Sun gefeliciteerd . Dus toch 1-tje, nou ja, heel mooi toch! Lekker genieten meid! All: het wordt steeds bruiner daar beneden . Het kan niet anders meer dan dat het uitloopt op een ongi. Ik denk dat morgen of overmorgen dag 1 van IUI ronde 3 is...
Hallo meiden, Jullie zijn al even bezig, 'de eerste afspraakbij de gyn' is het voor jullie al niet meer. Toch wil ik graag even mijn verhaal kwijt en ik denk dat het toch het beste in dit topic past. 23 oktober ga ik voor de 2e keer naar de gyn. Vorig jaar oktober ben ik er ook geweest ivm heftige menstruatiepijnen, en in overleg heb ik besloten om een jaar af tewachten/ proberen zwanger te worden. Een operatie zag ik toen niet zitten, hormonen en pijnstillers werken niet goed bij mij. Nu zijn de menstruatiepijnen zo heftig dat ik 1-2 dagen niet kan werken. Mijn baas begint er al moeilijk over te doen, en buiten dat, na een jaar ben ik nog steeds niet zwanger en ik ben het eigenlijk zat. Ik ben al een tijed aan het temperaturen, cylcus verschilt van 32-36 dagen. Ik heb ook al eens een cyclus van 28 dagen gehad zonder eisprong, en de afgelopen 2 cycli waren ook 28 dagen zonder eisprong. Dat, in combinatie met de niet-uit-te-houden pijnen heeft me besloten om via de huisarts een nieuwe verwijzing te vragen. Heeft iemand van jullie ervaring met endometriose? Of met ongevoeligheid voor hormonen/pijnstilling?
Welkom Lelie, Wat vervelend zeg dat je nog niet zwanger bent, maar ook zeker van die pijnlijke menstruaties! Lijkt me heel heftig. Ik heb geen ervaring met endometriose of gevoeligheid voor hormonen, dus wat dat betreft kan ik je niet veel vertellen. Ik heb wel een kijkoperatie gehad, dus daar kan ik je wel het een en ander over vertellen mocht je daar t.z.t. behoefte aan hebben. Ik wil je heel veel succes wensen, want ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.
Hoi Lelie Allereerst welkom! Het is niet niks zeg En vooral als je zoveel pijn hebt tijdens de menstruatie, maakt het allemaal nog een stuk moeilijker lijkt mij. En al helemaal balen dat je baas er ook nog moeilijk overgaat doen :/ Net of je er veel aan kan veranderen.. Ik zelf heb er geen last van gehad. Wel werden mijn menstruaties pijnlijker naarmate ik langer gestopt was met de pil. Maar het was nog allemaal redelijk vol te houden. Wat voor een operatie wilde ze gaan doen? Hebben ze wel al ooit in het verleden je cyclus gevolgd? Veel succes de 23ste Hopelijk is bij jullie snel duidelijk waar de problemen liggen!
Hoi lelie Welkom balen zeg dat het niet wilt lukken en dat je menstruatie erg pijnlijk is ik moet zeggen sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook meer last van mn menstruatie en verlies enorme stolsels wat ik eerder nooit had! ik ben ook niet bekend met endomantrose dus daar kan ik je ook niet bij helpen!! ik heb zelf ook een kijkoperatie gehad bij mij was alles goed!.. slim dat je nu aan de bel heb getrokken en dat ze je nu verder helpen hopelijk is er niks aan de hand !! succes @ Sun gefeliciteerd haha idd 1 baby jeeeej @ Pien oooh wat shit zeg verdorie !! @ Hier ja ik begin nu wel moed te krijgen ja door de uitslag maar moet het toch proberen naast me neer te leggen!!
Hope: fijn dat je weer nieuwe moed hebt, that's the spirit! All: ik weet voor 99,99% dat ik ongi ga worden. De vraag is niet of, maar wanneer ik ongi wordt. Ik hoop dan maar z.s.m zodat we snel weer verder kunnen. Morgen maar weer ff bellen naar ziekenhuis.
