pantertje balen meid dat je ongi toch eet doorgezet vervelend dat ze allemaal wat anders zeggen dan weet je eigenlijk nog niet hoe je moet tellen heel veel succes met afwachten
Ja idd, ik werd vanmiddag teruggebeld voor afspraak voor uitslag v bloedtesten: 30 mei. dus toen heb ik aangegeven dat ik t allemaal heel verwarrend vind. maar er werd mij op t hart gedrukt dat bruin echt al meetelt. dus heb t gelukkig goed gedaan. dus nu nog 2x bloedtesten en toe leven naar 30 mei. misschien hebben we dan wel een diagnose en kunnen we ev. beginnen met een behandeling ofzo?!
Spannend he Pantertje, wachten duurt altijd zo lang. Wel erg toevallig trouwens, ik moet ook 30 mei om de uitslag van de HSG-test te bespreken. Klinkt nog zo ver weg he?! En we lopen ook weer gelijk op haha.
@ pantertje gelukkig is het nu duidelijk en heb je het goed gedaan heel veel succes met afwachten @ sunshine wachten duurt zeker lang ik hoop dat de uitslag goed zal zijn
wachten duurt zo lang!!Maar we doen het voor een goed doel hopelijk krijgen we woensdag duidelijkheid hoop op IUI maar hou rekening met ICSI x
Hey meiden Goed nieuws het zaad is weer verbeterd goed genoeg om eerst IUI te proberen..wel moet er eerst een foto van me baarmoeder gemaakt worden met contrast vloeistof volgende maand en als dat er goed uit zien kan ik hormonen ophalen en beginnen met iu goed nieuws dus! hoe is het
@Chan, wat een goed nieuws. Daar had je ook niet op durven hopen. Fijn zeg. Hier de baarmoederfoto gehad. Het viel me mee maar echt een pretje is het niet. Wel goed nieuws, alles zag er super goed uit. Wat ben ik opgelucht zeg, ik was zo gespannen voor die tijd, pffff. Nu morgen nog een foto van mijn buik en dan de 30e bespreken wat we nu gaan doen. Spannen hoor. Wij gaan vrijdag voor twee weken naar Griekenland, heerlijk. Misschien kom ik morgen nog even kijken en anders een heel fijn weekend alvast en tot over twee weken. Succes met alles. Dikke knuffel
Oh Chan, het voelt als hele heftige menstruatiepijn. Ik vond het meevallen. Heb wel veel last van nabloeden maar het onderzoek zelf duurt maar een paar minuten. Je krijgt een speculum en dan gaan ze op je baarmoedermond iets plaatsen en dit wordt vacuum gezogen, dit is niet prettig. Dan wordt er vloeistof ingespoten, ook dit is niet leuk maar duurt maar heel kort gelukkig. Nu heb ik nog wel wat last van krampen maar ben zo opgelucht dat er niks aan de hand is dat ik alles alweer bijna vergeten ben haha.
Chan wat een geweldig nieuws, top dat jullie met IUI kunnen beginnen, hopelijk snel resultaat na de hormonen!! Sunshine, lekker dat je het hebt gehad en ook dat je nu weet dat het allemaal goed zit. wat zal dat een fijn gevoel geven.spannend hoor. fijne vakantie trouwens! nou van mijn kant weinig nieuws. Overmorgen heb ik mijn 2e bloedtest (dag14). en volgende week 3e bloedtest. 30 Mei de uitslag.. het is hier dus wachten wachten..en er de hele dag aan denken (wat ik dus niet moet doen, maar t gebeurt wel) x houden jullie me verder op de hoogte? p.s. ben eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe oud jullie zijn. Ben zelf 29. Pantertje
Hier ook geen nieuws. Ja we doen rustig aan deze zomer. Ik moet de gyn eens bellen of ik in augustus een kijkoperatie kan krijgen. Dat zou ik doen als ik in mei niet zwanger was. Nou dat ben ik dus niet.
bedankt voor jullie berichtjes! Ik had al het idee dat die hsg foto niet heel fijn zou zijn maar het is voor het goede doel he! @Sunshine Geniet maar lekker op vakantie,helemaal nu je weet dat alles er goed uitziet! @Pantertje wachten duurt zo lang! pff nog ff geduld en ik ben 25 jaar
Pfff wachten duurt echt lang he Pantertje. Ik moet ook de 30e, toevallig zeg. Ik ben trouwens ook 29 Ik ga heerlijk genieten en aan jullie denken hoor. Deze zomer komt het voor ons allemaal ook nog goed. Dikke knuffel en tot over twee weken. TOEDELOE!!!
@ chan wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad hoop dat jullie snel kunnen beginnen met de iui @ sunshine je leest het niet meer maar een hele fijne vakantie en geniet van elkaar wat goed dat alles er goed uitzag dat lucht op @ pantertje wchten is best vervelend maar we doen het voor een goed doel succes met afwachten wat toevallig ook ik ben 29 @ elba wat balen zeg succes met het bellen van de gyn
Ja, dank je twinkel. Het is een beetje een drempel geloof ik het bellen. Maar het komt er echt van, ehhm, volgende week ofzo.
@ elba kan het me goed voorstellen ik hoop dat je er snel aan toe bent om toch te bellen van uitstel komt afstel zeggenze toch altijd