Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi ladies,

Sun: ah leuk, positiekleding gekocht! :). Heerlijk toch! Buikje groeit er vanzelf in!

IUI is goed gegaan. Tot op heden ook nog geen bloed gezien of buikpijn gehad. Da's al een hele vooruitgang t.o.v. vorige keer :). Toch had ik weer enorme twijfels over de timing. Had met m'n domme hoofd temperatuur opgemeten... en als ik die geloven moest had ik dag voor IUI al ei gehad... En ik had avond ervoor ook steken in rechterkant van m'n buik (waar ook ei zat). Maar heb wat geruststellende woorden op dit forum gekregen. Maar tempen doe ik in elk geval niet weer. Ziekenhuis werkte niet mee aan een echo vlak voor de IUI, dus de bevestiging zal ik van hun ook niet krijgen dat we op tijd waren. Dan kan ik me er beter maar niet druk om maken en vertrouwen op hun timing ;). Hoeveel uur zat er bij jullie tussen pregnyl en IUI? Bij ons 40 uur. Ik hoor ook vaak 36 uur. Dus ik kan in het vervolg altijd zelf nog gewoon die prik wat later zetten als ik het niet vertrouw...

Verder doen we vandaag mee met open huizendag. Net eerste bezoekers gehad. Valt wel tegen moet ik zeggen. Heb er echt enorm veel werk van gehad ;). Hopelijk komt er nog wat voor 3 uur.

Goed weekend allemaal!

2. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @sun, gaat snel met se kleding he? Had me laatst al wat legging ingeslagen, makkeliijk te dragen met wat lange truien. En morgen even naar de h&m, had daar laatst een stretch broek gekocht voor een tientje, en die zitten wel relax, dus als het qua tijd lukt kijken of ze die nog hebben en even een paar inslaan. En hopen dat ik ze lang kan dragen. En de knoop eventueel in de toekomst vast maken met een elastiekje.

@pien, fijn dat het deze keer beter is gegaan. En hoop dat ze op tijd zijn geweest. Maar dat zal vast wel goed komen :)

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ pien spannend ik duim voor je ♥

4. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Morgen om 19.30 20 weken echo :D Pfff begin het wel spannend te vinden :)
    Gister gelukkig nog 1 stretch broek kunnen scoren, waren nog maar een paar daar, en gelukkig nog eentje in mijn maat! Meteen maar een skipakje meegenomen voor de eventuele koude dagen. Had een 50% kortingbon van de H&M, van de zwangerschapsdoos van de etos. Scheelde toch weer 15 euro.

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, bij mij was het ook 36 uur maar het z'huis heeft dat allemaal wel onder controle hoor, je kan moeilijk te laat zijn! Na je eisprong ben je sowieso nog even vruchtbaar... Je spuit toch pregnyl? Die zorgt dat de eisprong optreed dus je kan niet eerder je eisprong hebben volgens mij. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon een afspraak plannen met je arts! Succes met wachten...

@Renee, de H&M vond ik echt tegenvallen! Nou moet ik zeggen dat ie bij ons ook niet zo'n grote positieafdeling heeft, viel me echt tegen! Het zit echt veel lekkerder hihi:D

@Hopeandfaith, hoe is het met jou? Heb je al een gevoel?

@All, hier voel ik me eigenlijk heel goed. Ben wel errug moe maar ach, goede reden om lekker niks te doen hihi. Buik groeit toch wel snel, krijg zelfs van wildvreemden al de vraag hoe ver ik ben. Vind het stiekem wel leuk:D Zal ff foto maken...

6. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Sun, waren gewone broeken met extreme stretch erin, die krijg ik nog makkelijk dicht. Positueafdeling is bij ons ook niet veel soeps. :)
    Fijn dat je al een buikje krijgt. Best leuk he als andere je aanspreken erop. Tenminste ik voel me echt heerlijk op dat moment. Sowieso voel ik me erg lekker in mijn vel, mooi rond zegma.
    Maar nu heb ik nog niet echt een buik van iemand die 19 weken zwanger is, meeste denken dat ik net op de 12 weken zit. Maar voor mijn doen vind ik het nu al best "huge". Niet dat ik dat erg vind, maar ben altijd vrij fijn en smal geweest (zit in de familie), en dan plots een buikje was in het begin wel wennen (niet dat ik er niet blij mee ben :)).