@Pien, balen weer zeg! Je klinkt nog wel volop strijdlustig om weer naar de volgende ronde IUI te gaan. Succes meid! @Sun, 1 kleine beeb! Goed zeg. Aan de ene kant wel fijn lijkt me. De complicaties met 2 kunnen toch groter zijn dan met 1 toch! En ik heb het gezien bij vrienden... het is echt wel heel druk... een tweeling. Met een kan je op en top genieten, knuffelen en troosten. @Hope, wow goed nieuws zeg. Zou het nu dan toch gaan lukken? Hier alles zijn gangetje. Heb meisjeskleertjes geshopt via internet hihi. Ik begin eraan te wennen dat het een 'zij' is ipv een 'hij'. Heerlijk.
Hoi hoi dames wou jullie wat vragen maar eerst even in het kort mijn verhaal..heb al 2 kindjes en was van de eerste in ronde 3 zwanger en bij de 2de in de 5de ronde super dus.. Nu zijn we dus al in de 21ste ronden voor kindje nr 3.. Nu heb ik al een verwijzing gekregen voor de gyn daar ben ik ook geweest en wat bloedonderzoeken gehad en binnenwaartse echo.. Alles goed..nu zou mijn vriend zijn zaad moeten laten controleer en daarna een Samenlevingstest laten doen..nu is het zo mijn vriend wilt we spontaan zwanger raken en niet zijn zaad wilt controleren zucht...maar spontaan lijkt er tot nu toe niet in tezitten.. Wat als we toch zijn zaad laten checken en die Samenlevingstest doen en alles goed is wat is dan de volgende stap? Zijn dat hormonen? Verlangen word steeds groter naar nog een beebje begrijp me niet verkeerd ben al super trots ik 2 gezonde kindjes heb..bedankt alvast voor het lezen en jullie ook veel sucses
@Lelie, balen dat het nog niet gelukt is zeg maar die pijnlijke menstruaties lijken me ook geen pretje. Ik heb ook echt pijn de eerste dagen maar met wat pijnstillers is het wel te doen. Ik heb geen ervaring met endometriose dus daar kan ik je helaas niet aan helpen. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid... Succes! @Pien, dat hadden we niet afgesproken toch?! Balen zeg! Hopelijk breekt het dan maar snel door zodat je weer verder kan gaan... Hoe is je man/vriend eronder? Dikke knuffel @S, leuk he dat shoppen? Wel super leuk een jongen en een meisje Wat heb je gekocht? @Channie, wat vervelend dat het nog niet gelukt is. Al is het voor een derde kindje het is toch niet leuk! Hopelijk wil je man toch zijn zaad laten controleren, stel dat alles goed is, kunnen ze jullie het of nog zelf laten proberen of met de iui gaan starten. Dit kan met en zonder hormonen, het ligt dus helemaal aan jullie situatie. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid... @All, ik ben heel blij met mijn wondertje in mijn buik. Wel moest ik even slikken dat er toch 1 "weg" is maar een tweelingzwangerschap brengt wel veel meer complicaties met zich mee. Nu hoop ik "normaal" zwanger te mogen zijn en gewoon naar de vk te mogen. De 31e hebben we inderdaad de 12 weken echo en hopelijk hebben we het geluk het hartje te kunnen horen! Ook krijgen we ineens van alle kanten vanalles aangeboden dus als dat zo door gaat hoeven we zelf niks meer te kopen hihi
Hoi bedankt voor je reactie..ALs ik het goed hebt is hormoon toch dat je eisprong word geactiveerd kan je daar ook aanbeginnen zonder IUI? Ja dec is het precies 2 jaar we bezig zijn dan hoop ik mijn vriend toch verder wilt met de onderzoeken..Van allebei mijn kids ben ik in november zwanger geraakt dus hoop veel hoop voor deze maanden..Moet alleen nu eerst nog ongi gaan worden had de 6de gemoeten maar loopt weer uit helaas..Kan niet zwanger zijn want vriend was in het buitenland jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@pien balen meid. Maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen. En drie keer is scheepsrecht. @sun me voorstellen dat je het wel jammer vind dat er 1 minder is. Haha wij kregen ook van alles in de handen geduwd. Soms weet je niet waarheen met de spullen. @s, leuk he al die meiden kleren kopen. Ik ben net ook nog even snel.de stad ingeweest. @channie, mijn man had er in het begin ook veel moeite mee. Wij zouden eigenlijk met iui beginnen. Maar bij ons is het toch op de.normale.manier gelukt, doormiddel van spoelen voor de seks. Maar qua hormonen heb je veel verschillende en je hebt heel veel mogelijkheden om zwanger t e raken. Denk dat je het beste de eerste onderzoeken kan afwachten hoop dat je snel meer weet weet je ongeveer wanneer je de uitslagen binnen krijgt? Hier is alles Oke druk weekend zitten nu in essen. Hele.weekend tattoo en piercing workshops. Zit nu even snel op de telefoon online. Denk dat ik maandag weer eens kom kijken. Fijn weekend dames
Renee, het zou dan een kijkoperatie worden waarbij ze -als ze wat vinden- endometriose weghalen. Mijn cyclus is niet eerder gevolgd, wel doe ik al een maand of 10 temperaturen. Die grafieken neem ik dan ook mee. Fijn weekend!
