Sow, dat is al een behoorlijke toet he Bij mij is het nog steeds vrij klein. Maar het groeit de laatste weken toch wel wat sneller. Denk dat het straks al helemaal snel zal gaan. Hier wat foto's van afgelopen weekend Heb wel wat buik buikfoto's zegma, maar die staan op de telefoon, en kan het kabeltje nergens vinden (zo handig )
Dankje voor het opzoeken en je uitleg..ga dalijk even googlen.. Ja als zijn zaad gecontroleerd is weet ik het niet daar aan ligt.. En als alles bij mij ook goed is moeten we dus gewoon nog meer geduld hebben maar weten we zeker het gewoon spontaan kan gebeuren..doegg
Wij willen vrijdag graag naar Legoworld in Zwolle. Nu zag ik op internet dat het ticketnummer op de kassabon van gekochte artikelen bij de Gamma geld voor 2 euro korting. Wie heeft er een of meer kassabonnummers voor ons? We hebben er in totaal 3 nodig.
@Missq, ik heb gister toevallig verf gehaald bij de Gamma voor de kinderbox En je hebt geluk dat ik de bon nog heb Normaal verdwijnt dat redelijk snel bij het oudpapier Ticketnummer: 3897 Ik weet alleen wat ze met de bouwmarktnaam bedoelen, aangezien alles toch Gamma is??.. Maar dit is het adres: Gamma Locht 44 K 6466 GW Kerkrade Ik bewaar de bon nog wel even als je meer info nodig zou hebben
Thx Renee! Ik wacht nog even andere reacties af en dan ga ik hopelijk 3 kaartjes met korting bestellen! Hier tijdje terug ook verf gehaald voor babykamertje, maar helaas bon al weg....
MisQ: hier nog 2 nummers (kom vaak genoeg bij de Gamma i.v.m. de verbouwing ) 7888 8338 Veel plezier in Legoworld!
Hallo, Hier ben ik ook weer eens! Ik zie dat Sun zwanger is, alsnog echt van harte gefeliciteerd!!! Na alle teleurstellingen gunde ik het jou enorm! En k las dat alles oke is, dus heerlijk aan het genieten en de spannende ziekenhuis tijd achter je laten. Voor Hope was er ook goed nieuws zag ik! Hopelijk is het nu gewoon gauw raak op de normale manier! Renee en MissQ: hele mooie buikjes hebben jullie!! Ik ben een tijdje niet geweest omdat het erg lang duurde bij ons. We hebben na 12 weken wachten op 4 oktober onze eerste afpraak bij het UMCG gehad. Daarom wilde ik even afstand nemen van alles. Bij mijn volgende menstruatie moet ik nog een cyclusanalyse krijgen. Dat moet altijd gebeuren voor je mag starten met mnc. De arts verwacht niet dat er gekke dingen uitkomen. Een LF van 10 dagen mag zelfs. Dat is waar ik mij het meetste druk over maakte omdat mijn LF nog wel eens tussen de 10 á 12 dagen is. Ik verwacht mijn ongi komend weekend of maandag. Op dag 10 is dan de eerste echo. Als de cyclusanalyse goed is gaan we eindelijk starten in januari.
Hmmmm, vreemd, had een berichtje getikt, is ineens mijn tekst weg...... Ik heb de kaartjes voor LegoWorld gehaald bij de Intertoys, en dan heb je dus geen recht op de korting. Maar online kaartjes bestellen en ze dan moeten printen is niet zo handig als je de kaartjes per mail binnen krijgt!! In ieder geval thx Renee en Pien!!!!!!
@Lauwra, kan me voorstellen dat je van even van alles afstand hebt gedaan. Even jezelf wat rust gunnen is ook belangrijk Fijn om te horen dat er nu eindelijk wat voortgang komt! Spannend dus allemaal Hoop dat jullie ook snel positief resultaat mogen ontvangen!
MissQ: heb je geen printer dan? Anyway, toch veel plezier in Legoworld! Hopeandfaith: laten we het daar op houden meid: onze tijd komt nog wel ! Lauwra: ha daar ben je weer . Fijn meid! Nog ff geduld en kunnen jullie ook eindelijk weer verder. Spannend! Probeer voor zo lang als het duurt lekker te genieten van elkaar. En hopelijk voorafgaand nog een mooie cyclus voor de cyclusanalyse . All: morgen eerste FM. Dit keer al op dag 8, omdat dag 10 op een zondag valt en dan doen ze dus geen FM's... Ben benieuwd of ze al iets kunnen zien waarop we een plan kunnen trekken. Vorige keer moest ik namelijk op dag 10 al de pregnyl zetten... Ga ik morgen wel aangeven dat ik echt niet te laat wil zijn. Vorige keer had ik al het idee dat de IUI te laat was en m'n eitje al de avond ervoor gesprongen was... dus hoop dat dat nu beter gaat.
Bedankt meiden!! Pien, Spannende dagen komen er weer aan! De echos voorafgaand aan de iui lijkt veel op de echo controles die ik straks krijg. Dan ook op dag 9 of 10 eerste echo. Als de follikol bepaalde grote heeft ook beginnen met spuiten. Maar dan om het eitje vast te houden en niet spontaan te laten springen
Lauwra: dat zal waarschijnlijk ook pregnyl zijn. Met pregnyl kunnen ze eitje precies op gepland tijdstip laten springen. Bij ons doen ze de IUI precies 40 uur na pregnyl, omdat dan de eisprong is. Dus in jouw geval zul je dus een paar uur voor die 40 uur straks bij de MNC een punctie krijgen. Net FM gehad: dag 8 en al een ei van 17 mm! Gelukkig dat ik niet gewacht heb tot maandag! Heb mijn onzekerheid over de timing aangekaart. Gelukkig kreeg ik wel begrip en vond de arts het verstandig om de IUI daarom iets eerder te doen. Niet de timing van de pregnyl t.o.v. IUI aanpassen, maar wel de IUI een dag eerder. Dus nu vanavond al pregnyl en zondag de IUI op dag 10 . Wel ff gevraagd of het dan niet te snel ging met die eitjes. Maar dat maakte volgens haar echt niet uit. Dus ja, dan stomen we maar snel door he. Ik kan mezelf haast niet meer bijhouden. Ik ben op deze manier wel in mum van tijd door de pogingen heen.