@MissQ, ja hihi zoogkompressen heb ik nog niet nodig nu Scheelt weer voor mijn uitzetlijstje tegen die tijd hihi Vind het echt zooooo leuk allemaal momenteel en ben nog maar 9 weken hihi.
Ik zag dat je ze al open mocht maken, leuk leuk leuk!!!! En dat shirtje, SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He meiden, Hier net als Renee (gefeliciteerd Renee!!!!) ook goed nieuws van de 20 weken echo. Een mooi klein en gezond meisje! Wat en opluchting en wat een verrassing dat het een kleine meid is! Nu lekker plannen maken, namen verzinnen en kleertjes shoppen! Liefs S
@Renee, hihi cool shirtje @S, ook al een meisje, leuk hoor! En nog fijner dat alles helemaal goed is! Ik moet nog 11 weken hihi... Nu op naar al het roze. Moest op zoek naar kraamkado voor jongen en meisje en ze wilden allebei kleertjes maar voor een meisje zijn er echt veeeeeel leukere kleertjes. Morgenmiddag nog maar ff op zoek! Morgenavond bij vriendinnetje op kraamvisite, ben echt zoooo benieuwd!
Sun: ja gaat redelijk goed moet ik zeggen. Elke dag dat ik niet bloed is mooi meegenomen denk ik nu maar . Hopelijk in elk geval wat langer dan de vorige keer. En nog meer hoop ik dat het 9 maanden wegblijft natuurlijk . Maar lichamelijk en geestelijk gaat het nu best goed moet ik zeggen. Dus laat ik daar dan maar van genieten .