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    ? Gesien is nu Hopeandfaith? Ik dacht eerst nog: Sun is in de war ;), maar nu snap ik het :). Dus bedankt hopeandfaith :).
    Renee: spannend! Succes en veel plezier morgen! Heb het vast vaker gevraagd, maar willen jullie weten wat het wordt?
    Sun: ik heb het al losgelaten... ik moet er maar op vertrouwen dat ze weten wat ze doen. Zal in elk geval niet meer temperaturen tijdens IUI, daar wordt ik alleen maar onrustig van ;). En het feit dat onbekenden je nu al aanspreken, doet mij toch nog steeds vermoeden dat het er wel eens 2 kunnen zijn... ;)

8. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien Dankje :) ja willen we weten :) oooh vind nu wel jammer dat we pas vanavond aan de buurt zijn, kan nu al niet meer wachten :D hoop dat het een beetje druk wordt op het werk, dat de dag snel voorbij mag vliegen :)

9. hopeandfaith

Spannend allemaal meiden :)

ja heb me naam veranderd !

mijn gevoel hoe bedoel je dat pien??

@ Renee succes vanavond met de 20 weken echo :D

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Eindelijk de knoop doorgehakt en naar mijn lichaam geluisterd (ja mensen, ik kan dat wel... ;) ). Per vandaag wat minder uren gaan werken en mijn rust nemen. Dit op aanraden van gyn en huisarts, nadat ik aan heb gegeven einde van mijn werkdagen toch behoorlijk last van mijn buik te hebben en doodmoe te zijn. Volgende week pas afspraak bij bedrijfsarts, maar dat is maar formaliteit.

11. hopeandfaith

@ missq slim van je :) je moet wel naar je lichaam luisteren zit toch een klein wondertje in ♥ die goed moet groeien ;)

12. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Missq, goedzo! Idd luisteren naar je lichaam!
    Maar hoe wordt dat dan geregeld als ik vragen mag? Moet je voor die dagen dat je minder gaat werken iets inleveren?

Hier gaat het op en neer.. qua moe zijn dan.. Zo gaat het een paar dagen goed, en dan heb ik van die dagen zoals vandaag erbij, dat ik doodop ben. Voel me bijna letterlijk een zombie achter het scherm, als je me nu een kussen geeft ben ik ik ook zo weg naar dromenland.
    Maar het is vandaag extreem rustig, mss dat het daar ook aan ligt..

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ga voor 2 uur per dag de ziektewet in, dat is doorbetaald.

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Fijn dat je het zo hebt kunnen regelen

15. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Dames, 20 weken echo hebben we weer gehad en alles was tip top in orde. En we krijgen een meisje :) ze is 25 cm en 230 gram. Nu kunnen we gericht gaan shoppen ;)

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: ha wat leuk, een meid! Gefeliciteerd :). En nog mooier dat alles weer tip top in orde was! Nu lekker roze shoppen ;).

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miss: verstandig meid dat je wat minder gaat werken. Hopelijk voel je je daar snel beter bij!

18. hopeandfaith

@ Reneee oooh gefeliciteerd een meisje :) super leuk fijn dat alles goed was :D

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Renee, super dat de echo goed was! En geleficiteerd met jullie meisje :)

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Renee, wat geweldig dat alles goed is en een MEISJE!!! leuk zeg!! Op naar al het roze :D

@MissQ, verstandige beslissing, je hebt er ook nog eentje om je heen lopen... Rust een beetje meer...

@All, hier gaat het prima. Mijn schoonmoeder en 2 schoonzussen stonden gister voor de deur met een enorme mand met 40!!! kado's, echt zooooo leuk!!! Nu inhouden om niet uit te pakken haha:D

Deel Deze Pagina