Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Hier heeft het zonnetje ook heerlijk geschenen. Maar begint nu wel koud te worden. Verwarming maar weer aangooien :) iedereen nog een fijne avond :)

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Even showen meiden :)

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: oh ik heb al een paar weken de verwarming aan hoor, ben een echte koukleum :). In ons nieuwe huis hebben we ook een houtkachel, helemaal leuk :D.

MissQ: jemig! En jij moet nog 13 weken?? Pfff dat wordt wat :D. Wel een heel mooi rond buikje hoor, mooie vorm :).

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hahaha, ja, dat gaat nog wat worden he ;)

Hier ook een koukleum hoor, heb houtkachel en die brand heeeeeeeeeeerlijk!!!!

5. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ooh missq wat een heerlijke buik :)

En wat lekker een houtkachel! Ik vind altijd lekkerder warm dan de gewone verwarming.

6. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow MissQ. Heel mooi!

Het nadeel van een nieuwbouwhuis met ventilatiesysteem is.... geen open haard of kachel....jammer..... maar dan wel een lage energierekening. Maar dat laatste heb je ook met een houtkachel toch?

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Wauw wat n buik zeg MissQ! En idd erg mooi rond:)

Helaas hier ook geen houtkachel! Maar de CV brand nu ook heerlijk hoor;)

Nou, de kop is dr af, cyclusanalyse is begonnen zondag. Er was 1 follikel die iets groter was, maar nog kleiner dan 1 cm dus moet woensdag weer terug komen.
    Wel raar hoor om op zondag in het ziekenhuis te lopen. De ivf poli is ook als enigse open. Nergens zie je iemand, we dachten echt even, zou het wel kloppen haha! Maar we waren echt verwacht.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    S: daar valt ook wat voor te zeggen hoor :). En ja houtkachel bespaart vast iets op de stookkosten, maar goed dan moet je dus wel hout kopen ;).Hoe gaat het trouwens met jou? Voel je je goed?

Lauwra: Ziezo de start is er, mooi! Welke dag zat je gisteren? Da's inderdaad gek he op zondag. Wij waren vorige week ook op zondag voor IUI in het ziekenhuis. Super rustig overal. Alles was verder dicht, de hele gynaecologiepoli verder ook, ik was ook bang dat we verkeerd waren ofzo, maar toen ineens verscheen er toch een verpleegstertje ;). Dus woensdag weer? Ben benieuwd, succes!

9. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Pien ooh echt ? okeej!! ja ik voel me prima voel niet iets anders of zo ??.. ja was steekjes links maar dat heb ik vaker het enigste was vorige week die dag dat ik ineens steken en pijn had wat ik niet kende!!.. en jij ???... voor de rest ben ik er niet zo mee bezig zie het vanzelf wel kan er toch niks aan veranderen volgende week moeten we weer naar het zkhuis naar de feriliteitsarts!!

@ Missq woooow wat een buik zeg :D geweldig ziet er mooi uit hoor mag je trots op zijn :)

@ Lauwra oooh fijn dat de start er is meid :) ooh op zondag ?? dat is lekker zeg weet je iig zker dat je geen bekende tegen komt hihih spannend voor woensdag meid!!

@ S je hebt wel gewoon verwarming toch ??

@ hier ook al een paar weken de kachel aan ben een koukleum hihih :p

10. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook zo nu en dan de kachel aan de afgelopen weken maar nu weer gewoon elke avond.
    Wow een start op zondag dat best wel bijzonder. Dat dat gewoon kan. Morgenochtend mag ik mij weer melden in het ziekenhuis ben benieuwd. Neem de ovu testen mee en mijn temp kaartjes. dus we zullen zien.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hope: nee ik voel ook niets bijzonders... en da's niet bijzonder want ik voel nooit wat ;). Moeten het maar weer afwachten he, jij ook succes met wachten!

Ahoeve: succes morgen in het ziekenhuis!

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Succes in de ziekenhuizen. Wat een omgeving he! Maar toch. Tis niet voor niets. Trouwens miss Q ga jij gewoon naar de verloskundige of naar de gyn?