Hoi hoi ik ben nu even niet meer bij de gyn laatste was dat ze het zaad wou controleren maar dat wilde hij op dat moment nog niet..wacht het even tot december af dan precies 2 jaar bezig.. Heb wel bloedonderzoek gehad dit was goed en inwendige echo dit was ook goed..wat doe je dan voor de sex spoelen? Ja blijf hoop houden en komt vast ooit goed alleen de kids worden steeds groter en zit er z'n verschil tussen maar ja.. Doegg
Echo dinsdag was weer goed, hartje klopt frequent en hij ligt netjes op groeischema. Bloedwaardes ook allemaal prima! Nu herfstvakantie, eens kijken wat we voor leuke dingen met Silvester kunnen gaan doen!
@channie, Ow had ik dat verkeerd begrepen. Ik had vijandig slijm. Opzich was alles goed bij ons, zaad was goed, cyclus was redelijk goed. Alleen het slijm van mij was het zuur gehalte te laag, hierdoor ging het zaad meteen dood. Ik durf alleen even niet te zeggen watt het was wat voor een spul. Zal morgen even voor je kijken als ik weer thuis ben. Maar dat heeft voor ons geholpen. Hadden we eigenlijk niet verwacht want de dag erna was de samenlevingstest weer negatief, alles was toch dood in het slijm.. maar ondanks dat hadden we toch 2 weken later een positieve zwangerschapstest in onze handen.
@ Renee zó raar dat dan kan lopen he het is echt een wonder hoor! ! @ missq Oooh fijn dat alles goed was super hoor! !
Zoooooo das echt super idd je toch zwanger bent..deze maand heb ik niet geklust man was in het buitenland..rare ik nu super veel ongi krampen heb en dit normaal nooit..heb dus zelf het idee ik wel zwanger kan raken maar het niet blijft plakken ofzo..of idd iets met die Samenlevingstest te maken..moet gewoon hopen me vriend snel dingen wil laten testen weten we meer.. Nog even 2 maanden afwachten..bij jou alles goed? Doeg
@Channie, Tuurlijk gaat jullie dat lukken HIk heb het even opgezocht: Natriumbicarbonaat. Hiermee is het bij ons gelukt. Moet je anders even googelen op Natriumbicarbonaat spoeling. Ik moest toen 7.5 gram mengen in een halve liter lauw water en dan met een vaginale douche spoelen. Moet je maar eens googelen vind je opzich genoeg informatie over. Jammer dat je man niet direct mee wilt helpen. Mijn man had er ook moeite mee.. Denk dat het een beetje wel bij alle mannen zo is.. Hoop dat het toch nog snel op de gewone manier gaat lukken. En anders dat je man toch snel beslist om de test te laten doen, dan weet je of het daar wel of niet aan kan liggen.
Hier is alles goed trouwens Druk weekend gehad, met veel workshops over tattoos en piercings, en daarbij nog wat "extremere" varianten. Vandaag maar weer vroeg naar bed. 3 dagen lang alleen maar informatie wat op je afkomt kan best slopend zijn.