Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heb wel printertje, maar die heeft ml afgekoppeld want die stond op de babykamer. Nu staat ie afgekoppeld en al op de zolder, zou eens moeten kijken of ik daar ook een netwerkverbinding heb. LegoWorld was trouwens echt heel super!

2. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien,wauw nu al op 17mm. Dan mag je toch wel van geluk spreken dat je op dag 8 kon komen. Succes morgen :) ik ga voor je duimen.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Renee :)

4. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Hoi allemaal,

Voor mij ligt er helaas ook een verwijsbrief klaar bij de Gyn. Dinsdag kan ik de brief ophalen en dan maak ik die dag gelijk een afspraak.

We zitten pas in ronde 4 maar mijn cyclus is al 5 maanden van de wap en ik ben de laatste keer niet ongesteld geworden. De huisarts heeft me meteen door gestuurd omdat ze denkt dat ik pcos heb.

Ik vind het toch wel fijn dat het allemaal snel gaat.

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Spannend pien

6. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Hoi amelle :) dat is zeker niet fijn :( hoop dat jullie snel geholpen kunnen worden en dat snel duidelijk mag zijn wat de problemen. Succes :)

7. hopeandfaith

@ amelle zó daar zijn ze zkee snel bij dat is wel fijn zeg spannend! !

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ja klopt Pien, dat is idd Pregnyl en dat is 36 uur van te voren:) Jij snapt het al goed we worden zelf halve artsen joh:D
    Maar wat super dat je op dag 8 al een follikol van 17 mm had! Dat is echt super snel. Kan me voorstellen dat je het wel heel erg snel vind gaan zo. Maar wie weet heb je helemaal geen 6 keer iui nodig!! Deze keer is het misschien gewoon raak daar gaan we voor toch!!
    Als k het goed begrijp heb je gisteren dus de iui al gehad. Duimen dus maar!!

Ik moet as zondag, ook op dag 8, voor de eerste FM. Gisteren was dus dag 1. Deze ronde kunnen we dus wel heel gericht aan de gang. Je weet nooit he!

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Amelle, welkom hier! Fijn dat je zo snel door ben gestuurd. Hopelijk ben je gauw aan de beurt en gaan ze je goed helpen in het ziekenhuis!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Succes Pien en Lauwra met de behandelingen!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Amelle: welkom hier. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
    Lauwra: ja heb zondag de IUI gehad. Is goed gegaan. Heb in elk geval een beter gevoel over de timing dan de vorige keer. Hoewel ik de eisprong deze keer niet echt duidelijk gevoeld heb denk ik.
    Dus jij nu in de cyclusanalyse. Gelijk heb je: wie niet waagt wie niet wint, want de timing kun je nu in elk geval heel goed doen. Ik hoop in elk geval dat je een mooie cyclus hebt waar ze mee aan de slag kunnen :).
    MissQ: dankjewel :).
    All: was wat stilletjes de laatste tijd, maar ben nog al ziekig :(. Bijholteontsteking, hoofdpijn, hoesten, de hele mikmak. Dus doe ff rustig aan.

12. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

heb eens even bij gelezen, het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier regelmatig kwam.
    Na mijn miskraam de afgelopen maanden vooral rust gehad en geprobeerd rust te nemen in mijn hoofd. Niet echt gelukt maar wel iets beter dan ervoor.
    Nu staat er voor volgende week dinsdag weer een afspraak bij de gyn. het wachten duurt mij nu te lang en het lijkt er op dat mijn lf heel kort is, rond de 8 dagen steeds. dus ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

13. hopeandfaith

@ lauwra. Hoe is de iui gegaan? ?

Ik heb sinds vanmorgen beetje zeuren pijn links en wat steekjes alsof ik zwaar ongesteld moet worden? ? Ik heb dit nog nooit gevoeld of mee gemaakt zó kort in mijn cyclus kent iemand dit? ??

14. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hope: wij gaan niet aan de iui hoor, dat was Pien;)
    Jouw klachtjes heb ik ook vaak. Ik krijg ene keer direct na de eisprong al menstruatie klachten en soms pas vlak ervoor. Altijd wisselend. Maar we duimen voor jou natuurlijk dat het geen ongi is!!

MissQ: Bedankt!
    Pien: Beterschapjes!! Vervelend he die herfstbijwerkingen...
    Ahoeve: welkom terug!! Hopelijk gaat het ziekenhuis jullie gauw meer duidelijkheid geven. Hoe is het verder met je?

15. hopeandfaith

Okeej dan is het dus afwachten :) ik kende het niet namelijk vandaar maar bedankt voor je antwoord.

@ pien hoe is je iui gegaan hihi

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ahoeve: welkom terug :). Moeilijk dat loslaten he... herkenbaar hoor. Alleen heb ik gelukkig geen miskraam achter de rug. Dat zal de boel vast nog veel ingewikkelder maken dan het al is... hoop dat je het vertrouwen en de moed weer vindt om door te gaan voor een wondertje. Hoe gaat het verder met je? Succes bij de gyn volgende week!

Hope: ja hier de IUI-er ;). Heb zondag IUI gehad. Is goed gegaan. Ben er verder nog niet mee bezig geweest, want ben nog steeds ziek... lijkt iets beter te worden nu, maar tis een goede afleiding ;).
    En wat jouw klachtjes betreft: kan van alles zijn meid... het lijkt me wat vroeg voor een innestelling, maar oni lijkt me helemaal nog onwaarschijnlijk. Afwachten maar weer he. Ik duim voor je!

17. hopeandfaith

Ja daar is het te vroeg voor idd innesteling zou kunnen ligt eraan wanneer ik mijn ei heb gehad? En dat weet ik niet hihi

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Aha, maar misschien was het dan je ei wel ;)

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hope, lastig hoor die klachten.

Pien, succes met de 3e iui, hopen, hopen hopen!!! Wat heb je voor griepje?

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Ahoeve, welkom terug. Kan me voorstellen dat het een hele moeilijke tijd is geweest en nog. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Hoe is manlief eronder?

@Pien, he jakkes, hopelijk knap je snel op. Ziek zijn is echt niks...

@Hope, zou maar zo de innesteling kunnen zijn. Ik ga voor je duimen hoor!!!

@All, hier alweer 12 weken!!! Toch wel een mijlpaal. Manlief heeft op dit moment een sollicitatiegesprek, ben benieuwd! Ik voel me hartstikke goed en ben alleen maar blij, blij, blij...:D

Deel Deze Pagina