@missq rustig aan doen meid. en ik hoop ook dat de pijn snel verdwijnt. @pien, nou dan maar gezellig samen zwangeren dacht ik zo!
CTG vanmorgen was goed. Kleine was wel een beetje verstoppertje aan het spelen, dus het hartje was af en toe weg. Verder genoeg activiteit in de buik. Daarna bij de gyn langs. Moesten een uuuuur wachten. Das normaal al niet zo leuk, maar nu ging het erover of ik moest blijven ja of nee. Na een uur heb ik ml gevraagd me even naar de afsprakenbalie te rijden, ik was het wachten zo zat. Bleek ik aan de beurt te zijn. Maar heel kort binnen geweest. Gyn heeft snel mijn bmm opgemeten, nog steeds netjes op 4 cm, dus gyn was tevreden. Wel erg vervelend, want ik ken gyn niet en hij mij niet (ook onze voorgeschiedenis niet). Hij vond het allemaal onnodig dat ik bleef. Moest het rustig aan doen en af en toe een paar uurtjes gaan liggen. Stonden na 5 minuten al weer buiten de deur. Had zoveel liever even een goed gesprek gehad met een van de gyn's die ik al vaker gezien had. Maar goed, niet klagen. Ben lekker thuis bij mijn mannen en slaap vanavond heerlijk in mijn eigen bedje. Donderdag staat er weer een controleafspraak en mocht het nodig zijn, dan heb ik altijd een telefoonnummer van de kraamafdeling die ik mag bellen. Vanmiddag mijn baas gelijk gebeld en uitgelegd dat ik rust moest houden. Hij zei gelijk dat ik daarnaar moest luisteren en vroeg of hij me ziek moest melden. Dinsdag zou ik eigenlijk afspraak met arbo hebben op het werk, dat gaat hij ook laten verzetten. Ben erg blij met zijn reactie. Nu eerst controle donderdag afwachten en hopelijk de week erop weer aan het werk, dan hoef ik nog maar 5 weekjes tot aan mijn verlof, hoop die tijd toch vol te mogen maken! Nu eerst maar aan mezelf en de kleine denken (hoewel dat niet meevalt soms, want heb reuze leuk werk!).
MissQ: Fijn dat je thuis bent en alles goed lijkt te gaan! Super zo als je baas reageerde! Nu lekker rustig aan doen S: Jij ook rustig aan doen dus Goed dat de verloskundige die beslissing heeft gemaakt! Pien en Hope: Hoe gaat het??? Vandaag weer voor FM weggeweest. En helaas: nog geen groei! Zit nu op dag 13. De arts zei dat het vaker gebeurd dat je bij een cyclusanalyse ineens later bent, toch vanwege onbewuste spanning. En dan groeit het eiblaasje straks ineens heel snel. Dus aan die opbeurende woorden hou ik mij maar vast Maandag mogen we weer. Vanavond nog een paar uurtjes werken en dan heerlijk weekend met manlief. En volgende week vakantie dus geen gedoe en geregel met het werk
Miss: gelukkig weer thuis meid , wel zo fijn zo in het weekend. En fijn dat je zo'n begripvolle baas hebt zeg! All: nou hier ist mis . bruin/rozige afscheiding is er weer en heb net ook voor zekerheid maar testje gedaan (12 dpo), want heb ook geen zin meer om valse hoop te hebben. Die is zo wit als het maar kan. Baal behoorlijk toch wel. Vertrouwen in IUI neemt zo langzamerhand wel af nu.... .
O nee Pien, daar hadden we niet op gehoopt!! Wat balen joh! Doe rustig aan, geef t n plekje en ga vol goede moed naar de volgende poging! Het kan toch nog! Je bent pas op de helft meid!! Knuffel!
Zouden jullie ajb hier even naar willen kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/229759-grote-stemtopic-13.html#post13850223 en uiteraard stemmen!
thanks meiden. We gaan door hoor. Moet de moed niet laten zakken... maar tis soms wel moeilijk... Maar dan denk ik aan Sun en die heeft het ook gehaald, dus misschien duurt het allemaal nog even, maar als het resultaat positief is, wil ik er voor gaan!
Balen Pien, hier ook eerst 6 x IUI gehad voor we door mochten naar IVF, en ons resultaat mag er ook zijn!
