hoe is het bij jou gegaan vandaag? Viel het je mee?
even snel een berichtje want heb best veel pijn het is wel iets minder als gisteren en dat kan nog wel een paar dagen duren ik mocht aan het eind van de middag naar huis en op zich is de operatie goed verlopen dus geen heel slecht nieuws eigenlijk wel goed nieuws de eileiders zijn nu doorgankelijk dus de doorgang is er ziet er nu prima uit nu moet alles herstellen en dan weer terug naar de gyn om te kijken hoe we nu verder gaan want ik heb zo en zo een laat ei dus waarschijnlijk gaan we daar wel mee verder en blijf ik onder behandeling bij de gyn maar voorlopig zolang ik bloedingen heb niet klussen dus deze maand slaan waarschijnlijk over maar dat geeft ik ben zo blij was er zo bang voor maar nu weet ik waar we aan toe zijn en dat geeft een heel stuk meer rust @ sunshine ik hoop dat de uitslag vandaag goed is meid ik denk aan jullie tot snel
twinkel sterkte, mooi dat je eileiders weer vrijzijn. Goed dat ze er even met de sneeuwschuiver langs zijn gegaan, zeg maar. Of waren ze zo wie so al goed? In elk geval sterkte!
@Twinkle, wat fijn dat het er weer op zit. Het is ook niet niks. Ik hoop dat je pijn snel weg is en nog lekker van het weekend kan genieten. Hier heb ik slecht maar ook weer goed nieuws. Het zaad van manlief komt niet in de buurt van mijn ei. Wordt een beetje moeilijk zwanger worden zo. Ik heb dik baarmoederslijm en het zaad is te traag dus het komt nooit bij elkaar. Wel heb ik een eisprong gehad. Volgende week donderdag afspraak bij de gyn en dan gaan we bespreken wat we gaan doen, waarschijnlijk volgende maand al insemineren. Aan de ene kant valt dit vies tegen maar aan de andere kant weten we nu wel waar het aan ligt. Wel voelt het een beetje raar dat we waarschijnlijk nooit spontaan zwanger zullen worden. Fijne paasdagen.
Ja, sunshine, goed dat je het ook van de positieve kant bekijkt. HOpelijk is het snel raak zo. Had jij nou ook al een HSG gehad?
@ elba ze hebben het vrij kunnen schuiven zeg maar dus ben er wel erg blij mee moet nu in juni terug naar de gyn en dan verder kijken eerst even herstellen dat is nu het belangrijkste @ sunshine goed van je dat je het ook van de positieve kant bekijkt je weet nu gelukkig wel wat het probleem is maar snap ook dat het raar voelt dat het waarschijnlijk niet op de natuurlijke manier kan ik hoop dat het snel raak zal zijn
@Elba, nee dat zegt me niks. Wat is dat voor onderzoek? Hoe gaat het nu met jou? @Twinkle, hoe voel je je nu? Heb je er nog last van? Hier vanmorgen voor de verandering maar weer eens bloed geprikt hihi. Vind het wel spannend om donderdag naar de gyn te moeten, ben heeeeel nieuwsgierig naar wat ze gaat zeggen.
@ sunshine het gaat steeds beter voel me af en toe nog wel moe en bukken dat blijft nog gevoelig maar het gaat de goede kant op hoe is het met jou gegaan vandaag je hebt de uitslag gekregen toch
hoe is het met jullie? lang niks geschreven..wel mee gelezen hoor @twinkel ben blij dat het iets beter gaat. @sunshine weet je al wat meer? ik ben nog steeds wachtende
Fijn dat je je weer wat beter voelt Twinkle, het is ook niet niks. Succes met wachten Chan. Hier gister weer naar de gyn geweest en moet nu eerst een HSG laten doen. Ik zit vandaag op dag 27 dus waarschijnlijk dit weekend ongi en dan bellen voor een afspraak. Ik hoop dat we niet een cyclus over hoeven te slaan. Wachten duurt al zo lang, pffff. Ligt aan de uitslag daarvan en anders eventueel nog een samenlevingstest. Spannend hoor. Fijn weekend allemaal.
nou denk dat er bij mij een ongesteldheid zit aan te komen, heb al 2,5 dag bruin bloed verlies. maar nog niet rood.. dat komt er meestal achteraan. mijn temperatuur is wel nog steeds hoog. 37 vandaag. wat denken jullie ? ik moet deze aankomende cyclus op dag 3, 14 en 21 een bloedtest doen. Maar tot nu toe heb ik alleen nog maar bruin bloed gezien (weinig). Ik neem aan dat ik de dag met het rode bloed als dag 1 tel ? ? Pantertje
@ sunshine spannend hoor meid ik hoop dat je geen ronde over hoef te slaan ik kon snel terrecht voor de HSG kan het best plaatsvinden tussen de 7 en de 14 dag ik heb hem op dag 12 gehad succes @ pantertje ik heb geen idee misschien even vragen aan je gyn
@Pantertje, de gyn zei tegen mij dat de eerste dag pas is, als je helder rood bloed vloeit. Wie weet is het allemaal niet nodig haha. Ik blijf nog even voor je duimen. Hier begint de ongi wel door te komen, ik denk vannacht, leuk weer. Heb de HSG-test woensdag 11 mei, pff, best snel. Spannend hoor. Hopelijk is het goed allemaal.
hoi vandaag ECHT rood ongesteld geworden dus helaas helaas, op naar ronde 11 (of 12?) ik had trouwens met de gyn. afdeling gebeld, en zij hadden gezegd dat ik bij het eerste beetje bruin al moet beginnen met tellen.. ze zeggen dus allemaal wat anders.. heel verwarrend.. vandaag mijn eerste bloed test gedaan (dag 4 maar misschien wel dag 1?) en dan mag ik over ong. 30 dagen komen voor uitslag/diagnose. Ze hadden het ook al over een HSG test .. Sunshine succes met je HSG test!!