Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    elba: dankje :). Bijholteontsteking en flink verkouden... verkoudheid wordt nu iets minder, maar pijn in de kaak/bijholte blijft wel aanhouden... heel irritant. Ik slik af en toe wel paracetamol, hopelijk heeft dat geen negatieve invloed op de bevruchting/innesteling... probeer zo weinig mogelijk te nemen, maar soms wordt ik er gek van, dus doe het ik toch maar weer ;).
    Schiet ook al lekker op met jou! Wil je straks ook weten wat het wordt?
    Sun: fijn meid, de vrolijkheid straalt er van af, leuk hoor :)! 12 weken is een mooie mijlpaal! De 31e weer een echo? Duim dat alles dan weer goed is, kun je weer lekker verder genieten!

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Nee ei heb ik altijd rond dag 10 of 11 :)

3. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @ahoeve, welkom terug. Wat naar allemaal :(

@sun, super kan me voorstellen dat je heeeel blij bent :)

@pien, beterschap. Volgens mij kan een paracetamol niet veel kwaad. De eerste 3 weken van mn zwangerschap heb ik 2 keer ibro 600 gepakt en ben ik twee keer getatoeëerd (we dachten ja dat het niet raak was ivm negatieve samenlevingstest) maar is ook allemaal goed gekomen. Ik ga voor je duimen.

@all, hier gaat alles oke. We zijn met en met de box aan het verven. Haha wat een pokkewerk maar we komen we wel :) en ben laatste tijd gelukkig niet meer zo extreem moe. Komende maandag weer controle :)

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sun, heerlijk! Genieten meis!

Hier vandaag de allereerste babywasjes gedraaid en opgehangen. Wat is alles dan weer klein als ik het vergelijk met de kleertjes van Silvester (mt 122/128) ;) Heb het kunnen doen zonder tranen te hoeven laten, ben happie!

5. hopeandfaith

Leuk meiden lekker van genieten :)

6. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shunshine, manlief is er prima onder. hij is en blijft rustig. laat mij zo nu en dan even lekker razen om mij daarna weer positief op te pakken zodat ik er steeds positief blijf.

nu wachten op mijn ei. nog niet gespot met ovu testen. ook niet met tempen. dus wachten maar.

Pien, paracetamol kan geen kwaad, mag je gewoon slikken, als het echt te erg word. toch langs de huisarts voor een kuurtje. volgens is er pencilline die je wel mag met een zwangerschap. wel kijken dan wat ze voor schrijven dan want ik krijg altijd medicatie die niet samenwerkt met een kinderwens. terwijl zij wel op de hoogte zijn.

trouwens in mijn vorige berichtje helemaal vergeten geloof ik,

alle zwangeren gefeliciteerd!!!

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Sun en MissQ: Wat heerlijk dat jullie je zo happy voelen! Zo hoort t ook he;)
    Renee: Succes met de box, pff al die spijltjes haha! Wij hebben op zolder ook n oude box liggen die wel een verfbeurt kan gebruiken als hij nodig mocht zijn. Die kregen we een paar jaar terug van de buren. Tja die laat je dan niet liggen als de kinderwens er toch is he.
    Pien, je hebt t zwaar te pakken! Beterschap hoor!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: leuk werkje toch dat schilderen van de box: wat voor kleur wordt het? Zit ineens te denken: verschillende kleurtjes spijltjes is ook wel leuk :). Die moet ik onthouden voor ooit ;)

Ahoeve: bedankt voor de tip. Ik kijk het dit weekend nog aan. Heb op internet gelezen dat het behoorlijk lang aan kan houden zo'n bijholteontsteking :(. Kan wel 2 tot 4 weken duren... nou jeetje das toch niet te hopen he. Maar goed, als ik me voor de rest dan weer wat fitter voel, dan overleef ik het vast wel weer ;). Wil wel weer aan het werk hoor volgende week, thuis zitten is ook wel erg saai. Gelukkig heb ik dit forum ook nog beetje als afleiding :).
    Ennuh: succes met de zoektocht naar je ei!

Lauwra: mooi toch, die heb je alvast maar :). Als je het krijgen kunt is toch mooi... Wij hebben nog helemaal niets wat dat betreft... ik durf ook nog geen dingetjes te kopen o.i.d. Ik kijk heel af en toe wel stiekem op internet naar dingen, maar zal denk ik nooit wat kopen totdat het moment daar is dat ik zwanger ben.

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @pien de box wordt donker grijs, leisteen stond op hey blik. En dan met blije kleurtjes aankleden :) haha overleg het je maar goed elk spijltje een ander kleurtje haha het is echt een pokke werk :p. Heb tot nu toe overdag geen tijd gehad dus in de avonduren zie je het ook al wat slechter. Uiteindelijk hebben we de spijltjes 3 keer.moeten overdoen.

Wij hebben heel af en toe iets gekocht voordat we zwanger waren. Meestal leuke rompertjes als we op tattoo beursen waren. Maar zodra de eerste test hadden, hadden we binnen 2 weken de.maxi cosi en kinderwagen al.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Haha Renee da's wel mooi vlot ja! Ben benieuwd hoe lang ik me dan kan inhouden :). Hmmm misschien moet ik alvast beginnen dan met de box :p. En is het nog speciale verf ofzo bedacht ik nog, i.v.m. dat kinderen altijd zitten te likken aan de box ;)?

11. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ja we hebben wel op de verf gelet. Hebben alles op acryl/waterbasis gekocht :)

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ok, dat klinkt wel goed ja. En tsja als je zwanger bent mag je eigenlijk ook niet met die andere verf werken he ;).

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Pien, hoe is het met je en je bijholtes? Voel je je al wat beter?

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Elba, het gaat al weer een stuk beter gelukkig :). Maandag maar weer aan het werk! Hoe gaat het met jou? Wil je straks ook weten wat het wordt?

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja dat wil ik weten en ik denk dat jullie de enige zo'n beetje zijn aan wie ik het vertel.
    Gelukkig gaat het weer beter met je. Hoe voel je je? Sterkte in de wachtweken. Dat vind ik altijd het allerlastigste!

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Da's dan wel leuk he zo'n forum, kun je het toch nog ff kwijt :). Kan nog best lastig zijn om je dan de rest van de tijd niet te verspreken weet ik van vriendinnen ;).
    Ik voel me eindelijk weer wat beter. Hopelijk komende week snel voorbij da's idd de laatste wachtweek...

17. hopeandfaith

Hoi meiden

zo mijn computer is weer terug we hadden 127 virussen erin zitten pff... nu iig weer fris en schoon hihi

deed de hele tijd met telefoon en elke keer als ik een berichtje typte kwam die niet door of wat en ook maar im back :)

@ Pien fijn dat je je weer beter voelt meid :)

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wb hope ;)

19. hopeandfaith

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijne zondag allemaal, schijnt het zonnetje daar bij jullie ook zo mooi? En een uurtje langer he ;).
    Hope, we lopen zo'n beetje gelijk op :). Hoe voel jij je? Je kan er natuurlijk nog niets van zeggen, maar meestal begint na een week bij mij de hoop weer wat in de schoenen te zakken ;).

Deel Deze Pagina