Zeker Miss! Ik wist niet dat jullie ook eerst IUI gedaan hadden... Maar inderdaad genoeg voorbeelden dat het alsnog lukken kan . Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van Lauwra straks bij de icsi-mnc in het UMCG. Mocht IUI bij ons niet aanslaan zullen we met IVF ook deels op het UMCG aangewezen zijn, omdat ons ziekenhuis niet verder gaat dan de punctie. En misschien kunnen we dan ook wel voor IVF-mnc kiezen. Heb me er net nog even in verdiept. Het heeft wel zo z'n voordelen, maar ook z'n nadelen . Maar ik kan altijd eens vragen bij ons in het ziekenhuis of wij de IVF-mnc ook kunnen doen m.b.v. ons eigen ziekenhuis of dat we daarvoor helemaal over moeten naar Groningen.
@ pien balen meid moed niet opgeven hoor meis!! @ MissQ fijn dat de echo goed was zeg ♥ Fijn dat je baas zo medelevend was zeg en dat je lekker je rust kan pakken meis ook echt doen hoor hier gaat prima ongie is bijna weg heb ovulatietesten binnen tempen is nog niet gelukt vergeet het steeds !!.. maandag ga k beginnen met ovulatietesten! mannetje slaapt nu ffies moet ik straks wakker maken die gaat zo werken dus ik ben weer home alone :S!!
@Pien, zie mijn onderschrift Wat is het verschil tussen de normale IVF en IVF-mnc? @hope, ik hou me rustig! Al valt dat soms echt niet mee! Fijn dat je weer kunt gaan starten met ovu-testen. Bij sensitest hebben ze trouwens weer 10% korting (code: HERFST). Rustige zondag jij alleen.
@ missq nee kan ik begrijpen meid !! ik heb ovutesten van zwangerenkids heb ik toen ook daar gekocht ben ik erg tervreden over !!... jaa manlief slaapt nu ook nog vandaag is zijn oma jarig dus vanavond gaan we uiteten kan ik ff een biefstukje eten nu ik toch weet dat ik niet zwanger ben
Miss: o ja . Maar ik zie alleen nog maar die mooie beer op je banner . IVF mnc is in eigen cyclus. Wordt er dus per keer maar 1 eicel weggehaald en bevrucht. Kun je in Groningen 6 x krijgen i.p.v. 1 x 'hyper' IVF. De kansen van 6 x IVF mnc staan ongeveer gelijk aan 1 x echte IVF (inclusief terugplaatsingen). Omdat je dus vrijwel geen hormonen toegediend krijgt (alleen rondom de eisprong) is het lichamelijk minder belastend. Maar goed je moet wel elke maand naar het ziekenhuis voor FM's etc. Hope: geniet van je biefstuk .
BAH hope.. biefstuk!!!! lol. Zit me hier af en toe te verlekkeren aan de verpakkingen van carpaccio en filet american, biefstukjes en steaks Gisteren wilden we uit eten gaan (Sil logeert bij mijn zusje) en bedacht ik me dat ik wel zin had in een steak.. maar ja, om dat ding nou helemaal te laten doorbakken dus uiteindelijk maar thuis gegeten Thx voor je uitleg Pien.
He MissQ, Ik heb helemaal jouw berichtje gemist! Wat vervelend dat je zoveel buikpijn had. Ik hoop dat het beter blijft gaan en dat je de rust vindt om rust te nemen . Dat vind ik het moeilijkste. Pien... balen meid. Hou vol en denk inderdaad maar veel aan Sun! Ik ben vrijdag naar de huisarts gegaan omdat ook mijn benauwdheid erger werd. Er is nu bloed geprikt (voor HB en Schildklier) en ik moet nu rustig aan doen. Volgende week maar even op werk bespreken hoe verder (extra dagje thuiswerken en tussen de middag even slaapje doen ofzo). Doorgaan op dezelfde voet is geen optie want dan komen de pijnen weer terug.
Getsie S, jij ook al rustiger aan doen. Hier ook zo, als ik geen rust neem, komt de pijn ook net zo hard weer terug. HB was bij mij trouwens goed, net als de andere bloedwaardes. Jij ook sterkte met rust nemen, valt idd niet mee! Wat doe je voor werk?
@ s sterkte meid rustig aan doen hoor!! @ missq hihih sorry dat is een nadeel als je zwanger bent he oooh nou thuis eten is toch ook prima ik had als voorgerecht carpaccio en ik had een spies met biefstuk maar niet helemaal op kunnen krijgen en toen een tiramisu toetje
MissQ: Fijn dat alle uitslagen goed zijn en blijven. Geen buikpijn meer? S: Doe rustig aan!! Pien: Ongi al doorgezet of is er nog hoop?? Vandaag FM op dag 16 gehad en wéér geen groei. Heb er echt flink de balen in! Arts geeft t nog niet op, kan nog best komen en ook nog voor de MNC. Dus op naar woensdag weer