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wij lopen bij de gyn. Erg fijn trouwens, zeker gezien de geschiedenis met Tristan en Kyra. In het begin is het "raar" dat je niet "gewoon" bij de vk loopt, maar daarna weet je niet beter. Het fijne van bij de gyn lopen vind ik ook dat je daar iedere keer een echo krijgt, bij de vk niet!

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Wat een drukte hier :) Ik was gister druk bezig met de het verven van de laatste deeltjes van de kinderkamer, straks nog een paar kleine dingetjes en dan ben ik voorlopig klaar :D

@Lauwra, vond in het weekend nooit verkeerd om naar het ziekenhuis te gaan, was het lekker rustig en geen lange wachttijden.

@Missq, dan heb je geluk :) Wij krijgen niet elke keer een echo, gewoon de reguliere groei echo's. Wij hoefden eigenlijk niet naar het ziekenhuis, we konden ook via de vk gaan. Maar aangezien we toch al met het voor traject in het ziekenhuis bezig waren vond ik het zelf wel prettig om daar te blijven. Daarnaast hebben we ook een medische verklaring gekregen, ondanks dat deze niet nodig was, hiermee worden tenminste alle kosten gedekt tijdens de bevalling :) Waar ik wel blij mee ben :D Wilde namelijk sowieso niet thuis bevallen. Toch het zekere voor het onzekere..

Iedereen succes met wachten! Voor vele zijn weer spannende tijden aangebroken, ik ga voor iedereen duimen :)

15. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Ow gister hadden wij trouwens weer controle, zonder echo ghehe.. De rest zag er wel goed uit.. Pfff heb alleen het idee dat ik vaak bont en blauw wordt getrapt overdag, moet de kleine niet slapen?? :p Mja gelukkig laat ze me wel het savonds slapen.

16. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Renee: ben wel benieuwd naar jullie babykamertje... foto??:)
    Fijn trouwens dat je in het ziekenhuis mag bevallen, als je dat toch al graag wilde. En de co's nu bij de gyn lijken mij ook wel zo fijn. Je hebt al zo'n traject daar achter de rug dat het ook wel vreemd is als je dan ineens weg bent.
    Voor ons zal dat trouwens geen optie worden als het ooit zover komt omdat Groningen voor ons 2 uur rijden is:D
    Ahoeve: hoe was het bij de gyn? Temp kaartjes goedgekeurd? Ben benieuwd;)
    Pien: zondag zat ik op dag 8. Alles zag er ook normaal uit voor het begin van de cyclus. Morgen dus dag 11. Met de intake kreeg ik ook een echo op dag 11 en was er al een mooie follikel te zien van 13-16 mm dus ben echt benieuwd!

K Ga nu eens mijn zelfgebakken kaneelbroodjes uit de oven vissen ze ruiken verrukkelijk:)

17. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Lauwra, zal binnenkort foto plaatsen :) Eerst de puin opruimen haha :p
    Ben benieuwd hoe het er morgen voor je voor staat :) 13-16mm is toch een mooie grootte he?
    Hmm lekker kaneelbroodjes! Laat ze je smaken :)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Renee: ben ook benieuwd naar je kamertje :). En die meid van jou zit nu al in het goede ritme, wat wil je nog meer ;) :D.

Lauwra: succes morgen met de volgende FM. Eitjes kunnen vrij snel ineens een groeispurtje maken, dus wie weet hoe groot ze zijn :). Volgens mij springen ze ergens tussen de 18 en 22 mm? Althans, bij IUI krijg je bij ons vanaf 16-17 mm (of groter) de pregnyl spuit en springen ze 40 later, maar in de tussentijd kunnen ze dus nog een beetje doorgroeien.

19. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi meiden

nou ben weer ongie geworden cyclus weer van 24 dagen ?
    ik ga vanaf nu maar weer eens ovulatietesten gebruiken!!

want mijn ei springt gewoon echt van dag 24 tussen dag 27 moet hem toch maar eens weer gaan zoeken!!

volgende week weer naar zkhuis op naar ronde 22

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    CHIPS... balen meis.... xxx

Deel Deze Pagina